Latest Posts

CNVC: Duelul Emil Ghinea – Octavian Ciovică continuă.

Vizualizări: 18526

Emil Ghinea din Constanța l-a învins din nou pe rivalul său de la categoria a II-a, Octavian Ciovică din Brașov, la o diferență de doar 39 de miimi de secundă după două manșe.

După ce a fost în spate cu 0,782 secunde după prima urcare, Emil Ghinea a găsit viteza în Norma M20F cu motor Honda pentru a doua manșă și a reușit să schimbe această situație și să-și învingă rivalul cu 0,821 secunde. Acest lucru a fost suficient pentru a obține a doua sa victorie din istorie în CNVC, cu o diferență de doar 0,039 secunde, atunci când timpii din manșă au fost combinați.

După ce a câștigat runda Campionatul Național de Viteză in Coastă (CNVC) de la Rânca, Emil Ghinea a obținut acum un nou succes important în cariera sa în Motorsport, pe una dintre cele mai tradiționale concursuri pe deal din România, cea de la Valea Domanului din Reșița. Nu așa arăta însă încă de la începutul evenimentului de la Reșița.

Ghinea

Principalul său rival, Octavian Ciovică, a dominat toate probele de recunoaștere și toate sesiunile de antrenamente de sâmbătă, precum și probele de recunoaștere de duminică. După care Octavian Ciovică din Brașov, o altă prezență de lungă durată în acest campionat, a condus prototipul său sport Radical SR8 cu cel mai bun timp al primei manșe de concurs, cu un timp de 2:08.661.

Cu Norma M20F cu motor Honda, Emil Ghinea și-a mărit ritmul progresiv la fiecare urcare, trecând de la 2:27.179 pe prima cursă de recunoaștere la 2:19.759 pe a doua urcare și la 2:16.158 pe a treia cursă de recunoaștere a zilei de sâmbătă. După cursele de recunoaștere, a venit timpul pentru sesiunile de antrenamente cronometrate. Emil Ghinea a reușit în prima manșă de antrenamente să mai scadă timpul la 2:13.038 în prima sesiune de antrenamente și la un timp similar de 2:13.124 în cea de-a doua sesiune de antrenamente care a încheiat acțiunea de sâmbătă în Cupa Reșița de pe Valea Domanului.

Duminică, la Reșița, Emil Ghinea a continuat de unde a plecat sâmbătă, stabilind un timp de 2:14.706 pentru prima urcare a zilei, ceea ce l-a lăsat la 1,188 secunde de ritmul rivalului Octavian Ciovică și al său Radical SR8. La a doua urcare a avut parte din nou de un progres bun când Emil a stabilit un timp de 2:10.389, însă și rivalul său a avut parte de un progres bun și a oprit cronometrul la 2:09.423, astfel că era clar că va fi totul de jucat în manșele de concurs, Octavian Ciovică fiind favorit cu o mică diferență.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Ghinea

Temperaturile ambientale care au adus pneurile în fereastra potrivită de funcționare, pregătirea excelentă a Norma M20F cu motor Honda de către cei care, cursă după cursă, îi oferă asistență tehnică lui Emil și dorința de a excela sunt componentele care i-au adus lui Emil Ghinea această victorie. Cu un timp de 2:09.443 în prima manșă și 2:09.261 în cea de-a doua, Emil Ghinea a avut un timp total de 04:18.704, fiind cu doar 0.039 mai rapid decât Octavian Ciovică care a avut manșe de 2:08.661 și 2:10.082 totalizând 4:18.743. De fapt, bătălia pentru Cupa Reșița s-a dat între cei doi, deoarece din păcate au fost singurele prototipuri sport înscrise.

Podiumul la clasa Open a fost completat de Alexandru Pițigoi și al său Porsche 911 GT3 Cup, care, la fel ca Emil Ghinea și Octavian Ciovică, s-a luptat în intervalul de o secundă cu Costel Cășuneanu și al său Skoda Fabia R5+. Cu un avans de mai puțin de 0,8 secunde după prima manșă, Alexandru Pițigoi s-a impus la categoria I după ce a condus excelent în manșa decisivă, stabilind timpul de referință pentru această divizie, un 2:18.092. Podiumul categoriei I la Reșița a fost completat de Andrei Mitrașcă la bordul Daciei Logan STCC.

În ceea ce privește grupele, conform noilor coeficienți, Alexandru Pițigoi cu Porsche 911 GT3 Cup s-a impus în grupa 2, Costel Cășuneanu cu Skoda Fabia R5+ a câștigat în grupa 3, Ion Ionuț cu Peugeot 308 TCR s-a impus în grupa 4, Andrei Precup și Seat Toledo a câștigat în grupa 5, iar Alexandru Krepelka cu Honda Civic a fost victorios în grupa 6.

  • Mai multe știri despre Campionatului Național de Viteză în Coastă găsiți AICI.
  • Mai multe știri despre Emil Ghinea găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: RallyPhoto Hunters - Attila Balázs
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss