More

    Latest Posts

    Christian Horner: Mercedes a lăsat Ferrari să scape.

    Christian Horner, șeful Red Bull Racing, este de părere că echipa Mercedes AMG F1 a lăsat Scuderia Ferrari să scape cu strategia de pneuri la Marele Premiu de Formula 1 al Marii Britanii, care, în opinia sa, l-a costat pe Lewis Hamilton o șansă la victorie.

    Lewis Hamilton a oferit cea mai competitivă prestație a sezonului de până acum la Silverstone, deoarece a condus cursa în timpul fazei de la mijlocul cursei, după ce și-a prelungit primul stint cu pneuri MEDIUM. Degradarea pneurilor sale a arătat bine și a reușit să ajungă până în turul 33 cu pneurile de compoziție medie cu care a început. Asta în comparație cu principalii săi rivali, Carlos Sainz, care a intrat la boxe în turul 20 și Charles Leclerc în turul 25.

    În loc să opteze pentru cel mai rapid pneuri SOFT, echipa Mercedes AMG F1 a ales să-l pună pe Lewis Hamilton pe pneuri HARD ca alegere mai sigura, o mișcare pe care Christian Horner o consideră greșită, deoarece consideră că echipa a ratat șansa de a compensa la maximum performanța în fața celor de la Scuderia Ferrari. „Am fost de fapt surprins că Lewis Hamilton, având în vedere numărul de tururi rămase de parcurs și degradarea pe care a arătat-o, nu a luat un SOFT”, a explicat Christian Horner.

    Christian, Horner

    „A trecut pe pneuri HARD în turul 33 și chiar am crezut că va trece pe SOFT, pentru că astfel i-ar fi fost mult mai ușor să facă decalajul în aderență. Am simțit că cei de la Scuderia Ferrari au scăpat acolo”. Christian Horner spune, de asemenea, că are întrebări cu privire la propriile decizii de strategie echipei Scuderia Ferrari, după ce nu l-a scos pe Carlos Sainz din calea lui Charles Leclerc la începutul cursei, iar apoi a ales să nu-l scoată la boxe pe pilotul său monegasc la ultima mașină de siguranță.

    „Toată lumea e diferită, nu-i așa? Fiecare echipă este diferită”, a spus el despre abordarea echipei. „Presupun că apelul pe care l-am înțeles cel mai puțin a fost să nu se ducă la boxe ambele lor mașini, sau cu siguranță Charles Leclerc, pentru pneuri SOFT in timpul in care safety car a fost pe pista”. Acea mașină de siguranță târzie care a fost declanșată de masina Alpine F1 lui Esteban Ocon care s-a oprit pe vechea linie dreaptă de start-finish.

    În timp ce Scuderia Ferrari a ales să nu oprească ambele mașini la boxe deoarece a considerat că nu a fost suficient timp pentru a face opriri la boxe de tip „double stack” – și nu a vrut ca Charles Leclerc să intre și să piardă conducerea în fața lui Lewis Hamilton dacă ar fi continuat – Christian Horner crede că ar fi trebuit să se oprească. „Lewis Hamilton a avut în mod evident o oprire liberă”, a declarat Horner. „Și când ești mașina lider, este cel mai greu lucru din lume să te duci la boxe de la conducere.

    Christian, Horner

    Dar cred că, chiar dacă Lewis Hamilton ar fi rămas în afara cursei, cu avantajul pneurilor SOFT, pilotul echipei Scuderia Ferrari l-ar fi depășit”. Decizia de strategie a celor de la Scuderia Ferrari a însemnat că Charles Leclerc a coborât de pe prima poziție la reluarea cursei pentru a termina pe locul patru, ceea ce l-a plasat cu doar trei locuri în fața rivalului pentru titlu, Max Verstappen.

    Christian Horner admite că lucrurile ar fi putut fi mult mai rele pentru echipa sa după ce speranțele de victorie ale lui Max Verstappen s-au evaporat datorită daunelor la mașină, luate de la o placă de capăt a aripioarei față greșită de la AlphaTauri. „Într-o zi în care am avut două mașini care nu au fost în formă bună în diferite momente ale cursei, Sergio Perez și-a mărit avansul față de Charles Leclerc, consolidându-și locul doi, iar Max Verstappen a cedat doar șase puncte în fața lui Charles Leclerc. Cred că la constructori am pierdut doar 13 puncte. Ar fi putut fi mult mai rău”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss