Latest Posts

Barcelona Test 2022: Leclerc este în fruntea primei sesiuni de dimineață

Vizualizări: 11239

Charles Leclerc de la Ferrari a fost lider în prima sesiune de teste a pre-sezonului de Formula 1 din 2022, când noile mașini au intrat pe pista de la Barcelona.

Leclerc a pus F1-75 în partea de sus a ecranelor de cronometrare în sesiunea de dimineață, în timp ce a postat un efort de 1m20.165s. Aceasta a fost cu 4 secunde de turul pole stabilit de Lewis Hamilton în Spania pentru Marele Premiu de anul trecut, pe aspectul actualizat cu virajul 10 revizuit. Punctul de referință al lui Leclerc a fost stabilit în timp ce Ferrari-ul era încălțat cu anvelopele galbene C3 Pirelli, iar monegascul a completat, de asemenea, 80 de tururi, găsind trei zecimi peste Lando Norris.

Pentru prima epuizare colectivă a noilor mașini de Grand Prix, care prezintă o schimbare radicală în filozofia aerodinamică pentru a genera forța aerodinamică prin efectul de sol în încercarea de a îmbunătăți depășirile, publicul nu a putut accesa cronometrarea în direct sau un flux TV. Norris a inaugurat această nouă eră când a devenit primul pilot care a ieșit pe pistă la ora locală 9 dimineața la bordul lui McLaren MCL36, chiar dacă doar pentru a finaliza un tur de instalare.

George Russell

Lui i s-au alăturat rapid George Russell, Charles Leclerc, Sebastian Vettel, Max Verstappen și Nicholas Latifi în condițiile inițial răcoroase, dar clare și uscate la Barcelona. Deși accentul s-a îndepărtat de trenul de propulsie hibrid în conformitate cu noile reguli, a existat o fiabilitate în masă, pe măsură ce perioada de patru ore de dimineață a trecut fără un steag roșu. De asemenea, terenul s-a combinat pentru a parcurge aproximativ 500 de tururi numai miercuri dimineață, dar Alfa Romeo a putut contribui cu doar nouă tururi la acel total, în ceea ce a fost un început lent pentru echipă.

Echipa a transmis că rularea sa trunchiată s-a rezumat la o serie de erori minore și nu a existat niciun motiv de îngrijorare, deoarece pilotul de teste Robert Kubica a alergat cu noul C42, care purta un model camuflat înainte de lansarea completă pe 27 februarie. După o lungă absență de pe pistă, a durat până în ultimele 15 minute ale dimineții pentru ca Kubica să înregistreze un adevărat tur de zbor, 1m29.909s al polonezului pe C3 aterizând al nouălea dintre cei 10 alergători.

Charles Leclerc

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

În fazele inițiale, Russell a stabilit ritmul de început cu Mercedes W13, când a lovit partea de sus a ecranelor de cronometrare cu un efort, deși nereprezentativ, de 1m25.548s pe anvelopele C3. El a deținut primul loc în prima jumătate de oră, înainte ca Yuki Tsunoda de la AlphaTauri și campionul în exercițiu Verstappen să ajungă în vârf – Haas încă nu a părăsit garajul. Noul pilot Mercedes Russell a încheiat dimineața cu al treilea cel mai rapid tur, în timp ce a înregistrat un 1m20.784s pe anvelopele sale C3 și a pompat 77 de tururi înainte de a-i preda mașina lui Hamilton pentru după-amiază.

Vettel a ajuns cu o jumătate de secundă în întârziere, în timp ce Tsunoda a ajuns pe locul cinci în fața lui Verstappen. Pilotul Red Bull a oferit prima privire corectă asupra RB18, după ce echipa a optat pentru lansarea unei mașini de prezentare cu specificații și a noului său design atrăgător de sidepod. Verstappen a rulat compusul C2 pentru a stabili 1m23.08s în prima oră. El a bărbierit opt ​​zecimi din timp de-a lungul sesiunii și a făcut 80 de tururi – cel mai mare număr comun cu Leclerc.

Max Verstappen

Fernando Alonso a alergat pe locul al șaptelea cel mai rapid pentru Alpine, cu 54 de tururi sub centură, în timp ce Latifi a fost al optulea, pilotul Williams găsind 2,5 secunde peste Kubica. Haas, care a optat să nu-și dezvolte challenger-ul din 2021 în timpul sezonului pentru a se concentra în schimb pe noile reglementări de design, a susținut ordinea, deoarece Nikita Mazepin a fost pe locul 10 cel mai rapid. Așa-numita sesiune „shakedown” continuă la ora locală 14:00 (13:00 GMT) pentru încă patru ore înainte de încă două zile de rulare în Spania, joi și vineri.

Padocul se va reuni apoi pentru ceea ce este recunoscut ca un test oficial de pre-sezon în Bahrain în perioada 10-12 martie, pentru care F1 va oferi cronometraj live și o transmisie completă.

Pos. Driver Team Time Gap Laps
1 Charles Leclerc Ferrari 1:20.165   80
2 Lando Norris McLaren 1:20.474 +0.309s 50
3 George Russell Mercedes 1:20.784 +0.619s 77
4 Sebastian Vettel Aston Martin 1:21.276 +1.111s 52
5 Yuki Tsunoda AlphaTauri 1:21.638 +1.473s 44
6 Max Verstappen Red Bull 1:22.246 +2.081s 80
7 Fernando Alonso Alpine 1:23.317 +3.152s 54
8 Nicholas Latifi Williams 1:23.379 +3.214s 66
9 Nikita Mazepin Haas 1:24.505 +4.340s 20
      10 Robert Kubica Alfa Romeo 1:25.909 +5.744s 9

Leclerc

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss