Iată o privire asupra caracteristicilor tehnice noi și interesante expuse la boxe în timp ce echipele se pregătesc pentru Marele Premiu al Azerbaidjanului, prin amabilitatea lui Giorgio Piola și Sutton Images.
Red Bull Racing a adăugat un suport metalic extern pentru a ajuta la reducerea flexiei podelei RB18 pentru GP-ul din Azerbaidjan. Pentru a compara, iată o fotografie a RB18 fără suportul metalic la locul lui.
Ferrari are un nou suport pentru oglinzile retrovizoare pentru Baku, cu o secțiune interioară verticală care ia forma unui generator de vortex pe măsură ce secțiunea orizontală se desprinde de aceasta (specificația veche, inserție).

Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Alpine are o aripă spate cu forță de apăsare extrem de redusă și, prin urmare, cu rezistență redusă la înaintare, disponibilă pentru Baku
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Echipa a făcut, de asemenea, o schimbare destul de semnificativă și la nivelul sidepoduri laterale, deoarece intrarea A522 a fost devansată și are acum o formă mai cutată, ceea ce creează, în consecință, o intrare mult mai adâncă.
Mercedes pare să fi aplicat un suport vertical pe porțiunea exterioară a carcasei superioare a SIS, dar nu este clar în acest stadiu cum se va alinia cu caroseria preexistentă a sidepodului, ceea ce sugerează că ar putea exista o schimbare și aici.
Mercedes are în continuare o variantă a designului plăcii de capăt a aripii față de specificație veche, ceea ce sugerează că aceasta ar putea fi încă prezentă.
De asemenea, se pare că rulează aceeași specificație de aripă spate cu forță de apăsare redusă care a fost instalată pe W13 la Marele Premiu de la Miami.
O privire aruncată sub capacele lui Red Bull RB18 dezvăluie dispunerea țevilor de la airbox și montarea unui radiator în poziția de șa deasupra acestuia.
Aston Martin AMR22 este echipat cu aripa spate cu forță de apăsare redusă, în formă de lingură, pe care am văzut deja că echipa a folosit-o în acest sezon.
O imagine de aproape a plăcii de capăt a aripii față și a avionului în formă de S de pe Red Bull RB18.
O privire asupra conturului secțiunii superioare din față a podelei, a perechilor de bare exterioare și a buzei inferioare proeminente a orificiului de admisie a sidepodului de pe RB18.
Un prim-plan al podelei RB18, care arată detaliile de pe margine și bășica mare care s-a format în interiorul acesteia.
Un prim-plan al carcasei oglinzii RB18, care este alcătuită din mai multe suprafețe pentru a diminua impactul pe care l-ar avea altfel asupra fluxului de aer care trece pe lângă ea.
Red Bull va încerca probabil mai multe specificații ale aripilor spate în timpul antrenamentelor, așa cum face de câțiva ani încoace. Iată în ce a îmbrăcat mașina în momentul în care a fost împinsă la verificări.
Panoul cu lamele de răcire arcuit de pe RB18 are în prezent deschisă doar secțiunea din spate, echipa putând să reducă lungimea panoului de obturare dacă dorește mai multă răcire.
O privire în nasul lui RB18, în timp ce echipa exersează procedurile de oprire la boxe. Veți observa decupajele mari din jumătatea inferioară care permit nasului să se potrivească în jurul brațelor de direcție care se află în fața peretelui frontal al șasiului.
Mecanicii de la Red Bull împing un RB18 pe pitlane cu un nas fals pentru ca aripa față să nu fie avariată.
Ferrari are una dintre aripile sale spate în formă de lingură instalată pe F1-75 și va fi, de asemenea, dornic să găsească decalajul de performanță potrivit pentru secțiunile de mare și mică viteză pe care le oferă circuitul stradal din Baku.
Pe măsură ce mașina este pregătită, avem parte de o vedere frumoasă a ansamblului de frână, în timp ce tamburul de frână nu este atașat. Observați diversele conducte care alimentează aerul rece către și de la componentele frânei.
În mod similar, putem vedea cum se compară aranjamentul frânelor față de la McLaren cu cel de la Ferrari, deoarece a ales să acopere discul de frână în propriul carter.
O fotografie din cealaltă parte a ansamblului de frână ne dă o idee despre cât de mare este gură de admisie. Între timp, putem vedea ștecherul cu bavetă, asemănător unui arc de frunze, agățat sub șasiul MCL36.
Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport NetworkPhotocredit: Motorsport Network / Giorgio Piola
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.