More

    Latest Posts

    Capito: VW nu și-ar pierde timpul în discuțiile cu F1 dacă nu ar fi serioşi

    Jost Capito crede că Grupul Volkswagen nu și-ar pierde timpul participând la întâlniri despre viitoarele reglementări ale Formulei 1 dacă nu ar fi serioasă o posibilă intrare viitoare în sport.

    Actualul director al echipei Williams și CEO Capito a fost director de smotorsport al Volkswagen între 2012 și 2016, supravegheând dominația sa asupra Campionatului Mondial de Raliuri.

    Se știe că Grupul VW ia în considerare o potențială intrare în F1 în cadrul următorului ciclu de reglementări privind unitățile de putere, care va avea loc în 2026, fie cu Porsche, fie cu Audi.

    Șefii ambelor mărci au fost prezenți la întâlniri la nivel înalt în acest an între oficialii F1 pentru a discuta cum vor arăta viitoarele reglementări.

    Întrebat cât de serios crede că VW Group vrea să intre în Formula 1 cu una dintre mărcile sale în viitor, Capito a spus: „Cred că depinde foarte mult de reglementări, iar reglementările pentru motoare pentru ’26 nu au fost încă publicate. Cred că totul depinde de asta.

    „Dacă au fost serioși – au făcut parte din discuțiile privind reglementarea motoarelor și nu cred că își pierd timpul mergând la aceste întâlniri, în special și CEO-ul care vine la acele întâlniri și nu vorbesc serioși.

    hillclimb pikes peak 2017 porsche logo

    „Dar, în cele din urmă, depinde de care sunt reglementările finale, dacă apoi Grupul Volkswagen consideră că are sens, ar putea merge la consiliu și ar putea cere o decizie.”

    Grupul VW a fost legat de o potențială intrare ca producător de unități de alimentare pentru a furniza o echipă existentă printr-un proiect de lucrări, Red Bull – care își va înființa propria divizie de trenuri propulsoare de anul viitor – fiind propus ca un posibil partener.

    McLaren s-a mutat recent să nege informațiile că ar fi fost achiziționată de Audi. Se înțelege că s-au purtat discuții provizorii despre posibilitatea unei legături, dar aceste discuții rămân într-un stadiu relativ incipient.

    Capito a spus că va fi „dificil” pentru Grupul VW să-și înființeze propria echipă, menționând că mărcile au lucrat anterior cu parteneri pentru a supraveghea partea operațională a proiectelor de raliuri și mașini sport.

    „Știu că este întotdeauna dificil cu o echipă cunoscută, mai ales cu o echipă germană cu toate regulamentele sindicale, chiar nu poți conduce o echipă de curse”, a spus Capito.

    „De aceea Audi a mers în trecut cu Joest [la Le Mans], cu alte echipe, la fel ca BMW, pentru că este foarte dificil să conduci o echipă din fabrică. Ar putea fi mai ușor dacă este în străinătate, chiar nu stiu.

    „Când te uiți la Grupul Volkswagen, au avut strategii diferite în trecut. Așa cum echipa de raliuri a fost o echipă completă din fabrică, iar Porsche a făcut echipe complete din fabrică externalizate, la fel ca și cu Audi.

    „Nu sunt implicat în astfel de discuții, dar cred că asta explică suficient pentru a lua decizia corectă pentru ei.”

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss