Latest Posts

Capito: VW nu și-ar pierde timpul în discuțiile cu F1 dacă nu ar fi serioşi

Vizualizări: 11883

Jost Capito crede că Grupul Volkswagen nu și-ar pierde timpul participând la întâlniri despre viitoarele reglementări ale Formulei 1 dacă nu ar fi serioasă o posibilă intrare viitoare în sport.

Actualul director al echipei Williams și CEO Capito a fost director de smotorsport al Volkswagen între 2012 și 2016, supravegheând dominația sa asupra Campionatului Mondial de Raliuri.

Se știe că Grupul VW ia în considerare o potențială intrare în F1 în cadrul următorului ciclu de reglementări privind unitățile de putere, care va avea loc în 2026, fie cu Porsche, fie cu Audi.

Șefii ambelor mărci au fost prezenți la întâlniri la nivel înalt în acest an între oficialii F1 pentru a discuta cum vor arăta viitoarele reglementări.

Întrebat cât de serios crede că VW Group vrea să intre în Formula 1 cu una dintre mărcile sale în viitor, Capito a spus: „Cred că depinde foarte mult de reglementări, iar reglementările pentru motoare pentru ’26 nu au fost încă publicate. Cred că totul depinde de asta.

„Dacă au fost serioși – au făcut parte din discuțiile privind reglementarea motoarelor și nu cred că își pierd timpul mergând la aceste întâlniri, în special și CEO-ul care vine la acele întâlniri și nu vorbesc serioși.

Capito: VW nu și-ar pierde timpul în discuțiile cu F1 dacă nu ar fi serioşi

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

„Dar, în cele din urmă, depinde de care sunt reglementările finale, dacă apoi Grupul Volkswagen consideră că are sens, ar putea merge la consiliu și ar putea cere o decizie.”

Grupul VW a fost legat de o potențială intrare ca producător de unități de alimentare pentru a furniza o echipă existentă printr-un proiect de lucrări, Red Bull – care își va înființa propria divizie de trenuri propulsoare de anul viitor – fiind propus ca un posibil partener.

McLaren s-a mutat recent să nege informațiile că ar fi fost achiziționată de Audi. Se înțelege că s-au purtat discuții provizorii despre posibilitatea unei legături, dar aceste discuții rămân într-un stadiu relativ incipient.

Capito a spus că va fi „dificil” pentru Grupul VW să-și înființeze propria echipă, menționând că mărcile au lucrat anterior cu parteneri pentru a supraveghea partea operațională a proiectelor de raliuri și mașini sport.

„Știu că este întotdeauna dificil cu o echipă cunoscută, mai ales cu o echipă germană cu toate regulamentele sindicale, chiar nu poți conduce o echipă de curse”, a spus Capito.

„De aceea Audi a mers în trecut cu Joest [la Le Mans], cu alte echipe, la fel ca BMW, pentru că este foarte dificil să conduci o echipă din fabrică. Ar putea fi mai ușor dacă este în străinătate, chiar nu stiu.

„Când te uiți la Grupul Volkswagen, au avut strategii diferite în trecut. Așa cum echipa de raliuri a fost o echipă completă din fabrică, iar Porsche a făcut echipe complete din fabrică externalizate, la fel ca și cu Audi.

„Nu sunt implicat în astfel de discuții, dar cred că asta explică suficient pentru a lua decizia corectă pentru ei.”

Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss