More

    Latest Posts

    Cursa de upgrade Ferrari vs Red Bull se încinge.

    Cursa de dezvoltare a început în timp ce Red Bull Racing și Scuderia Ferrari se află față în față pentru primul campionat mondial în noua eră a regulilor de Formula 1 cu “efect de sol”.

    Charles Leclerc, de la Scuderia Ferrari, a trecut în frunte la începutul cursei datorită unei mașini solide la ieșirea din cutie, a unui concurent supraponderal, Max Verstappen de la Red Bull Racing, care a făcut tranziția la noua aerodinamică și a unor probleme evidente de fiabilitate. Apoi, înaintea cursei de la Imola – care a fost dominată de campionul mondial în exercițiu – Red Bull a adus un upgrade cheie de dezvoltare.

    „În ceea ce privește cifrele, păream cu mult în urma Scuderiei Ferrari”, a declarat Dr. Helmut Marko pentru Sport1. „Dar am știut întotdeauna că avem viteză și că putem recupera. Totul a funcționat la Imola, iar Scuderia Ferrari face greșeli sub presiune”. Cotidianul Corriere della Sera relatează că Scuderia Ferrari va introduce acum o nouă aripă spate la Miami, în condițiile în care mașina de producție italiană a suferit din cauza graining-ului pneurilor la Imola.

    Ferrari, Red Bull

    Charles Leclerc nu are încă titlul”, a insistat Helmut Marko. „Este foarte strâns. Dacă vom continua să o facem pe Scuderia Ferrari să meargă la limită, lucrurile nu vor merge întotdeauna bine pentru ei”. În ceea ce privește dificultățile timpurii ale lui Max Verstappen cu manevrabilitatea mașinii 2022, Helmut Marko a declarat după Imola: “Nu vreau să spun că nu a fost acolo înainte, dar s-a întors.

    „Și cu actualizările noastre, dacă echilibrul este corect, pneurile nu granulează. Atunci Max Verstappen poate să scoată totul din mașină. Dar încă mai avem loc pentru îmbunătățiri”. Helmut Marko a declarat, de asemenea, pentru Sky Italia: „Fără punctele pierdute, Max Verstappen ar fi condus acum confortabil în campionat. Mai sunt încă multe curse în față, dar nu cred că Scuderia Ferrari va putea să egaleze ritmul nostru de dezvoltare a mașinii. De asemenea, ei simt presiunea din partea noastră și fac greșeli”.

    „Dar este o luptă sportivă și amicală între noi și Scuderia Ferrari. Și de data aceasta sper că titlul nu se va decide în ultima cursă.” Scuderia Ferrari, desigur, speră să riposteze la Miami și să-și restabilească dominația anterioară, șeful Mattia Binotto insistând că „moralul trebuie menținut ridicat. Ei (Red Bull Racing) au fost mai rapizi decât noi, dar diferențele au fost subtile, nu uriașe”.

    Ferrari, Red Bull

    Corriere della Sera a declarat că noua aripă spate nu este doar pentru a asigura o mai bună granulație a pneurilor și pentru a ajunge din urmă avantajul Red Bull Racing în linie dreaptă, ci și pentru a aborda faimosul „porpoising” din 2022. „Acolo pierdem ceva la capitolul performanță”, a spus Mattia Binotto. „Trebuie să continuăm să lucrăm la asta”. El a confirmat că vor exista îmbunătățiri minore la Miami, dar va fi Barcelona când „vom vedea un pachet mai substanțial” de piese noi.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 Media

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss