Latest Posts

Cum conduce Hamilton campionatul lui Vettel

Vizualizări: 10666

Lewis Hamilton a sugerat că Mercedes a făcut “o treabă puțin mai bună” pentru a obține cele mai multe rezultate de la mașina sa de Formula 1 decât cea a lui Ferrari în 2018 după ce a câștigat Marele Premiu al Ungariei.
Că conduce campionul șoferilor de la Sebastian Vettel cu 24 de puncte, iar Mercedes conduce campionatul constructorilor, iar Mercedes-ul conduce Ferrari cu 10 puncte în campionatul constructorilor susține acest argument – dar este adevărat?

“Știm cu toții că Ferrari are într-adevăr o manevră superioară,” a spus Hamilton. “Pentru a câștiga un campionat nu este vorba numai despre viteză, ci despre felul în care gestionați lucrurile, strategiile pe care le faceți, greșelile.

“În ansamblu, sperăm că am făcut o treabă puțin mai bună până acum.

“Deci, avem de făcut de lucru, avem lucruri de îmbunătățit, avem performanță pentru a ne mișca înainte.

“Trebuie să încercăm să-i prindem, dar trebuie să continuăm să ne menținem în continuare cu toate celelalte elemente, ceea ce ne permite să batem Ferraris când nu își aduc jocul A”.

PACE – Ferrari

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cum conduce Hamilton campionatul lui Vettel

Deși Mercedes are o medie ușor mai mare atunci când te uiți la cele mai rapide tururi stabilite de fiecare echipă în fiecare week-end de curse, Ferrari a fost mai rapid mai des.

Ferrari a avut avantajul în șapte din cele 12 weekend-uri de la Grand Prix în acest an (în Monaco, Red Bull a depășit ambele, dar Ferrari a fost mai rapid decât Mercedes).

Mercedes a transformat două dintre acestea (Spania și Franța) în finală în cursa, cu Ferrari de trei ori (Bahrain, Monaco, Canada).

Dintre cele șapte rămase, Mercedes a transformat masa de patru ori pe Ferrari (China, Azerbaijan, Germania și Ungaria), cu inversarea de trei ori (Australia, Austria și Marea Britanie).

STRATEGIA – Ferrari

Cum conduce Hamilton campionatul lui Vettel

Făcând abstracție de cele cinci curse în care predomină mașina mai rapidă, există patru în care strategia a jucat un rol semnificativ.

Hamilton și Mercedes au câștigat sezonul de deschidere GP australian câștigat, dar Ferrari a avut mijloacele necesare pentru a părăsi Vettel în fața în speranța de o mașină de siguranță.

Atunci când mașina de siguranță virtuală a fost desfășurată, Mercedes a crezut că Hamilton era destul de aproape pentru a prelua conducerea, chiar dacă Vettel a reușit să obțină un pitstop “ieftin”, dar, din cauza unei erori de calcul, Ferrari a făcut asta și a furat cursa.

În China, Mercedes a reușit să execute o lovitură superbă pe Vettel pentru a pune în frunte Valtteri Bottas.

În timp ce Mercedes a greșit mai târziu, fără a lovi Hamilton sub masina de siguranță pentru a acoperi amenințarea Red Bull, nici o echipă nu și-ar fi putut pune capăt conducătorului auto.

În Austria, Mercedes a obținut un gol spectaculos cu Hamilton, lăsându-l sub mașina de siguranță virtuală, desfășurată din cauza retragerii lui Bottas.

In Germania, Hamilton a ramas sub masina de siguranta si a castigat cursa din cauza asta, dar, asa cum pitwall-ul la numit in aceasta, trebuie sa fie considerat mai mult noroc decat judecata.

FIABILITATE – Ferrari

Cum conduce Hamilton campionatul lui Vettel

Mercedes a înregistrat două retrageri din cauza problemelor de fiabilitate pentru eșecuri atât pentru Bottas, cât și pentru Hamilton în Austria.

În plus, calificarea lui Hamilton în Germania a fost compromisă de o scurgere hidraulică.

Singura retragere a lui Ferrari cauzată de o problemă cu mașina a fost Kimi Raikkonen în GP spaniol, datorită unei probleme turbo.

PILOȚI – Mercedes

Cum conduce Hamilton campionatul lui Vettel

În timp ce Vettel a condus excelent în acest sezon o mare parte din timp, el a făcut trei erori cheie care au puncte de cost.

În Azerbaijan, el a închis încercarea de a prelua conducerea de la Bottas în primul rând și a terminat pe locul patru, în loc să câștige.

El a lovit, de asemenea, Bottas la începutul GP franceză, care a scăzut în spate și a câștigat o penalizare, precum și crashing din plumb în Germania în condiții de umed.

Hamilton a avut mai multe momente când probabil că nu a reușit să profite la maximum de mașină, dar nu a făcut nici o eroare care să aibă un impact semnificativ asupra punctelor.

Dar el a făcut o diferență substanțială în condițiile umede, deoarece ritmul său combinat cu eroarea lui Vettel în ploaia din Germania ia dat o victorie valoroasă.

O săptămână mai târziu, ritmul lui Hamilton în calificările umede ia permis să controleze Marele Premiu al Ungariei din față.

CONCLUZIE

Ferrari a făcut o treabă bună în acest sezon, dar pe bună dreptate se va simți dezamăgit de a fi în spatele ambelor campionate în pauza din august.

Ceea ce a făcut diferența este șoferii, în special virtuozitatea lui Hamilton pe umede în Germania și Ungaria.

Fără ploaie, situația campionatului ar fi inversată, iar Ferrari ar avea avantajul ca Mercedes să intre în pauză.

“Nu puteam decât să visez că vom fi în poziția în care suntem acum, luând în considerare toți factorii și bazându-ne pe performanța noastră pură, în care ne aflăm în comparație cu Ferrari”, a spus Hamilton.

Și are dreptate. In plus, Mercedes a facut marginal o treaba mai buna de a obtine cel mai mult de la masina lui dificila in acest sezon, dar la fel de mult ca si in cazul performantelor lui Hamilton in ultimele doua curse.

Ranged împotriva acestui lucru este faptul că Vettel a fost mai bine, în echilibru, la lucrul prin weekendul marelui premiu pentru a maximiza masina, ceea ce Hamilton nu a făcut întotdeauna mai devreme în sezon, iar Ferrari a produs un lucru mai ușor de a lucra cu mașina în ansamblu.

Pe baza sezonului de până acum, șoferii ar putea face diferența într-o luptă apropiată dintre cele două echipe.

Cum conduce Hamilton campionatul lui Vettel

Photocredit: LAT Images

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss