Latest Posts

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

Vizualizări: 9402

În Belgia, echipele de Formula 1 au ales să livreze noi upgrade-uri. GP24 vă prezintă întreaga listă de noutăți. 

Mercedes AMG F1:

Upgrade plăcuțe din capătul aripii față,

  • Motiv de modificare: Performanță – condiționarea fluxului,
  • Diferență: “Elementele de la vârful aripii au fost reprofilate pe măsură ce intră în placa de capăt.”
  • Descriere: “Îmbunătățirea fluxului pe vârful aripii prin reducerea vârfurilor de presiune, reducerea pierderilor și îmbunătățirea fluxului către partea din spate a mașinii.”

Margini de podea,

  • Motiv de modificare: Performanță – sarcină locală,
  • Diferență: “Ajustarea alinierii marginilor de podea.”
  • Descriere: “O mai bună aliniere a gardului prin mai multe condiții, îmbunătățind fluxul care alimentează sistemul de vortexuri de podea și îmbunătățind forța de apăsare locală.”

Corpul podelei,

  • Motivul modificării: Performanță – condiționare a fluxului,
  • Diferență: “O nouă aripă de margine a podelei cu coardă redusă.”
  • Descriere: “Coarda redusă a aripii reduce sarcina aripii, ceea ce, la rândul său, îmbunătățește fluxul în difuzor, sporind atât forța de apăsare a podelei, cât și a difuzorului.”

Aripa din spate,

  • Motiv de modificare: “Aripioara spate: Performanță – reducere a rezistenței la înaintare,
  • Diferență: “Aripioare spate: “Flaps și vârfuri de aripă reprofilate.”
  • Descriere: “Reducerea eficientă a sarcinii aripilor, care este adecvată pentru circuitul din Spa, unde nivelurile de rezistență mai mici ale aripilor sunt optime.”

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

Red Bull Racing:

Partea din spate a caroseriei,

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

  • Motiv pentru schimbare: Circuit specific – interval de răcire,
  • Diferență: “Barete laterale ușor reprofilate.”
  • Descriere: “Respectând liniile de divizare existente ale pieselor înconjurătoare, cotierele laterale au fost modificate pentru a câștiga gamă de răcire cu consecințe reduse atunci când sunt deschise.”

Suspensie spate,

  • Motivul modificării: Performanță – condiționare a fluxului,
  • Diferență: “Carcasa suspensiei spate reprofilată.”
  • Descriere: “Schimbare: “Suspensia spate a fost reprofilată: “Fără nicio modificare structurală, brațul inferior al suspensiei spate a fost reprofilat astfel încât să se reducă pierderile aerodinamice locale în aval.”

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

Scuderia Ferrari:

Aripa spate,

  • Motivul schimbării: Specific circuitului – gama de rezistență,
  • Diferență: “Designul aripii posterioare superioare cu forță de apăsare mai mică”
  • Descriere: “Introducerea profilelor aripii posterioare superioare cu apăsare redusă pentru a se adapta la particularitățile de dispunere a circuitului de la Spa-Francorchamps și la cerințele de eficiență aerodinamică.”

Aripa secundară spate,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență,
  • Diferență: “Designul aripii de fagure cu forță de apăsare mai mică”
  • Descriere: “Schimbare: “Schimbare în funcție de circuit și de distanța de deplasare”: “Introducerea aripii cu un singur element pentru a se adapta la particularitățile circuitului de la Spa-Francorchamps și la cerințele de eficiență aerodinamică”.

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

McLaren F1:

  • Difuzor, Motiv pentru schimbare: Performanță – sarcină locală,
  • Diferență: “Forma modificată a părții inferioare a podelei din spate.”
  • Descriere: “Forma podelei din spate a fost modificată pentru a modifica comportamentul de expansiune aerodinamică a difuzorului, cu scopul de a îmbunătăți performanța aerodinamică.”

Aripa din spate,

  • Motiv de modificare: “Aripioara spate: Specifică circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Ansamblu de aripă spate cu rezistență mai mică la înaintare.”
  • Descriere: “Pentru acest eveniment a fost introdus un ansamblu de aripă posterioară cu rezistență mai mică la înaintare, potrivit pentru caracteristicile de eficiență ridicată ale acestui circuit.”

Aripa secundară spate,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Aripă de grindă cu rezistență mai mică la înaintare.”
  • Descriere: “Geometria aripii Beam a fost modificată pentru a reduce rezistența aerodinamică, fiind potrivită pentru caracteristicile de eficiență ridicată ale acestui circuit.”

Colțul din spate,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Geometria colțului spate cu rezistență mai mică.”
  • Descriere: “Configurația aripioarelor de la conducta de frânare spate a fost adaptată pentru a reduce rezistența la înaintare, în conformitate cu caracteristicile de eficiență ridicată ale acestui circuit.”

Partea din spate a caroseriei,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – interval de răcire,
  • Diferență: “Caroserie mai mică cu răcire joasă.”
  • Descriere: “Potrivind cererea mai mică de răcire la acest eveniment, a fost implementată o caroserie mai mică, cu o capacitate de răcire redusă și performanțe aerodinamice îmbunătățite.”

Grilaje de răcire,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de răcire,
  • Diferență: “Gamă de obturații ale lamelelor pentru a se potrivi caroseriei cu răcire redusă.”
  • Descriere: “Mai multe panouri cu lamele care se potrivesc caroseriei cu răcire inferioară menționate mai sus pentru a regla fluxul masic de răcire și a schimba capacitatea de răcire cu performanța aerodinamică.”

Colțul din spate,

  • Motiv de modificare: Performanță – sarcină locală,
  • Diferență: “Aripioare suplimentare în colțul din spate.”
  • Descriere: “A fost adăugată o aripioară la ansamblul colțului spate, îmbunătățind fluxul local și sarcina aerodinamică, în principal pe ansamblul roții în sine.”

Suspensie față,

  • Motiv de modificare: Performanță – condiționare a fluxului,
  • Diferență: “Suspensie față de caroserie: “Carcase pentru tija de suspensie față.”
  • Descriere: “Este vorba de o revizuire a unghiului carcasei tijei de cale, pentru a fi mai bine aliniată cu fluxul local.”

La

 

Alpine F1:

Colțul din spate,

  • Motivul modificării: Performanță – sarcină locală,
  • Diferență: “Intrarea conductei de frânare a fost mutată în afara gardului.”
  • Descriere: “A fost modificat: “În cazul în care se modifică în mod semnificativ valoarea de referință: “Noile conducte de frână spate ajută la îmbunătățirea fluxului de aer în jurul colțului spate al mașinii, cu îmbunătățiri ulterioare ale fluxului către aripa spate.”

Margini de podea,

  • Motiv de modificare: Performanță – condiționarea fluxului,
  • Diferență: “Există câteva modificări minore ale geometriei gardurilor de podea.”
  • Descriere: “Noile garduri de podea vor avea ca scop îmbunătățirea condiționării fluxului prin mutarea valului mai mult în exterior. Prin urmare, îmbunătățirea performanțelor aerodinamice mai jos în mașină.”

La

AlphaTauri:

Suspensie spate,

  • Motiv de modificare: Performanță – sarcină locală,
  • Diferență: “A fost ajustată incidența brațelor inferioare.”
  • Descriere: “Unghiul de înclinare a șoldului brațului a fost ajustat pentru a funcționa mai bine cu schimbarea caroseriei de deasupra podelei care a fost introdusă la cursa 12.”

Colțul din spate,

  • Motivul schimbării: Performanță – sarcină locală,
  • Diferență: “Cascada superioară de winglets de pe conducta de frână spate a fost reprofilată, iar numărul de elemente a fost mărit. De asemenea, a fost introdusă o aripioară suplimentară mare deasupra cascadei originale.”
  • Descriere: “Schimbarea aripioarelor are un impact pozitiv asupra controlului fluxului în jurul pneurilor spate și oferă o sarcină locală sporită.”

Aripa spate,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Noua aripă spate este mai puțin adâncă în vedere din față, iar elementele au o înclinare mai mică.”
  • Descriere: “Noua aripă spate generează mai puțină forță de apăsare, dar cu mai puțină rezistență la înaintare. Această tranzacție este un optim mai bun pentru caracteristicile acestui circuit.”

Aripa secundară spate,

  • Motivul schimbării: “Aripile spate sunt mai mici decât cele de la spate: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Aripile de protecție sunt mai mici decât cele de la circuitul de la care se face referire: “Noua aripioară de bârnă are un singur element împreună cu o jgheabă.”
  • Descriere: “Noua aripă de grindă generează mai puțină forță de apăsare, dar cu o rezistență mai mică. Această tranzacție este un optim mai bun pentru caracteristicile acestui circuit.”

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

Aston Martin F1:

Aripa față,

  • Motivul schimbării: Circuit specific – gamă de echilibrare,
  • Diferență: “Pentru acest eveniment avem o nouă clapetă a aripii față care reduce coarda elementului final cu reprofilare asociată.”
  • Descriere: “Această componentă are rolul de a reduce sarcina aripii față pentru a obține echilibre aerodinamice mai mici cu o aripă spate mai mică.”

Aripa spate,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Noua aripă spate are o clapetă cu o coardă mai scurtă în comparație cu versiunea anterioară cu rezistență redusă la înaintare.”
  • Descriere: “Modificările geometrice reduc sarcina aripii spate și, prin urmare, rezistența la înaintare pentru a permite optimizarea configurației mașinii pentru caracteristicile acestui circuit.”

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

Williams Racing:

Aripa față,

  • Motiv pentru schimbare: Specific circuitului – gamă de echilibrare,
  • Diferență: “Reglaj opțional al marginii de ieșire a flapsurilor aripii față”
  • Descriere: “Modificarea opțională a marginii de ieșire a aripii față: “Efectuarea acestei modificări reduce forța de apăsare față pentru a completa opțiunile de forță de apăsare spate mai mică și este specifică acestui circuit.”

Aripa secundară spate,

  • Motiv de modificare: Specifică circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Aripă de grindă opțională mai mică, cu un singur element”
  • Descriere: “Aceasta este o altă opțiune specifică circuitului, care ne oferă posibilitatea de a reduce forța de apăsare și rezistența la înaintare pentru a se adapta la caracteristicile circuitului.”
  • Aripa spate, Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare, Diferență: “Modificări opționale ale elementului de clapetă al aripii superioare spate” Descriere: “Modificări opționale ale elementului de clapetă al aripii superioare spate”: “Reduce forța de apăsare și rezistența la înaintare pentru a se adapta la caracteristicile circuitului. Poate fi utilizată independent sau împreună cu aripa de braț cu un singur element.”

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

Alfa Romeo F1:

Aripa față,

  • Motivul schimbării: Specific circuitului – gama de rezistență,
  • Diferență: “Aripioare noi, reprofilate ale aripii față”
  • Descriere: “Aripioare noi, reprofilate”: “O aripă față actualizată, cu flapsuri reprofilate, ne va permite să fim capabili să reechilibrăm nivelul scăzut de rezistență la înaintare al aripii spate.”

Aripa spate,

  • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
  • Diferență: “Aripa spate reproiectată (flaps și plăci de capăt).”
  • Descriere: “O aripă spate reproiectată, cu flapsuri cu profil redus și plăci de capăt reprofilate, va oferi o opțiune cu rezistență redusă la înaintare care ar trebui să producă cele mai bune performanțe pe acest circuit.”

Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

Haas F1:

Colțul din spate,

  • Motiv pentru schimbare: Performanță – reducerea rezistenței la înaintare,
  • Diferență: “Aripioare de canal de frânare tunse”
  • Descriere: “Aripioare de canal de frânare tunse”: “Reducerea amplitudinii și a corzii a aripioarelor din conducta de frânare are un efect măsurabil asupra reducerii rezistenței la înaintare pentru acest circuit de mare viteză.”

Aripa secundară spate,

  • Motiv de modificare: “Aripile de fagure: Performanță – reducere a rezistenței la înaintare,
  • Diferență: “Performanță – reducere a rezistenței la înaintare: “Aripile aripilor de braț au fost ajustate”
  • Descriere: “Modificarea aripilor de braț”: “Reducerea coardei flapsurilor aripilor de bază ale aripilor de grindă are un efect măsurabil asupra reducerii rezistenței la înaintare pentru acest circuit de mare viteză, într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor.”

Haas, F1

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss