Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Campionatului Național de Rallycross: Rezumatul cursei etapa a 2-a – Patricia Sirbu

    Etapa a doua a Campionatului Național de Rallycross, organizat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv, a avut loc în weekendul 22-23 august în comuna Babana, lângă Pitești. La start am fost din nou prezenta în formula că în etapa precedenta, avându-l în dreapta pe Eduard Barloiu. Un singur cuvânt nu poate descrie acel weekend, deoarece a fost plin de suișuri și coborâșuri, de momente fericite, dar și de momente mai puțîn plăcute.

    Circuitul de la Babana este unul nou, anul acesta fiind prima data când a fost folosit pentru un concurs automobilistic. Fiind un traseu nou, pe care nimeni nu-l cunoaște încă, acest lucru a reprezentat o provocare pentru toți piloții, inclusiv pentru mine. Doar stand pe margine îți puteai da seama cu ușurință că traseul este unul foarte tehnic și virajat. Din aceasta cauza până și cea mai mică greșeală te putea costa foarte mult.

    În ciuda acestui fapt am rămas plăcut surprinsa de complexitatea și totodată frumusețea traseului. Pe lângă pista, ceea ce m-a mai bucurat a fost să văd numărul mare de juniori înscriși. Numai la clasa Junior 2, cea în care concurez eu, au luat startul 7 juniori, un număr record pentru aceasta clasa. Acesta este un semn că sportul cu motor devine din ce în ce mai apreciat de către copii.

    După ce au fost efectuate toate verificările necesare, a început prima manșă de calificare, Q1, cea în care te afli singur pe circuit timp de 5 minute și încerci să obții timpul cel mai bun pentru a pleca de pe o poziție cât mai buna în a doua manșă de calificări. La finalul primei manșe de calificare am terminat pe a cincea poziție, ceea ce însemna că voi face parte din a prima serie a manșei Q2. (În momentul în care sunt mai mult de 5 participanți, aceștia sunt împărțiți în doua serii.

    Prima serie care ia startul este cea în care s-au scos timpii mai slabi, fiind urmată de seria cu timpii mai buni). Manșă a doua de calificări a început bine. Până în al treilea tur am reușit să păstrez locul fruntaș, până când într-un viraj de stânga m-am răsucit, iar concurentul din spatele meu m-a depășit. Nu am reușit să recâștig prima poziție, așa că în Q2 am terminat pe poziția secundă din seria mea. La finalul primei zile de concurs mă aflam pe a șasea poziție la clasa Junior 2.

    Ziua de duminică a început direct cu ultima manșă de calificări, Q3. La finalul acesteia mă aflăm pe locul 5 la egalitate cu un alt concurent, dar după ce au fost aplicate anumite penalizări altor piloți, mă situam pe al patrulea loc la clasa mea. După calcularea pozițiilor de start pentru finală, mă aflam în partea din spate a grilei, pe a cincea poziție.

    Din păcate nu am reușit să dau totul din mine în finală și să fiu 100% concentrată la cursa, din acest motiv terminând cursa doar pe locul 4. Nu este rezultatul așteptat și dorit, dar sunt optimistă și încrezătoare că la următoarea cursă lucrurile vor decurge mai bine.

    În încheiere aș dori să mulțumesc tuturor care au făcut posibila participarea mea la aceasta etapa de campionat: familiei și copilotului meu, care mă susțin și mă ajuta să evoluez în continuare, dar și sponsorilor mei, Repsol, Pilot, Apidava, Saiko, Chef Gourmet, ConsterraOptim, EDB Cars, AviCompact și Voltaj.

    • Sursa: Patricia Sirbu
    • Photocredit: Mircea Beldea

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...