More

    Latest Posts

    BMW vizează intrarea în Le Mans 2024 cu prototipul LMDh

    BMW a dezvăluit aspirațiile de a duce viitorul său prototip LMDh la 24 de ore de Le Mans în 2024, cu ocazia celei de-a 25-a aniversări de la victoria sa cu V12 LMR.

    O extindere a unui program care se va concentra pe Campionatul IMSA SportsCar din 2023 este pe masă, a recunoscut șeful BMW Motorsport Mike Krack. Krack, care își va ocupa iminent noua poziție de director de echipă la echipa Aston Martin de Formula 1, a explicat că o primă ofertă pentru onorurile de la Le Mans din 1999, ca parte a campaniei pentru Campionatul Mondial de Anduranță, și vânzarea de mașini pentru clienți sunt toate în curs.

    El a declarat că un atac complet al WEC în 2024 este „una dintre opțiuni”, deoarece BMW evaluează creșterea sferei de aplicare a programului dincolo de atacul IMSA cu două mașini al echipei Rahal de anul viitor. „În următoarele luni parcurgem strategia: care este următorul pas și ce se întâmplă după ’23?”, a explicat el.

    Krack a dezvăluit că discuțiile cu promoterul WEC și organizatorul de la Le Mans, Automobile Club de l’Ouest, sunt deja în desfășurare, deoarece BMW plănuiește viitorul prototipului său LMDh. „Dacă te uiți la un program de la Le Mans, trebuie să-l discuti cu ACO și să te angajezi pentru o anumită durată”, a spus el. “Trebuie să adunăm toate elementele: ce înseamnă să țintim o victorie la Le Mans? Nu există o decizie finală, dar timpul curge.”

    Mike Krack

    Krack a subliniat, de asemenea, dorința de a avea mașini pentru clienți în IMSA și WEC. „În mod ideal, am avea un client în IMSA și un client în WEC”, a explicat el. „Cu gândirea din spatele modelului LMDh, chiar nu este corect dacă mergi doar ca uzină. „Evident că avem nevoie de părți interesate și trebuie să găsim acorduri, dar am fi foarte fericiți dacă am putea face asta”. Krack a subliniat că nu au fost luate decizii cu privire la potențiala vânzare de mașini.

    BMW LMDh rămâne în program pentru a rula pentru prima dată la jumătatea lunii iulie. „Cu toate problemele de livrare pe care le întâmpină industria, sunt foarte fericit că ne putem menține până acum cronologia”, a spus Krack. „Maurizio [Leschiutta, șeful proiectului LMDh la BMW] și toată lumea face o treabă grozavă în ceea ce privește monitorizarea unde ne aflăm și anticiparea oricăror probleme în lanțul de aprovizionare”. Krack nu a dezvăluit niciun detaliu despre motorul cu ardere internă care va alimenta BMW LMDh.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Anduranță găsiți AICI!
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss