More

    Latest Posts

    Bradl este „încrezător” că Honda poate rezolva problema căldurii „extreme”

    Stefan Bradl de la Honda este încrezător că marca poate găsi o soluție pentru problemele de căldură „extremă” ale motocicletei de MotoGP din 2022, care l-a lăsat cu arsuri după GP-ul Germaniei.

    Pilotul de teste oficial al HRC, Stefan Bradl, îi ține locul lui Marc Marquez în viitorul apropiat, în timp ce sextuplul campion mondial se recuperează după o a patra operație majoră la brațul drept. În absența lui Marc Marquez, Honda a suferit la Sachsenring primul mare premiu fără puncte de la Marele Premiu al Franței din 1982. Doar Stefan Bradl a reușit să ajungă la steagul cu carouri dintre cei de la Honda, dar a fost la 52 de secunde de victorie, după ce a fost nevoit să dea înapoi imediat din cauza unor probleme masive de căldură cu RC213V, care i-au ars piciorul drept.

    Germanul spune că aceasta nu este o problemă nouă pentru Honda, dar incidentul de la Sachsenring a fost cel mai grav de până acum, ceea ce, în opinia sa, s-a datorat unei combinații de defecte ale motocicletei în sine și căldurii sufocante de 35 de grade la care s-a desfășurat cursa. Cu toate acestea, el este încrezător că Honda va ține cont de feedback-ul său și va găsi o soluție.

    Bradl, Honda

    Înainte de Marele Premiu al Olandei din acest weekend de la Assen, Stefan Bradl a declarat: „Și în sezoanele anterioare Honda a avut această problemă cu căldura, dar se pare că, cu toate lucrurile care s-au adunat în ultima cursă, a fost cea mai masivă și extremă problemă pe care am experimentat-o. Trebuie să facem ceva, mai ales pentru piciorul drept. Probabil că este vorba și de o combinație, cum ar fi fluxul de aer, evacuarea, habar nu am. Nu știu ce pot face, dar sunt sigur că inginerii vor găsi o soluție”.

    Alex Marquez, pilotul echipei LCR Honda, a sugerat că problema lui Stefan Bradl, care s-a ars la picior, ar fi putut fi cauzată de echipamentul pe care îl folosește. Dar Stefan Bradl spune că echipa sa și-a pregătit special echipamentul în timpul antrenamentelor pentru a încerca să combată căldura, adăugând în același timp că a fost complet surprins de problemele pe care le-a avut cu maneta frânei față care s-a încins la începutul cursei – recunoscând că „murea” în primele trei tururi.

    „Am făcut totul”, a spus el atunci când a fost întrebat dacă au fost făcute modificări la echipamentul său de echitație. „Ce am putut face în privința pregătirilor pentru echipamentul meu de echitație, am făcut tot ce am putut. Deja la antrenamente am pus niște capace pe motocicletă, pe partea de jos a piciorului meu, în interior, peste tot am încercat să acoperim cu o bandă specială și am făcut tot ce am putut”.

    Bradl, Honda

    „Trebuie făcut ceva, trebuie schimbat acest lucru. Am spus la Sachsenring, din punctul de vedere al pilotului am suferit atât de mult încât nu te mai poți concentra să mergi pe motocicletă. De asemenea, nu mă așteptam la aceste probleme privind maneta de frână care devine incredibil de fierbinte”.

    „Îți pierzi senzația, practic pierzi controlul bicicletei. Așa că, ori te prăbușești, ori îi lași pe ceilalți să plece și să ia puțin aer. A fost incredibil, în primele trei ture am fost pe moarte. La frânarea pentru virajul 1, maneta nu a putut să se răcească. Aceasta a fost prima problemă, iar mai târziu s-a ars piciorul drept”.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss