More

    Latest Posts

    Bagnaia bate recordul turului de circuit cu o dublă Ducati în Aragon

    Pentru prima dată de la GP-ul din Aragon din 2018, vor exista două motociclete Ducati care vor conduce grila de start după ce Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) a stabilit un nou record al turului de circuit MotorLand din toate timpurile pentru a-l învinge pe coechipierul Jack Miller pentru pole position la Gran Premio TISSOT de Aragon.

    Timpul de 1:46.322 al italianului a fost la 0.366s distanță de australian și i-a dat echipei Ducati cea de-a 50-a clasare în pole la clasă regină, întrucât Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) revendică ultimul loc în prima linie în P3.

    După o sesiune sclipitoare de sâmbătă dimineață, care a văzut primii 14 împărțiți cu doar 0,4 secunde, au existat câteva nume importante care concurau în Q1. Al treilea în Campionat, Johann Zarco (Pramac Racing) a fost primul pasionat datorită unui timp de 1:47.327, Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) ocupând al doilea loc înaintea celui de-al doilea set de ture. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar), câștigător al cursei MotorLand 2020, a trebuit să găsească timp pentru ca spaniolul să progreseze în Q2.

    A fost un sfârșit maniacal pentru Q2, fiecare pilot îmbunătățindu-se, dar primii doi au rămas aceiași. Zarco și Binder au zburat în meciul pentru pole position, Rins având o sesiune dezastruoasă. A fost P10 pentru echipa Suzuki, ceea ce înseamnă un slot pe grilă P20 pentru cursa de duminică.

    Campionul mondial în exercițiu al Moto2 Enea Bastianini (Avintia Esponsorama) – în sesiunea sa de debut MotoGP Q2 – a stabilit primul reper real al sesiunii, dar doi dintre colegii săi Ducati au trecut în curând la P1 și P2. Echipa Ducati Lenovo, Bagnaia și Miller, stăteau drăguți la vârf, înainte ca Marc Marquez să se plaseze într-un sandviș cu gloanțe, dar numărul 93 era la 0,2s față de Bagnaia. Apoi, debutantul de senzaţie Jorge Martin și-a pus motocicleta Pramac Racing Ducati în frunte cu un timp de 1:46.878, înainte ca Quartararo să facă ceva ce vedem foarte des: P1 în Q2.

    Timpul francezului a fost de 1:46.727 – o mustață distanță de recordul turului din toate timpurile – și în timp ce piloţii s-au aruncat în pitlane înainte de a ieși înapoi pentru un ultim atac de pole position, Quartararo a condus un trio de Ducati – Martin, Bagnaia și Miller, cu Marc Marquez și Joan Mir (Echipa Suzuki Ecstar) P5 și P6, la patru minute până la final.

    Pecco a ieșit în a doua sa cursă și a reuşit un nou record de tur. Un moment de 1:46.322 era acum timpul de învins, turul incredibil al lui Bagnaia a fost cu 0.405s mai rapid decât al lui Quartararo. Și la prima încercare a acestuia din urmă de a-l învinge pe Bagnaia, a fost făcută o greșeală în virajul 12. Între timp, Bastianini și-a înfipt Ducati-ul în P6 pentru a-l retrograda pe Mir în P7.

    Mir a redat apoi favoarea în ultima sa tură pentru a apuca P6, însă chiar în spatele numărului 36, Marc Marquez a urcat la P3. Quartararo s-a învârtit pentru a obține încă o tură sub centură și, prin primele două sectoare, a fost ridicat. Cu toate acestea, El Diablo a pierdut timpul în a doua jumătate a turului, dar a reușit totuși să se îmbunătățească și să ajungă la P2 – dar nu pentru mult timp. Chiar în spatele lui Quartararo, pe pistă, se afla Miller și australianul a sărit peste Quartararo pentru a reuşi un Ducati 1-2, care l-a văzut pe Marc Marquez coborât la P4.

    Marc Marquez a ratat un start din prima linie cu doar 0,017 secunde, dar un start P4 pentru ritmul FP4 este un rezultat bun. Martin nu s-a îmbunătățit în primul său timp de rulare și a alunecat la P5 la sfârșitul sesiunii, totuși un alt efort superb pentru debutantul de pe teren propriu, deoarece Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) a ieşit târziu pentru a lua P6.

    Turul lui Espargaro l-a văzut pe Mir alunecând pe P7, cu siguranță nu este un dezastru pentru campionul mondial din 2020, care arată încă o dată bine în cursă. Pol Espargaro (Repsol Honda Team) nu și-a putut reproduce eroismele de sâmbătă de la Silverstone, este P8 pentru spaniol în fața lui Bastianini – care își revendică cel mai bun rezultat de calificare MotoGP în P9 – și Zarco. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) a pretins P11 înaintea lui Binder, acesta din urmă nu avea o anvelopă moale proaspătă de utilizat în Q2.

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiţi AICI!

    Sursa: MotoGP

    Photocredit: MotoGP


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss