More

    Latest Posts

    Daniel Ricciardo câștigă la Marele Premiu al Italiei. –Cursă– Pirelli Report.

    Daniel Ricciardo a câștigat Marele Premiu al Italiei din Formula 1 în 2021, în timp ce Max Verstappen și Lewis Hamilton s-au confruntat de două ori și ambii s-au retras.

    Ricciardo l-a condus pe coechipierul său Lando Norris într-un McLaren 1-2, Valtteri Bottas ajungând pe locul al treilea după ce a făcut progrese excelente în ordinea din prima jumătate a cursei, după ce a început ultimul și apoi a valorificat haosul cu incidentul care i-a eliminat pe Verstappen și Hamilton.

    Ricciardo

    Momente cheie:

    • Pilotul McLaren, Daniel Ricciardo, a câștigat Grand Prix-il italian în fața coechipierului său, Lando Norris, într-o cursă caracterizată de o coliziune între concurenții la titlu Max Verstappen (Red Bull) și Lewis Hamilton (Mercedes) în turul 26, care a scos la iveală o mașină de siguranță timp de cateva ture bune.
    • Ambele McLaren au folosit aceeași strategie P Zero Yellow medium C3 la P Zero White hard C2, oprindu-se o singură dată. Aceasta a fost cea mai populară strategie utilizată în timpul cursei.
    • Pilotul cel mai bine plasat care a folosit o strategie alternativă a fost pilotul Mercedes Valtteri Bottas, care a început din spate după o schimbare a motorului (în ciuda faptului că a obținut pole-ul în calificarea de vineri) și a rulat o perioadă de deschidere pe anvelopa tare înainte de a trece la mediul mai rapid la sfârșitul cursei.
    • Valtteri Bottas fiind singurul pilot din top 10 care a rulat pe anvelopa medie la finalul cursei, a reușit să facă avantajul vitezei să conteze, ajungând în cele din urmă pe locul trei. Hamilton a urmat o strategie similară, înainte de retragere.
    • Formatul de calificare sprint din Italia a însemnat că toți piloții au avut la dispoziție o alegere liberă a anvelopelor la startul cursei. Toți piloții au ales C3 mediu, în afară de Mercedes, Robert Kubica de la Alfa Romeo și Pierre Gasly de la AlphaTauri, care au decis să înceapă pe hard C2.
    • Vremea a fost caldă pe tot parcursul Marelui Premiu al Italiei de 53 de ture, cu temperaturi ambientale de aproximativ 30 de grade Celsius și temperaturi ale pistei de peste 40 de grade, practic până la sfârșitul cursei.

    Ricciardo

    Strategii Pitstop în timpul cursei:

    Ricciardo

    Ricciardo

    Cum a performat fiecare pneu:

    HARD C2: Acest compus a fost un ingredient cheie pentru cursă, marea majoritate a piloților folosindu-l pentru stagiul final. O excepție notabilă a fost Bottas, care a folosit-o la începutul cursei pentru a urca în cele din urmă pe locul trei până la final. Temperaturile calde de astăzi au contribuit la favorizarea acestui compus, care a permis piloților să ruleze la maxim aproape fără degradare. Ricciardo a câștigat, de asemenea, punctul suplimentar de campionat pentru cea mai rapidă tură pe acest compus, în turul final.

    MEDIUM C3: O altă anvelopă esențială pentru cursă, folosită mai ales în primul stint. Acest compus a arătat un echilibru foarte bun între degradare și performanță.

    SOFT C4: Singurul pilot care a condus acest complex în timpul cursei a fost pilotul Haas, Nikita Mazepin, care a făcut trei opriri în boxă. Condițiile erau în general prea calde pentru a profita la maximum de această anvelopă.

    Ricciardo

    Ricciardo

    Formula 2: cursa 3:

    • Pilotul Prema, Oscar Piastri, a câștigat cursa lunga de pe pole, care conține o oprire obligatorie în boxă, dup 30 de tururi care au fost caracterizate de mai multe mașini de siguranță. Acesta a fost și un motiv pentru care uzura și degradarea anvelopelor nu au fost cu adevărat un factor.
    • Cei mai mulți piloți au început pe anvelopele moi P Zero Red și apoi au trecut la mediul P Zero Yellow în turul opt, profitând de o oprire „gratuită” în timpul celei de-a doua mașini de siguranță.
    • Dan Ticktum al echipei Carlin a jucat pe strategia exact opusă: luând o durată inițială lungă de 22 de ture pe mediu și apoi trecând la soft, în speranța unei mașini de siguranță târzie. Și-a primit dorința cu opt ture și a reușit să convertească locul opt de pe grilă în locul 3 la final, după ce a depășit opt mașini profitând la maximum de viteza suplimentară a cauciucului moale proaspăt.
    • Cursa s-a încheiat sub a patra și ultima mașină de siguranță, cu locul al doilea pentru Guanyu Zhou de la UNI-Virtuosi (de pe locul trei în grilă), ceea ce înseamnă că este la o distanta de 15 puncte in spatele lui Piastri.

    Ricciardo

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Ambii piloți McLaren au folosit aceeași strategie de medium până la hard adoptată de majoritatea plutonului, dar Valtteri Bottas și Mercedes au arătat, de asemenea, ceea ce era posibil cu strategia opusă.

    Performanța anvelopei dure de aici a fost subliniată de faptul că Daniel Ricciardo a stabilit cel mai rapid tur în ultima tură, reușind cursa perfectă de la repornire.

    Vremea caldă de astăzi a favorizat cu siguranță compușii duri și medii, care ambii au prezentat o degradare minimă, în timp ce la capătul opus al spectrului, a fost puțin prea cald pentru ca softul să-și arate avantajul de viteză.

    Rezultate complete, Marelui Premiu al Principatului Monaco:

    Ricciardo

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss