More

    Latest Posts

    De ce Alfa Romeo nu este interesată de un „angajement” pe termen lung în Formula 1

    Poate că Alfa Romeo F1 este încurajată de progresul echipei sale in Formula 1 și încântată de promovarea campionatului neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon, dar un aspect cheie al implicării sale nu se schimbă.

    Încă de când s-a asociat pentru prima dată pentru un parteneriat cu echipa Sauber F1 Team în 2018, Alfa Romeo F1 a fost întotdeauna categoric că relația sa continuă va fi decisă cu evaluări anuale. În ciuda faptului că valoarea și interesul din jurul Alfa Romeo F1 și Formula 1 sunt mai mari ca niciodată, iar alți producători bat la ușă pentru a intra (Audi chiar și cu Sauber), nu există nicio dovadă că marca italiană va ieși din planul său. Jean-Philippe Imparato, directorul general al Alfa Romeo F1, spune că, deși parteneriatul aduce o valoare uriașă pentru marcă, el este în continuare fericit să mențină un anumit grad de flexibilitate.

    „Voi decide 2023 împreună cu colegii noștri în următoarele săptămâni”, spune Imparato pentru presei. „Întrebarea pentru noi nu este să planificăm la cinci ani astăzi. Suntem, cred, pe acest proiect 2023 și, după cum știți, am semnat cu colegii noștri un parteneriat foarte clar, transparent, pe termen lung, cu evaluări anuale. Așa că sunt total confortabil cu privire la orice aspect al acestei evaluări. În fiecare an vom face un punct de vedere și vom decide pentru anul următor. Nu fac parte dintr-un angajament de blocare pe termen lung cu privire la ceva, de a face cinci ani, poate”.

    Alfa, Formula 1

    „Deci, pentru a fi clar, orice negociere privind motorul, orice negociere și orice în ceea ce privește parteneriatul este condusă de Frederic Vasseur și Sauber F1 Team, în interesul Sauber. Cel mai bun interes al Alfa Romeo F1 este să aibă randamentul investiției în fiecare an și progresul în termeni de performanță în fiecare an. Asta este tot. Restul este complet, aș spune eu, separat”. Poziția lui Imparato este în contradicție cu cea a altor producători de automobile care sunt atașați de F1 pe termen lung.

    Dar, în egală măsură, francezul nu este obișnuit să facă lucrurile într-un mod convențional – deoarece reprezintă singurul constructor auto din F1 fericit, de fapt, încântat să aibă drepturi de denumire pentru o echipă, în loc să dețină echipa în sine sau să construiască un motor. „Cred că am cel mai bun randament al investiției de pe pământ”, zâmbește el. „Asta poate fi surprinzător. Dar am inventat împreună cu colegii noștri de la Sauber un nou model de afaceri, adică există o dublă guvernanță între noi”.

    F1 se angajează să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon.
    Toți producătorii de automobile se confruntă cu vremuri dificile pe fondul trecerii la mașinile electrice, care se dovedește extrem de costisitoare. În timp ce F1 a promis că va deveni neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon, ea se îndreaptă spre un viitor cu motor cu combustie internă, deși alimentat cu combustibil sustenabil. Totuși, Imparato nu vede un conflict de filozofii între mașinile electrice de stradă și motoarele net zero în F1, deoarece crede că acestea pot sta foarte bine una lângă cealaltă.

    Alfa, Formula 1

    El crede că F1 va avea mult de câștigat dacă va fi lider în ceea ce privește poziția sa neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon. „Combustibilul și respectarea mediului se află în centrul transformării Formulei 1. Sunt convins de acest lucru”, a declarat el. „După aceea, nu știu care va fi ritmul, motivele, evenimentul, dar știu că se ocupă de asta și că lucrează la asta. Așa că de fiecare dată când toată lumea lucrează la ceva pozitiv în direcția neutralității emisiilor de dioxid de carbon, este o veste bună pentru mine”.

    El a adăugat: „Sportul cu motor este întotdeauna un precursor și veți vedea că sportul cu motor va conduce schimbarea, probabil mai repede decât oricine altcineva, ca întotdeauna. Putem să ne certăm, să discutăm, să strigăm, dar, la un moment dat, suntem piloți. La un moment dat, obiectivul este clar că toată lumea concurează pentru a fi primul și va fi cazul și pentru asta”. Dar, în timp ce calea combustibililor sustenabili din F1 a provocat discuții despre posibilitatea ca trecerea la mașinile electrice să încetinească față de calendarul actual, Imparato insistă că nu există cale de întoarcere pentru compania sa.

    „Cred că deciziile sunt luate”, a spus el. „Industria trece la EV în 2035, iar atunci când stabilești o astfel de ștachetă, înseamnă că nu mai investești acum, iar ICE se oprește în 2030, mai mult sau mai puțin. Așa că va fi o cursă la cine va fi primul care va fi la zero. Nu există niciun compromis și nu există, pentru mine, un plan B. Pentru că copiii noștri nu vor accepta ca noi să depășim limitele emisiilor de CO2. Este o chestiune de etică”.

    GP24 PronoContest, jocul 100% gratuit de Pronosticuri Formula 1:

    Alfa, Formula 1
    Faceți clic pe imaginea de mai sus pentru a accesa site-ul GP24 PronoContest unde puteți juca jocul de pronosticuri F1 100% gratuit și puteți câștiga premii interesante.
    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss