Toyota s-a bucurat de cea mai puternică prezentare în Raliului Dakar din 2022 în etapa a 9-a, Giniel de Villiers a condus o triplă pentru constructorul japonez în fața lui Henk Lategan și a liderului general Nasser Al-Attiyah.
Având în vedere că Mattias Ekstrom și Stephane Peterhansel au fost nevoiți să deschidă drumul după terminarea dubla pe podium de luni, cele trei Toyota s-au luptat pentru victorie în testul de 287 km de lângă Wadi Ad Dawasir.
Câștigătorul etapei 5, Lategan, a deținut avantajul timpuriu cu mașina sa Hilux T1+, dar nu a reușit să facă un decalaj față de colegii săi de Villiers și Al-Attiyah, deoarece Peterhansel și Sebastien Loeb de la Prodrive au oferit și ei o luptă dură pentru Toyota la început.
De Villiers a ajuns în frunte la al treilea punct de referință la 118 km și a reușit să rămână aproape în frunte, câștigând o victorie în prima etapă a Dakar-ului cu doar nouă secunde în fața lui Lategan din Africa de Sud.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Al-Attiyah a terminat cu puțin peste un minut în spatele coechipierilor săi pe locul al treilea, după ce a pierdut timp luni, cu un diferențial spate rupt, întărindu-și oferta pentru a patra victorie în carieră la Dakar.
Ekstrom a terminat incredibil la doar 2m07s de ritmul Toyota, pe locul patru, în timp ce Loeb a terminat cu încă patru secunde în spate pe locul cinci, după ce a alergat până în P2 la începutul etapei.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Sainz și Peterhansel au terminat pe locul șase și, respectiv, opt cu celelalte două Audi, niciunul pierzând mai mult de 4 minute în fața lui de Villiers, în timp ce campionul din 2014, Nani Roma, a revenit dintr-o serie dificilă de rezultate pentru a termina pe locul 10.
În clasamentele generale, Al-Attiyah se bucură acum de un avans de 39m05s față de cel mai apropiat rival al său, Loeb, îndreptându-se spre ultimele trei etape ale raliului, cu Yazeed Al Rajhi la aproape o oră în derivă în Overdrive Toyota.
Orlando Terranova (Prodrive) este acum al patrulea la general, în timp ce de Villiers l-a întrecut și pe Jakub Przygosnki de la X-raid Mini, după victoria sa în Etapa 9, pentru a urca pe locul cinci.
Audi nu a intrat încă în top 10, concurentul său de top, Ekstrom, aflat în prezent pe locul 11 și la 10 minute de Matthieu Serradori (Century).
Mai multe ştiri despre Raliul Dakar găsiţi AICI!
Sursa: Motorsport NetworkPhotocredit: Motorsport Network
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.