More

    Latest Posts

    ByKolles „surprins” de fiabilitatea Hypercarului Vanwall în ultimul test.

    Echipa ByKolles a recunoscut că fiabilitatea noului său Hypercar Vanwall Le Mans a fost o „surpriză” până acum, după ce a finalizat al doilea test pe circuit cu mașina săptămâna trecută, la Lausitzring.

    După o perioadă de liniște după lansarea inițială a Vanwall Vandervell LMH și primul test pe circuit la Most în aprilie, echipa germană a revenit în acțiune la temperaturi de aproape 40 de grade Celsius pe circuitul Lausitzring, pentru două zile de curse săptămâna trecută. Au fost parcurși peste 900 km cu Tom Dillmann, unul dintre cei doi piloți de dezvoltare ai echipei, alături de Esteban Guerrieri, la volan. Dillmann a lipsit de la testul Most din cauza unor angajamente contradictorii cu echipa Jaguar Formula E, astfel că aceasta a fost prima sa ieșire la volanul noii mașini.

    ByKolles, Vanwall

    Proprietarul echipei Colin Kolles și directorul de operațiuni Boris Bermes au declarat pentru ediția germană a revistei Autosport că testul a fost un succes în ciuda temperaturilor ridicate, Dillmann nefăcând nicio greșeală pe căldură. „Suntem surprinși noi înșine, ca să fim sinceri”, a declarat Kolles. „Mașina continuă să meargă, tur după tur, chiar și la 40 de grade. Am parcurs acum aproximativ 1.800 km și nu am avut nicio problemă tehnică”.

    Boris Bermes a adăugat: „Căldura a fost foarte binevenită. Acum știm că sistemele noastre de răcire funcționează bine. Acum ar trebui să fim bine echipați pentru condiții precum cele din Bahrain sau Austin”. ByKolles a folosit testul de la Lausitzring pentru a încerca numeroase componente aerodinamice noi, cu scopul de a înțelege cum reacționează mașina la diferite poziții ale aripilor, precum și electronice și software.

    Mașina a fost la boxe doar pentru opririle la boxe programate și modificările de set-up, fiind efectuate curse lungi de până la 25 de tururi. De asemenea, au fost efectuate teste de fiabilitate în diverse zone, folosind diferite materiale. Vanwall LMH, care este propulsat de același motor Gibson V8 de 4,5 litri aspirat natural ca și predecesorul său LMP1, va fi supus unor teste suplimentare începând din această săptămână la Oschersleben. Echipa își va lua apoi o pauză în august, înainte de a relua testele în septembrie.

    ByKolles, Vanwall

    Colin Kolles declarase anterior că echipa sa vizează o înscriere pentru sezonul 2023 al WEC, după ce anul acesta a fost refuzată pentru un loc pe grilă. Porsche a sugerat posibilitatea de a oferi noului său automobil 963 LMDh un debut timpuriu în ultima cursă WEC din actuala campanie, în Bahrain, dar Kolles a minimalizat șansele ca Vanwall LMH să fie pe grila de start pentru cursa de închidere a cortinei din noiembrie.

    „Asta nu depinde de noi”, spune bărbatul de 54 de ani. „Noi ne-am făcut treaba și am construit mașina. Nu cred că trebuie să ne ascundem de ceilalți, nici de Toyota, Peugeot sau Porsche. Știu că avem un produs bun”.

    • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss