Shubaytah – Pentru a treia zi consecutivă, Tim și Tom Coronel nu au reușit să treacă prin etapa Dakar fără daune. În cea de-a zecea etapă scurtată, duo-ul și-a rostogolit mașina, The Beast 3.0. Datorită unei furtuni imense de nisip, etapa a fost oprită mai devreme și concurenților li s-a permis să ia drumul public pentru a ajunge pe bivac.
După săptămâna de deschidere aproape impecabilă, este mult mai solicitant pentru frații Coronel în cea de-a doua parte a celui mai dur test de rezistență pentru om și mașină. După o problemă cu suspensia de duminică, luni a urmat un rollbar deteriorat. De ambele ori, duo-ul a ajuns la final, fără a pierde prea mult timp. A zecea zi a raliului a mers din nou greșit, rezultând din nou pagube considerabile.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Tim explică ce s-a întâmplat: „Mergeam frumos în dune. De fapt, lucrurile mergeau foarte bine. La un moment dat, mergeam puțin prea repede peste o dună și ne-am răsturnat. Eram cu capul în jos înainte să îmi dau seama. Din fericire, The Beast s-a întors repede pe roțile sale. Cu toate acestea, au existat destul de multe avarii: geamul lateral lipsea și întreaga caroserie din spate a fost deteriorată. Am putut colecta plăcile de andocare și cablurile de tractare care erau destul de departe. Pur și simplu am făcut ca Alonso ”, a spus el cu un zâmbet crud.
Frații trebuie să încerce să repare singuri daunele, deoarece incidentul a avut loc în prima parte a etapei maratonului. Nu este permisă asistența în bivac, ceea ce înseamnă că concurenții trebuie să facă singuri munca. Asta înseamnă doar puțin timp de odihnă pentru gemeni.
Mâine este timpul pentru Etapa 11,de la Shubaytah până la Haradh, peste 379 de kilometri speciali.
A doua parte a etapei de maraton. Sesiunea de deschidere este spectaculoasă cu 80 de kilometri de dune frumoase. Apoi, traseele sunt mai bune, dar o greșeală este întotdeauna la vedere.
Sursa: GP24 Author, Adrian GrosPhotocredit: Tim & Tom Coronel
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.