Latest Posts

ByKolles „surprins” de fiabilitatea Hypercarului Vanwall în ultimul test.

Vizualizări: 47733

Echipa ByKolles a recunoscut că fiabilitatea noului său Hypercar Vanwall Le Mans a fost o „surpriză” până acum, după ce a finalizat al doilea test pe circuit cu mașina săptămâna trecută, la Lausitzring.

După o perioadă de liniște după lansarea inițială a Vanwall Vandervell LMH și primul test pe circuit la Most în aprilie, echipa germană a revenit în acțiune la temperaturi de aproape 40 de grade Celsius pe circuitul Lausitzring, pentru două zile de curse săptămâna trecută. Au fost parcurși peste 900 km cu Tom Dillmann, unul dintre cei doi piloți de dezvoltare ai echipei, alături de Esteban Guerrieri, la volan. Dillmann a lipsit de la testul Most din cauza unor angajamente contradictorii cu echipa Jaguar Formula E, astfel că aceasta a fost prima sa ieșire la volanul noii mașini.

ByKolles, Vanwall

Proprietarul echipei Colin Kolles și directorul de operațiuni Boris Bermes au declarat pentru ediția germană a revistei Autosport că testul a fost un succes în ciuda temperaturilor ridicate, Dillmann nefăcând nicio greșeală pe căldură. „Suntem surprinși noi înșine, ca să fim sinceri”, a declarat Kolles. „Mașina continuă să meargă, tur după tur, chiar și la 40 de grade. Am parcurs acum aproximativ 1.800 km și nu am avut nicio problemă tehnică”.

Boris Bermes a adăugat: „Căldura a fost foarte binevenită. Acum știm că sistemele noastre de răcire funcționează bine. Acum ar trebui să fim bine echipați pentru condiții precum cele din Bahrain sau Austin”. ByKolles a folosit testul de la Lausitzring pentru a încerca numeroase componente aerodinamice noi, cu scopul de a înțelege cum reacționează mașina la diferite poziții ale aripilor, precum și electronice și software.

Mașina a fost la boxe doar pentru opririle la boxe programate și modificările de set-up, fiind efectuate curse lungi de până la 25 de tururi. De asemenea, au fost efectuate teste de fiabilitate în diverse zone, folosind diferite materiale. Vanwall LMH, care este propulsat de același motor Gibson V8 de 4,5 litri aspirat natural ca și predecesorul său LMP1, va fi supus unor teste suplimentare începând din această săptămână la Oschersleben. Echipa își va lua apoi o pauză în august, înainte de a relua testele în septembrie.

ByKolles, Vanwall

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Colin Kolles declarase anterior că echipa sa vizează o înscriere pentru sezonul 2023 al WEC, după ce anul acesta a fost refuzată pentru un loc pe grilă. Porsche a sugerat posibilitatea de a oferi noului său automobil 963 LMDh un debut timpuriu în ultima cursă WEC din actuala campanie, în Bahrain, dar Kolles a minimalizat șansele ca Vanwall LMH să fie pe grila de start pentru cursa de închidere a cortinei din noiembrie.

„Asta nu depinde de noi”, spune bărbatul de 54 de ani. „Noi ne-am făcut treaba și am construit mașina. Nu cred că trebuie să ne ascundem de ceilalți, nici de Toyota, Peugeot sau Porsche. Știu că avem un produs bun”.

  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Getty Images
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss