More

    Latest Posts

    Barcelona Test 2022: Ricciardo menține McLaren în frunte în a doua dimineață

    Daniel Ricciardo de la McLaren a stabilit cel mai rapid timp în a doua dimineață a primului test de pre-sezon al Formulei 1 din 2022, care are loc la Barcelona.

    Sesiunea a avut prima întrerupere a testelor cu steag roșu, Sergio Perez oprindu-se în sectorul final în ultima oră. Spre deosebire de începutul primei sesiuni din prima zi, a existat o viteză redusă pentru a intra imediat în circuit când acțiunea de dimineață a început la ora locală 9 dimineața. Ricciardo de la McLaren a condus sesiunea, dar cu greble mari de măsurare aerodinamică montate pe toate mașinile care au luat parte la rularea inițială – McLaren, Alpine, Williams, AlphaTauri, Aston Martin și Ferrari – tururile erau cu aproape 15 secunde mai lente decât cei mai rapizi timpi din prima zi, deoarece echipele le-au cerut piloților să alerge în linie dreaptă la viteze scăzute constante.

    Lewis Hamilton a înregistrat primul timp reprezentativ al zilei – 1m28.799s pe anvelopele cu compus mediu C3 – deși acesta a fost încă departe de cei mai rapizi timpi înregistrati până acum în teste. Timpii au început să scadă când Esteban Ocon a stabilit o serie de tururi în 1m24s pe C2, pentru a ajunge pe primul loc cu o referință de 1m24.231s. El a fost apoi înlocuit, în timp ce prima oră a început să se încheie cu cei mai rapizi timpi a lui Lance Stroll la bordul lui Aston, cel mai bun dintre care a venit la 1m22.620s. Dar Carlos Sainz a mers înainte doar câteva minute mai târziu pentru a încheia prima oră cu un 1m21.010s, pe anvelopele C3.

    Pe măsură ce tururile s-au acumulat în cursul dimineții, spaniolul a îmbunătățit timpii rapizi pe etape. El a marcat 1m28.890s în timpul unei alergări pe C3 în 90 de minute înainte de a îmbunătăți din nou la 1m20.546s – pe același compus – chiar după jumătatea sesiunii. Acel timp a fost cel mai bun pentru cea mai mare parte a restului dimineții, înainte ca o rafală de timpi rapizi înainte de pauza de prânz să zguduie ordinea. Perez s-a oprit în virajul 13 mai puțin de 40 de minute rămase, mașina lui revenind la boxe cu un camion.

    Yuki Tsunoda

    Red Bull s-a grăbit să atribuie oprirea unei probleme cu cutia de viteze, dar spune că defecțiunea a fost deja remediată înainte ca mexicanul să se întoarcă în mașină în această după-amiază. Oprirea a durat peste 20 de minute, după care Ricciardo a sărit în fața liderului de lungă durată Sainz, mergând cel mai rapid cu 1m20.335s pe anvelopele C3. Efortul lui Sainz de mai devreme a rămas pe locul doi, în timp ce îmbunătățirea post-steag roșu a lui Gasly l-a lăsat pe locul al treilea.

    Gasly a terminat în fața pilotului Williams Alex Albon, care și-a petrecut prima oră efectuând o serie de tururi de instalare și teste aero-rake cu mult în afara ritmului, înainte de a crește ordinea cu o alergare pe C3 la începutul celei de-a doua ore. Plimbarea s-a încheiat dimineața pe locul cinci pentru Aston, înaintea lui Mick Schumacher. Pilotul Haas a terminat o alergare majoră pentru prima dată în test, după ce după-amiaza din prima zi a fost grav compromisă de o problemă la podea, dar alergarea sa de joi dimineață a prezentat și o învârtire la sfârșitul sectorului final.

    Perez abia părăsise garajul Red Bull la începutul sesiunii, înainte de a înregistra 38 de tururi, dintre care cele mai bune au venit pe anvelopa C2, deoarece Red Bull s-a concentrat din nou pe cauciucul mai dur. El a fost mutat pe locul opt de Valtteri Bottas chiar înainte ca sesiunea să se încheie la ora locală 13:00, finlandezul înregistrând doar 19 tururi, în timp ce începutul dificil de testare al Alfa Romeo a continuat.

    Hamilton nu a părăsit boxele după steagul roșu și a încheiat prima sesiune cu al nouălea cel mai rapid timp, montat pe anvelopele C2, pe care Esteban Ocon le-a folosit și pentru cel mai bun tur în prima sa dimineață la bordul noului challenger Alpine, care a înregistrat cel mai lent timp din prima sesiune de joi.

    Ca și ieri dimineață, Ferrari a depășit numărul de tururi, când Sainz a făcut 71 de tururi, cu nouă în scădere față de numărul realizat de coechipierul Charles Leclerc miercuri. Haas și Alpine, care au efectuat 66 de tururi fiecare, primul fiind limitat la doar 43 din cele opt ore de ieri. McLaren a făcut 65 de tururi, în timp ce Red Bull a făcut 38 de tururi înainte de oprirea lui Perez. Mercedes a parcurs 40 de tururi.

    Screenshot 3

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss