More

    Latest Posts

    Bordurile de la Imola ar putea da bătăi de cap mașinilor F1 2022.

    Echipele și piloții de Formula 1 s-ar putea confrunta cu o bătaie de cap cu bordurile la Marele Premiu al Emiliei Romagna pe circuitul la Imola din acest weekend, datorită caracteristicilor mașinilor din 2022.

    Startul sezonului european are loc pe circuitul de modă veche de la Imola, care prezintă borduri mult mai agresive decât cele prezente pe circuitele moderne care au găzduit curse până acum în acest sezon. În trecut, piloții au constatat că au fost nevoiți să meargă mult pe bordurile de la Imola pentru a obține cel mai rapid timp pe tur, chicane-urile în special oferind câștiguri bune dacă sunt aliniate direct.

    Dar o nouă abordare mai precaută ar putea fi necesară din acest weekend din cauza sosirii mașinilor cu efect de sol. Având în vedere că o mare parte din performanțele mașinii provin din fluxul de aer de sub mașină, echipele sunt nevoite să își conducă mașinile mult mai aproape de sol decât în trecut. Iar această reducere a gărzii la sol deschide riscul ca piloții să își deterioreze podelele dacă trec peste borduri la fel de agresiv ca în trecut.

    Imola

    Un inginer senior a declarat presei: „Dacă vă uitați la începutul cursei de anul trecut, când Lewis Hamilton a trebuit să treacă peste borduri în virajul 1 pentru a evita coliziunea cu Max Verstappen, acest lucru i-ar fi zdrobit grav podeaua dacă s-ar fi întâmplat cu o mașină 2022”.

    Echipele vor fi reticente în a ridica prea mult înălțimea de rulare, deoarece acest lucru va costa performanța, astfel încât rezultatul final ar putea fi că piloții vor fi forțați să trateze bordurile cu mai mult respect. Cu toate acestea, unii ar putea risca să își asume mai multe riscuri în încercarea de a găsi mai multă viteză. Xevi Pujolar, șeful departamentului de inginerie de pe pistă de la Alfa Romeo F1, a fost de acord că piloții vor trebui să fie atenți când vine vorba de modul în care abordează bordurile.

    „Cu siguranță este un lucru pe care îl luăm în considerare”, a spus el. „Și poate fi un factor limitativ. În unele ocazii, și modul în care trebuie să configurezi mașina și cât de mult circuit folosești, chiar trebuie să fii atent în unele părți. Ar putea avea un impact asupra weekend-ului”.

    Imola

    Pilotul echipei Haas F1, Kevin Magnussen, nu era sigur de cât de diferită va fi abordarea necesară, dar a sperat că nu va fi un obstacol pentru echipa sa. „Mașinile sunt mai joase și, de asemenea, mai rigide, așa că mersul pe bordură este un pic mai greu decât era cu mașinile vechi”, a explicat danezul.

    „Vom vedea, sper că, indiferent de provocările pe care le au aceste mașini noi, vom putea fi în continuare în gama competitivă în ceea ce privește mersul pe bordură. Din nou, cred că mașina noastră este foarte puternică din toate punctele de vedere, așa că ar trebui să fie în regulă”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss