Latest Posts

Daniel Ricciardo la Renault, prezentul la schimb pentru viitor?

Vizualizări: 11080

Daniel Ricciardo a surprins pe toata lumea în momentul în care și-a anunțat plecarea de la Red Bull la Renault pentru următorul sezon. Chiar și viitorii săi angajatori, care încă lucrează din greu pentru a se restabili ca una dintre forțele majore ale Formulei 1, nu se așteptau să auda cuvintele „Mă voi alătura” din partea Australianului.

Este evident că această mișcare nu pare să fie o mișcare „câștigătoare”, nimeni nu se așteptă la vreo modificare majoră când vine vorba de ierarhia de pe paddock. Ferrari si Mercedes cel mai probabil vor rămâne cele doua echipe care se vor lupta pentru titluri, Red Bull va fi ca și până acum echipa a treia, cu prima șansă de a capitaliza pe greșelile celor dinaintea lor, iar restul echipelor se vor zbate pentru a fi „the best of the rest” cei mai buni din ceilalți.

Din nefericire aceasta este realitatea petnru pilotul Red Bull cu ambele picioare trecute peste pragul ieșirii. Ricciardo s-a bucurat de o continuă și stabilă evoluție în Formula 1 alături de echipa Austriacă. Cu toate acestea o schimbare de culoare, de la bleumarin la galben o sa îl pună pe acesta pentru prima oară, cel mai probabil, pe o traiectorie descendentă, cel mai bun loc de pe grid la care se poate aștepta în mod rezonabil fiind un loc 7, cu nasul lipit de monoposturile foștilor săi angajatori.

Noul șef tehnic al echipei Renault , Marcin Budkowski, confirmă aceste lucruri, afirmând că diferența de putere necesară pentru a recupera timpul pierdut față de cei de la Ferrari sau Mercedes este mult prea mare pentru echipa din mijlocul haitei. Renault, afirmă acesta sunt cu în jur de 1.5 secunde mai înceți decât echipele de vârf, iar această diferență care pare minoră pentru un neinițiat, este echivalentă unei vieți întregi când vine vorba de circuit.

„Evident că vreau ca lucrurile să fie diferite, dar trebuie să luam lucrurile pas cu pas,” spune Budkowski via motorsport.com

„Suntem la 1.5 secunde distanță de echipele dinaintea noastră, și dacă aș sta aici gândind că o să recuperăm acel timp față de Mercedes și Ferrari, aceste organizații masive, cu oameni foarte competenți…

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Întradevăr am crescut în ultimii doi ani, însă ei au structuri cu peste 900 de oameni de mulți ani. Stabilitatea este un lucru de care beneficiază, și ar fi de neconceput ca eu să zic că o să îi batem la anul. Obiectivul nostru este să creștem, să progresăm constant, să fim onești, simplul fapt de a reduce distanța față de ei este o realizare. Sper cu adevărat că ne vom putea lupta de mai aproape cu ei în 2020. Cu toate acestea nu voi oferi pronosticuri pentru că nu ar fi un lucru rezonabil de făcut.”

Șocul mișcării lui Ricciardo este cu atât mai clar când realizăm că Red Bull, totuși, au un monopost care a dovedit că poate câștiga curse, adevărat, sub anumite circumstanțe, dar în orice caz, definitiv superior celui Renault. Ricciardo, deci, pare să se fi mulțumit cu ideea că nu va fi campion mondial nici la anul. Cei de la Renault confirmă acest lucru,

„Când am vorbit cu Daniel, a fost o discuție foarte deschisă. Știe tot ce este de știut. A văzut tot ce este de văzut — este conștient că nu poate fi campion mondial la anul. Vom fi mai buni, mai rapizi, cu siguranță, dar va fi nevoie de timp. Am fost surprinși când răspunsul său a fost „Da, vreau să vin”. El ne va oferi oportunitatea de a împinge din ce in ce mai tare pentru a deveni din ce în ce mai buni. Este mai multă presiune asupra echipei din cauza că el este aici, dar, este presiune pozitivă.” – Alain Prost

Ricciardo este o personalitate placută și per total o energie care va ajuta Renault să crească în anii ce vor urma. În cele din urmă va veni și noua eră, și poate, poate, atunci se va ivi și oportunitatea de care Daniel are nevoie, până atunci însă, urmează un sezon plin de dificultăți atât pentru echipă, cât și pentru pilot.

Foto-F1.com

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss