More

    CNIA & CNSS, Etape fierbinti la CTPark.

    Pe o vreme frumoasa, dar cu temperaturi ce au depășit 30 de grade la umbra, la km. 23 al autostrăzii București-Pitești, în zona CTPark, s-a desfășurat etapa a patra din cadrul Campionatului National de Îndemânare Auto și a Campionatului National de Super Slalom.Evenimentul organizat de GtAutoClub, sub egida Federației Naționale de Automobilism Sportiv, cu sprijinul gazdei CTPark și al Inspectoratului General Pentru Situații de Urgenta, a fost unul de succes, numărul de participanți demonstrând acest lucru.

    CTPark

    La Îndemânare Auto, familia Oancea din Galați, aproape că de fiecare data, a dominat clasamentul la Open. Astfel, Traian George Oancea-Suzuki Swift Sport a obținut victoria cu un timp final de 00:50:06, fratele sau Ioan Cristian Oancea-Citroen C2 VTS a urcat pe treapta a doua a podiumului cu 00:50:81, iar poziția a treia a revenit pilotului giurgiuvean Răzvan Despa- Honda Civic 1,5 cu 00:51:44.

    La grupa D1, surpriza a venit din partea lui Lucian Daniel Neagu-Dacia Logan 1.6, care reușește printr-o manșă fantastica cu un timp de 00:54:26, să-i învingă pe rivalii sai direcți, Georgescu Mihnea Constantin – Dacia Logan 1.6 MPI și Gheorghe Georgel Oancea-Honda Civic 1.4 și să obțină victoria, cei doi clasându-se doare pe locurile 2, respectiv 3.

    Citroen-ul C2 VTS al pilotului Ioan Cristian Oancea s-a dovedit a fi mai rapid în cadrul grupei D2, gălățeanul arătând și de aceasta data abilitați deosebite în arta alunecării printre jaloane, prima poziție în cadrul grupei revenindu-i totuși, cu un avans mai mic de o secundă. Locul doi al grupei, a fost obținut de Honda Civic 1.5 a lui Răzvan Despa, în vreme ce Fiatul Punto pilotat de Constantin Coteanu s-a clasat pe poziția a treia.

    Câștigătorul open-ului Traian-George Oancea, se impune și în cadrul grupei D3, devansându-i pe Mihai Coteanu (Fiat Punto) și Octavian Ghirocean (Honda del Sol 1493 aspirat), ultimii doi reușind doar completarea podiumului.

    CTPark

    La J1, Bogdan Salcudean (Citroen C2 VTS), reușește și de aceasta data să învingă piloții Junior Motorsport, el încheind aceasta etapa cu un avans de peste 2 secunde în fata rivalilor, adăugând încă 20 de puncta în clasamentul general. Poziția a doua revine pilotului Stefanos Ladopoulos (Citroen Saxo VTS), iar locul al treilea lui Alexandru Ștefan Niculae, pe același model de competiție.

    Cu un avans de aproape 4 secunde, Matei Teodor Morarus se dovedește din nou a fi mai rapid la Juniori 2, Citroen-ul sau C2 VTS, învingând Seat-ul Arosa 1.4, pilotat de Teodor Muscaloiu și Opel-ul Corsa lui Dragoș Cristea.

    La grupa Femina, Ramona Maxim (VW Polo 1.4) se impune în fata Renault-ului Twingo
    pilotat de Ștefania Ema Baciuca (9 ani), care reușește  un loc 2 și a Georgianei Ramona Bobu (Honda del Sol 1493 Aspirat), care prinde doar ultima treapta a podiumului.

    Pe echipe, gălățenii de la GCO Motorsport acumulează 101 puncte, în timp ce tinerii de la Junior Motorsport CNIA, doar 44.

    CTPark

    Daca la Îndemânare Auto, lucrurile au fost mai mult decât încinse, iată că la Super Slalom au fost aproape explozive, trăirile, orgoliile, lupta cu secundele, prezenta unor mai vechi cunoștințe sau pur și simplu dorință de a pilota perfect, făcând din aceasta runda, una extrem de spectaculoasa.

    După ce în ultimele etape, a căutat fără succes prima poziție la Open, iată că la aceasta runda, Vlad Soare cu superbul model Toyota MR2, reușește cu un timp de 00:41:95, să-și adjudece victoria și să se impună la general, în fata modelului Audi TȚ pilotat de Șerban Dorin și a Hondei Civic manevrata de Alexandru Ionescu, proaspăt revenit în campionat.

    La A1, Răzvan Keszek – VW Lupo 1.4 obține prima treapta a podiumului, devansându-i
    pe Gabriel Tanasie – Nissan Micra și Daniel Crăciun – VW Polo, care reușesc doar locurile 2, respectiv 3.

    Extrem de disputata a fost și grupa/clasa A2, unde, pentru doar câteva zecimi de secunda, Peugeot-ul 106 Rallye, pilotat de Mihai Costescu se impune în fata lui Mihai Cojita – Ford Fiesta 1598 aspirat, poziția a treia revenindu-I Angelei Mondoca.

    CTPark

    Honda lui Alexandru Ionescu câștiga A3, podiumul fiind completat de Alexandros Teodor
    Mojilian – Ford Fiesta ST, care se clasează al doilea și de Rareș Geapana – Citroen C4 care urca pe poziția a treia.

    La A4, Mihai Surubariu – Honda Civic reușește victoria, la prima să participare din acest sezon, locurile 2 și 3 fiind ocupate de Mihai Mateescu – Opel Tigra 2.0 și Andra Monica Popescu – Peugeot 208 GTI.

    Câștigătorul openului, Vlad Soare obține prima poziție și în cadrul grupei/clasei A5, Șerban
    Dorin cu al sau Audi TȚ, locul al doilea, iar Marius Stânciu – Audi S3 1.8 Turbo ultima treapta a podiumului.

    Filip Mateescu – Opel Tigra 2.0, câștiga la Juniori 1, bătălia pentru celelalte doua trepte ale podiumului, fiind una foarte strânsă. Astfel, la capătul celor doua manșe, Alexandru Cristea – Citroen Saxo, reușește un loc 2, iar Renault-ul Twingo RS R1 al Alexandrei Teslovan, poziția a treia.

    La Juniori 2, Radu Tamaș – Citroen Saxo VTS se impune fără probleme în fata lui Petre Gabriel Solca – Citroen Saxo și al modelului VW Polo pilotat de Vlad Constantinescu,  avansul de aproape doua secunde facilitându-i victoria.

    CTPark

    Electricele au fost reprezentate la start, doar de faimosul deja model Mini Cooper SE, mașină ce în urma proiectului demarat de BMW Romania, aleargă în mai multe campionate naționale, manevrarea ei fiind încredințată mai multor piloți. Volanul și pedalele superbului model au fost manevrate pe rand de trei driveri, multiplul campion de coasta (A2) Horia Gheorghe impunându-se în fata cunoscuților jurnaliști, Cornel Socariciu și Sebastian Toma.

    Cel mai rapid om al zilei, Vlad Soare, a câștigat bineînțeles și grupa modificatelor, locurile doi și trei fiind adjudecate de Alexandru Ionescu, respectiv Filip Mateescu.

    La grupa Femina, Andra Monica Popescu reușește cel mai bun timp, tânără Alexandra
    Teslovan poziția a doua, iar Raluca Anca Grigorescu locul al treilea.

    CTPark

    La finalul etapei, echipa AMI RACING urca pe prima treapta a podiumului, MOTORSPORT
    CLUB BRĂILA, pe cea secunda, iar JUNIOR MOTORSPORT CNSS, încheie top trei.

    A patra runda a celor doua campionate, a beneficiat de sponsorizare din partea: Angelli, Repsol, Victron Energy, Eco Alternativ, Metabond, Tegee, Omega Motorsport, Vianor și Evos Team, iar partenerii media au fost: Kiss FM, AutoExpert și Autostiri.ro.

    Manșele din ziua de duminica au fost transmise în totalitate online, pe pagina FRAS și
    GtAutoClub, iar comentariul a fost asigurat de același omniprezent Ștef Raita.

    CTPark

    Mai multe știri despre Campionatului de Super Slalom găsiți AICI.

    Sursa: Marius-Ilie Boboaca

    Photocredit: Marius-Ilie Boboaca


    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.