More

    Latest Posts

    Bagnaia: accidentul “inexplicabil” este “greu de acceptat”.

    Francesco Bagnaia, de la Ducati, „nu-și poate explica” de ce a căzut în Marele Premiu al Germaniei la MotoGP, iar faptul că nu știe de ce este „greu de acceptat”.

    Se aștepta ca pilotul din poligon să fie principala amenințare pentru victorie în cele 30 de tururi ale GP-ului Germaniei de duminică, în timp ce încerca să își repună pe drumul cel bun în campionat, după ce a alunecat la 69 de puncte în urma lui Fabio Quartararo, când a fost eliminat din Marele Premiu al Cataloniei. Dar Francesco Bagnaia, după ce a pierdut conducerea în fața lui Fabio Quartararo la Sachsenring, s-a prăbușit la ieșirea din virajul 1 la începutul turului al patrulea, când partea din spate a GP22-ului său s-a întors pe el.

    Bagnaia

    Pilotul de la Ducati – ale cărui speranțe la titlu sunt aproape dispărute, acum că se află la 91 de puncte în spatele lui Fabio Quartararo – nu-și explică în niciun fel accidentul. „Încerc să repet în mintea mea ce s-a întâmplat și în niciuna dintre ele nu pot să-mi explic căzătura”, a spus el. „Nu știu de ce. Cu siguranță, dacă mă prăbușesc este pentru că am făcut o greșeală. Dar în această situație, este foarte greu să știi de ce, să înțelegi de ce. Dacă ne uităm la date, este imposibil să înțelegem lucrurile”.

    „Deci, am fost supărat de acest lucru pentru că nu pot explica, sunt foarte supărat pentru asta, pentru că atunci când te prăbușești și știi de ce, în mod normal sunt foarte autocritic. Dar astăzi nu pot pentru că motivul pentru care m-am accidentat este ceva ce nu pot explica. Deci, este mai greu de acceptat. Singurul lucru pozitiv este că din nou am fost în top, am fost cei mai rapizi și cred că, de asemenea, uitându-ne la ritm, că potențialul nostru a fost ridicat”.

    Bagnaia

    „Dar aceasta este încă o dată când Fabio Quartararo demonstrează că este un pilot mai complet decât mine”. Francesco Bagnaia a adăugat că nu a mai avut o astfel de căzătură în cariera sa și spune că singura diferență față de tururile anterioare a fost că „a virat mai mult. Am făcut mai mult de 70 de tururi în fiecare zi în Germania și în niciunul dintre acestea nu am [simțit] un lucru apropiat ca acesta”, a adăugat el.

    „Nu mi s-a întâmplat niciodată în viața mea să mă accidentez așa – doar la ranch-ul lui Valentino Rossi, unde sunt pe pista de pământ, așa că este mai ușor să ai așa ceva. Dar este foarte dificil să știi de ce. Unghiul meu de aplecare a fost același, viteza a fost aceeași. Mă întorceam mai mult pentru ieșire, așa că este foarte greu de înțeles de ce am căzut. Deci, este cel mai dificil lucru în acest moment, pentru că poate că motocicleta noastră trăiește într-o marjă ca aceasta, că dacă te duci larg, te prăbușești. Dar, astăzi, accidentul meu este foarte, foarte la limită, cred”.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss