More

    Latest Posts

    Azerbaidjan: Ultimele evoluții tehnice din pitlane.

    Iată o privire asupra caracteristicilor tehnice noi și interesante expuse la boxe în timp ce echipele se pregătesc pentru Marele Premiu al Azerbaidjanului, prin amabilitatea lui Giorgio Piola și Sutton Images.

    Red Bull Racing a adăugat un suport metalic extern pentru a ajuta la reducerea flexiei podelei RB18 pentru GP-ul din Azerbaidjan. Pentru a compara, iată o fotografie a RB18 fără suportul metalic la locul lui.

    Ferrari are un nou suport pentru oglinzile retrovizoare pentru Baku, cu o secțiune interioară verticală care ia forma unui generator de vortex pe măsură ce secțiunea orizontală se desprinde de aceasta (specificația veche, inserție).

    Tehnice, Azerbaidjan

    Alpine are o aripă spate cu forță de apăsare extrem de redusă și, prin urmare, cu rezistență redusă la înaintare, disponibilă pentru Baku

    Tehnice, Azerbaidjan

    Echipa a făcut, de asemenea, o schimbare destul de semnificativă și la nivelul sidepoduri laterale, deoarece intrarea A522 a fost devansată și are acum o formă mai cutată, ceea ce creează, în consecință, o intrare mult mai adâncă.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Mercedes pare să fi aplicat un suport vertical pe porțiunea exterioară a carcasei superioare a SIS, dar nu este clar în acest stadiu cum se va alinia cu caroseria preexistentă a sidepodului, ceea ce sugerează că ar putea exista o schimbare și aici.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Mercedes are în continuare o variantă a designului plăcii de capăt a aripii față de specificație veche, ceea ce sugerează că aceasta ar putea fi încă prezentă.

    Tehnice, Azerbaidjan

    De asemenea, se pare că rulează aceeași specificație de aripă spate cu forță de apăsare redusă care a fost instalată pe W13 la Marele Premiu de la Miami.

    Tehnice, Azerbaidjan

    O privire aruncată sub capacele lui Red Bull RB18 dezvăluie dispunerea țevilor de la airbox și montarea unui radiator în poziția de șa deasupra acestuia.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Aston Martin AMR22 este echipat cu aripa spate cu forță de apăsare redusă, în formă de lingură, pe care am văzut deja că echipa a folosit-o în acest sezon.

    Tehnice, Azerbaidjan

    O imagine de aproape a plăcii de capăt a aripii față și a avionului în formă de S de pe Red Bull RB18.

    Tehnice, Azerbaidjan

    O privire asupra conturului secțiunii superioare din față a podelei, a perechilor de bare exterioare și a buzei inferioare proeminente a orificiului de admisie a sidepodului de pe RB18.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Un prim-plan al podelei RB18, care arată detaliile de pe margine și bășica mare care s-a format în interiorul acesteia.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Un prim-plan al carcasei oglinzii RB18, care este alcătuită din mai multe suprafețe pentru a diminua impactul pe care l-ar avea altfel asupra fluxului de aer care trece pe lângă ea.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Red Bull va încerca probabil mai multe specificații ale aripilor spate în timpul antrenamentelor, așa cum face de câțiva ani încoace. Iată în ce a îmbrăcat mașina în momentul în care a fost împinsă la verificări.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Panoul cu lamele de răcire arcuit de pe RB18 are în prezent deschisă doar secțiunea din spate, echipa putând să reducă lungimea panoului de obturare dacă dorește mai multă răcire.

    Tehnice, Azerbaidjan

    O privire în nasul lui RB18, în timp ce echipa exersează procedurile de oprire la boxe. Veți observa decupajele mari din jumătatea inferioară care permit nasului să se potrivească în jurul brațelor de direcție care se află în fața peretelui frontal al șasiului.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Mecanicii de la Red Bull împing un RB18 pe pitlane cu un nas fals pentru ca aripa față să nu fie avariată.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Ferrari are una dintre aripile sale spate în formă de lingură instalată pe F1-75 și va fi, de asemenea, dornic să găsească decalajul de performanță potrivit pentru secțiunile de mare și mică viteză pe care le oferă circuitul stradal din Baku.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Pe măsură ce mașina este pregătită, avem parte de o vedere frumoasă a ansamblului de frână, în timp ce tamburul de frână nu este atașat. Observați diversele conducte care alimentează aerul rece către și de la componentele frânei.

    Tehnice, Azerbaidjan

    În mod similar, putem vedea cum se compară aranjamentul frânelor față de la McLaren cu cel de la Ferrari, deoarece a ales să acopere discul de frână în propriul carter.

    Tehnice, Azerbaidjan

    O fotografie din cealaltă parte a ansamblului de frână ne dă o idee despre cât de mare este gură de admisie. Între timp, putem vedea ștecherul cu bavetă, asemănător unui arc de frunze, agățat sub șasiul MCL36.

    Tehnice, Azerbaidjan

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network / Giorgio Piola


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss