Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Ce se schimbă pe circuitul F1 din Abu Dhabi?

    Circuitul Marelui Premiu din Abu Dhabi se va schimba pentru finalul sezonului 2021 Formula 1, cu două revizuiri majore ale aspectului, accentul principal fiind pus pe îmbunătățirea cursei.

    Circuitul Yas Marina din Abu Dhabi a fost criticat în mod regulat de când a fost adăugat pentru prima dată în calendarul F1 în 2009.

    Sectorul final lent, cu o secvență de viraje de 90 de grade, face dificilă urmărirea generației actuale de mașini F1, o mulțime de evacuări înseamnă că piloţii nu sunt pedepsiți pentru greșeli, iar dreptele lungi din spate sunt adesea subutilizate pentru aspiraţie.

    Examinarea aspectului circuitului s-a intensificat în ultimul timp, deoarece este runda finală a sezonului, un loc pe care l-a ocupat în fiecare an din 2014.

    Anul trecut, pilotul de la Red Bull, Max Verstappen, a câștigat fără îndoială o victorie de tip „light-to-pavilion”, în timp ce au existat mici depășiri prețioase pe tot terenul, dincolo de strategiile compensate.

    A determinat încă mai multe apeluri pentru o schimbare potențială a aspectului, care a fost în cele din urmă agreată de șefii de circuit și care urmează să fie încorporată pentru cursa 2021.

    Se înțelege că intenția este ca pista să meargă spre primul ac de păr neîntrerupt de chicana lentă.

    Abu Dhabi

    În plus, acul de păr va fi și reprofilat pentru a fi luat cu o viteză ceva mai mare.

    Este posibil ca viteza de apropiere mai mare să facă din acul de păr un loc potențial de depășire, dar ideea din spatele reprofilării este de a face mai uşor ca mașinile să urmeze prima dintre cele două drepte din spate.

    Piloţii se luptă să profite de cele două drepte lungi din spate și de punctele mari de frânare, parțial pentru că nu se pot apropia suficient de mult pentru a utiliza aspiraţia, dar și pentru că viteza de frânare a acului de păr a fost prea lentă.

    Înseamnă că o mașină care urmărește nu beneficiază de avantajul remorcării până când este prea departe pe dreaptă.

    Fără șicana lentă și ajutați de un ac de păr cu viteză mai mare, piloţii ar trebui să poată sta puțin mai aproape și să beneficieze de un flux mai puternic mai devreme.

    Mai departe în jurul turei, un alt ac de păr trebuie să fie încorporat.

    În prezent, la sfârșitul celei de-a doua dintre cele două drepte, există un complex lent stânga-dreapta-stânga și o explozie scurtă până la un viraj de stânga de 90 de grade.

    Acest lucru urmează să fie decupat în întregime și înlocuit cu un colț stâns în formă de potcoavă, după care pista duce la dreapta dublă rapidă care precede dreapta strânsă care dă startul complexului care rulează în jurul hotelului.

    Este posibil ca această secțiune să fie, de asemenea, modificată pentru a face al doilea viraj de stânga, cel ce duce la penultimul colț, ușor mai rapid și mai ușor de parcurs.

    Eradicarea unora dintre cele mai lente viraje ale circuitului este o mișcare sensibilă, în special pierderea primei chicane.

    Sunt secvențe perturbatoare, limitate la tracțiune, care îngreunează urmărirea piloților și fac puțin pentru calitatea cursei.

    Combinația cu schimbări specifice care ajută secvențele de colțuri să funcționeze împreună – acul de păr și cele două drepte din spate, de exemplu – este o abordare logică.

    Dacă funcționează așa cum se intenționează, F1 poate face în cele din urmă o piesă mai demnă de a găzdui finalul.

    Cel puțin aceste schimbări ar trebui să facă circuitul din Abu Dhabi o pistă care produce curse plictisitoare şi lipsite de acţiune, la o pistă care produce curse demne de un sfârşit de sezon în Formula 1.

    Mai multe ştiri despre Campionatul de Formula 1 găsiţi AICI!

    Sursa: The Race

    Photocredit: The Race


    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss