More

    Latest Posts

    Ce upgrade au adus echipele în Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei?

    În Belgia, echipele de Formula 1 au ales să livreze noi upgrade-uri. GP24 vă prezintă întreaga listă de noutăți. 

    Mercedes AMG F1:

    Upgrade plăcuțe din capătul aripii față,

    • Motiv de modificare: Performanță – condiționarea fluxului,
    • Diferență: “Elementele de la vârful aripii au fost reprofilate pe măsură ce intră în placa de capăt.”
    • Descriere: “Îmbunătățirea fluxului pe vârful aripii prin reducerea vârfurilor de presiune, reducerea pierderilor și îmbunătățirea fluxului către partea din spate a mașinii.”

    Margini de podea,

    • Motiv de modificare: Performanță – sarcină locală,
    • Diferență: “Ajustarea alinierii marginilor de podea.”
    • Descriere: “O mai bună aliniere a gardului prin mai multe condiții, îmbunătățind fluxul care alimentează sistemul de vortexuri de podea și îmbunătățind forța de apăsare locală.”

    Corpul podelei,

    • Motivul modificării: Performanță – condiționare a fluxului,
    • Diferență: “O nouă aripă de margine a podelei cu coardă redusă.”
    • Descriere: “Coarda redusă a aripii reduce sarcina aripii, ceea ce, la rândul său, îmbunătățește fluxul în difuzor, sporind atât forța de apăsare a podelei, cât și a difuzorului.”

    Aripa din spate,

    • Motiv de modificare: “Aripioara spate: Performanță – reducere a rezistenței la înaintare,
    • Diferență: “Aripioare spate: “Flaps și vârfuri de aripă reprofilate.”
    • Descriere: “Reducerea eficientă a sarcinii aripilor, care este adecvată pentru circuitul din Spa, unde nivelurile de rezistență mai mici ale aripilor sunt optime.”

    upgrade

    Red Bull Racing:

    Partea din spate a caroseriei,

    • Motiv pentru schimbare: Circuit specific – interval de răcire,
    • Diferență: “Barete laterale ușor reprofilate.”
    • Descriere: “Respectând liniile de divizare existente ale pieselor înconjurătoare, cotierele laterale au fost modificate pentru a câștiga gamă de răcire cu consecințe reduse atunci când sunt deschise.”

    Suspensie spate,

    • Motivul modificării: Performanță – condiționare a fluxului,
    • Diferență: “Carcasa suspensiei spate reprofilată.”
    • Descriere: “Schimbare: “Suspensia spate a fost reprofilată: “Fără nicio modificare structurală, brațul inferior al suspensiei spate a fost reprofilat astfel încât să se reducă pierderile aerodinamice locale în aval.”

    upgrade

    Scuderia Ferrari:

    Aripa spate,

    • Motivul schimbării: Specific circuitului – gama de rezistență,
    • Diferență: “Designul aripii posterioare superioare cu forță de apăsare mai mică”
    • Descriere: “Introducerea profilelor aripii posterioare superioare cu apăsare redusă pentru a se adapta la particularitățile de dispunere a circuitului de la Spa-Francorchamps și la cerințele de eficiență aerodinamică.”

    Aripa secundară spate,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență,
    • Diferență: “Designul aripii de fagure cu forță de apăsare mai mică”
    • Descriere: “Schimbare: “Schimbare în funcție de circuit și de distanța de deplasare”: “Introducerea aripii cu un singur element pentru a se adapta la particularitățile circuitului de la Spa-Francorchamps și la cerințele de eficiență aerodinamică”.

    upgrade

    McLaren F1:

    • Difuzor, Motiv pentru schimbare: Performanță – sarcină locală,
    • Diferență: “Forma modificată a părții inferioare a podelei din spate.”
    • Descriere: “Forma podelei din spate a fost modificată pentru a modifica comportamentul de expansiune aerodinamică a difuzorului, cu scopul de a îmbunătăți performanța aerodinamică.”

    Aripa din spate,

    • Motiv de modificare: “Aripioara spate: Specifică circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Ansamblu de aripă spate cu rezistență mai mică la înaintare.”
    • Descriere: “Pentru acest eveniment a fost introdus un ansamblu de aripă posterioară cu rezistență mai mică la înaintare, potrivit pentru caracteristicile de eficiență ridicată ale acestui circuit.”

    Aripa secundară spate,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Aripă de grindă cu rezistență mai mică la înaintare.”
    • Descriere: “Geometria aripii Beam a fost modificată pentru a reduce rezistența aerodinamică, fiind potrivită pentru caracteristicile de eficiență ridicată ale acestui circuit.”

    Colțul din spate,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Geometria colțului spate cu rezistență mai mică.”
    • Descriere: “Configurația aripioarelor de la conducta de frânare spate a fost adaptată pentru a reduce rezistența la înaintare, în conformitate cu caracteristicile de eficiență ridicată ale acestui circuit.”

    Partea din spate a caroseriei,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – interval de răcire,
    • Diferență: “Caroserie mai mică cu răcire joasă.”
    • Descriere: “Potrivind cererea mai mică de răcire la acest eveniment, a fost implementată o caroserie mai mică, cu o capacitate de răcire redusă și performanțe aerodinamice îmbunătățite.”

    Grilaje de răcire,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de răcire,
    • Diferență: “Gamă de obturații ale lamelelor pentru a se potrivi caroseriei cu răcire redusă.”
    • Descriere: “Mai multe panouri cu lamele care se potrivesc caroseriei cu răcire inferioară menționate mai sus pentru a regla fluxul masic de răcire și a schimba capacitatea de răcire cu performanța aerodinamică.”

    Colțul din spate,

    • Motiv de modificare: Performanță – sarcină locală,
    • Diferență: “Aripioare suplimentare în colțul din spate.”
    • Descriere: “A fost adăugată o aripioară la ansamblul colțului spate, îmbunătățind fluxul local și sarcina aerodinamică, în principal pe ansamblul roții în sine.”

    Suspensie față,

    • Motiv de modificare: Performanță – condiționare a fluxului,
    • Diferență: “Suspensie față de caroserie: “Carcase pentru tija de suspensie față.”
    • Descriere: “Este vorba de o revizuire a unghiului carcasei tijei de cale, pentru a fi mai bine aliniată cu fluxul local.”

    La

     

    Alpine F1:

    Colțul din spate,

    • Motivul modificării: Performanță – sarcină locală,
    • Diferență: “Intrarea conductei de frânare a fost mutată în afara gardului.”
    • Descriere: “A fost modificat: “În cazul în care se modifică în mod semnificativ valoarea de referință: “Noile conducte de frână spate ajută la îmbunătățirea fluxului de aer în jurul colțului spate al mașinii, cu îmbunătățiri ulterioare ale fluxului către aripa spate.”

    Margini de podea,

    • Motiv de modificare: Performanță – condiționarea fluxului,
    • Diferență: “Există câteva modificări minore ale geometriei gardurilor de podea.”
    • Descriere: “Noile garduri de podea vor avea ca scop îmbunătățirea condiționării fluxului prin mutarea valului mai mult în exterior. Prin urmare, îmbunătățirea performanțelor aerodinamice mai jos în mașină.”

    La

    AlphaTauri:

    Suspensie spate,

    • Motiv de modificare: Performanță – sarcină locală,
    • Diferență: “A fost ajustată incidența brațelor inferioare.”
    • Descriere: “Unghiul de înclinare a șoldului brațului a fost ajustat pentru a funcționa mai bine cu schimbarea caroseriei de deasupra podelei care a fost introdusă la cursa 12.”

    Colțul din spate,

    • Motivul schimbării: Performanță – sarcină locală,
    • Diferență: “Cascada superioară de winglets de pe conducta de frână spate a fost reprofilată, iar numărul de elemente a fost mărit. De asemenea, a fost introdusă o aripioară suplimentară mare deasupra cascadei originale.”
    • Descriere: “Schimbarea aripioarelor are un impact pozitiv asupra controlului fluxului în jurul pneurilor spate și oferă o sarcină locală sporită.”

    Aripa spate,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Noua aripă spate este mai puțin adâncă în vedere din față, iar elementele au o înclinare mai mică.”
    • Descriere: “Noua aripă spate generează mai puțină forță de apăsare, dar cu mai puțină rezistență la înaintare. Această tranzacție este un optim mai bun pentru caracteristicile acestui circuit.”

    Aripa secundară spate,

    • Motivul schimbării: “Aripile spate sunt mai mici decât cele de la spate: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Aripile de protecție sunt mai mici decât cele de la circuitul de la care se face referire: “Noua aripioară de bârnă are un singur element împreună cu o jgheabă.”
    • Descriere: “Noua aripă de grindă generează mai puțină forță de apăsare, dar cu o rezistență mai mică. Această tranzacție este un optim mai bun pentru caracteristicile acestui circuit.”

    upgrade

    Aston Martin F1:

    Aripa față,

    • Motivul schimbării: Circuit specific – gamă de echilibrare,
    • Diferență: “Pentru acest eveniment avem o nouă clapetă a aripii față care reduce coarda elementului final cu reprofilare asociată.”
    • Descriere: “Această componentă are rolul de a reduce sarcina aripii față pentru a obține echilibre aerodinamice mai mici cu o aripă spate mai mică.”

    Aripa spate,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Noua aripă spate are o clapetă cu o coardă mai scurtă în comparație cu versiunea anterioară cu rezistență redusă la înaintare.”
    • Descriere: “Modificările geometrice reduc sarcina aripii spate și, prin urmare, rezistența la înaintare pentru a permite optimizarea configurației mașinii pentru caracteristicile acestui circuit.”

    upgrade

    Williams Racing:

    Aripa față,

    • Motiv pentru schimbare: Specific circuitului – gamă de echilibrare,
    • Diferență: “Reglaj opțional al marginii de ieșire a flapsurilor aripii față”
    • Descriere: “Modificarea opțională a marginii de ieșire a aripii față: “Efectuarea acestei modificări reduce forța de apăsare față pentru a completa opțiunile de forță de apăsare spate mai mică și este specifică acestui circuit.”

    Aripa secundară spate,

    • Motiv de modificare: Specifică circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Aripă de grindă opțională mai mică, cu un singur element”
    • Descriere: “Aceasta este o altă opțiune specifică circuitului, care ne oferă posibilitatea de a reduce forța de apăsare și rezistența la înaintare pentru a se adapta la caracteristicile circuitului.”
    • Aripa spate, Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare, Diferență: “Modificări opționale ale elementului de clapetă al aripii superioare spate” Descriere: “Modificări opționale ale elementului de clapetă al aripii superioare spate”: “Reduce forța de apăsare și rezistența la înaintare pentru a se adapta la caracteristicile circuitului. Poate fi utilizată independent sau împreună cu aripa de braț cu un singur element.”

    upgrade

    Alfa Romeo F1:

    Aripa față,

    • Motivul schimbării: Specific circuitului – gama de rezistență,
    • Diferență: “Aripioare noi, reprofilate ale aripii față”
    • Descriere: “Aripioare noi, reprofilate”: “O aripă față actualizată, cu flapsuri reprofilate, ne va permite să fim capabili să reechilibrăm nivelul scăzut de rezistență la înaintare al aripii spate.”

    Aripa spate,

    • Motiv de modificare: Specific circuitului – gama de rezistență la înaintare,
    • Diferență: “Aripa spate reproiectată (flaps și plăci de capăt).”
    • Descriere: “O aripă spate reproiectată, cu flapsuri cu profil redus și plăci de capăt reprofilate, va oferi o opțiune cu rezistență redusă la înaintare care ar trebui să producă cele mai bune performanțe pe acest circuit.”

    upgrade

    Haas F1:

    Colțul din spate,

    • Motiv pentru schimbare: Performanță – reducerea rezistenței la înaintare,
    • Diferență: “Aripioare de canal de frânare tunse”
    • Descriere: “Aripioare de canal de frânare tunse”: “Reducerea amplitudinii și a corzii a aripioarelor din conducta de frânare are un efect măsurabil asupra reducerii rezistenței la înaintare pentru acest circuit de mare viteză.”

    Aripa secundară spate,

    • Motiv de modificare: “Aripile de fagure: Performanță – reducere a rezistenței la înaintare,
    • Diferență: “Performanță – reducere a rezistenței la înaintare: “Aripile aripilor de braț au fost ajustate”
    • Descriere: “Modificarea aripilor de braț”: “Reducerea coardei flapsurilor aripilor de bază ale aripilor de grindă are un efect măsurabil asupra reducerii rezistenței la înaintare pentru acest circuit de mare viteză, într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor.”

    Haas, F1

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 Media

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss