ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Aston Martin vizează un plan de trei ani.

    Directorul echipei Racing Point, Otmar Szafnauer, a recunoscut că echipa lui ar putea avea nevoie să aștepte câteva sezoane înainte de a putea începe provocarea actualelor echipe de top ale sportului. Echipa Racing Point F1 urmează să fie reînnoită ca Aston Martin în 2021, după ce proprietarul echipei Lawrence Stroll a făcut o investiție semnificativă în producătorul britanic. Echipa a cunoscut o istorie plină de culoare de când a fost fondată în 1991.

    Originile lui Racing Point se află în echipa Jordan Grand Prix, care s-a alăturat Formulei 1 în Marele Premiu al SUA din 1991 și l-a ajutat pe Michael Schumacher să debuteze în același an. Deși echipa a obținut două victorii în curse F1 în 1999 și a terminat pe locul trei în Campionatul Mondial de Constructori, anii următori și-au văzut scăderea performanței.

    Echipa a fost vândută grupului Midland în 2005 și a fost redenumită Midland Racing pentru sezonul 2006. După care marca auto olandeză a mașinii sportive, Spyker Cars a achiziționat echipa în stadiul târziu al acelui sezon, a devenit Spyker F1 în 2007. Când omul de afaceri indian Vijay Mallya a cumpărat echipa în același an, a fost redenumită Force India pentru sezonul 2008.

    În sezonul 2018, echipa a fost pusă în administrare de insolvența și a fost pe punctul de a se prăbuși, dar un consorțiu condus de omul de afaceri canadian Lawrence Stroll a achiziționat activele Force India și l-a rebranduit ca Racing Point.

    Plan de trei ani
    În ciuda faptului că va deveni echipa de uzina a Aston Martin în 2021,echipa bazată în Silverstone se poate confrunta cu o lungă perioadă de restructurare. Vorbind cu Formula1.com din casa sa din Oxford, Otmar Szafnauer a dezvăluit că echipa sa se așteaptă la o perioadă de trei ani înainte de a închide diferența cu rivalilor de top.

    „Este probabil un plan pe trei ani pentru noi. Fabrica va dura câțiva ani, iar angajarea persoanelor potrivite durează câțiva ani, iar în acea fază de tranziție, nu veți fi la 100% la locul unde doriți să vă aflați până ajungeți acolo și atunci veți avea să lucrăm împreună. Deci este un plan pe trei ani, dar în fiecare an ar trebui să ne îmbunătățim, nu ar trebui să facem niciodată un pas înapoi”.

    „Obiectivul nostru este să ajungem în primii trei în acea perioadă și să fim competitivi la acel nivel și să avem șanse să câștigăm curse și să fim câștigători de podium obișnuiți. Chiar dacă nu suntem primii trei, spunem că primii trei devin primii patru și facem parte din asta, sau chiar primele cinci și altcineva ni se alătură, dar toți concurăm la acel nivel în care sunt primii trei în prezent, asta ar fi un succes pentru noi”.

    O schimbare tehnică completă
    Mașina lui Racing Point din 2020 a ridicat sprâncenele atunci când a lovit pista pe parcursul testelor pre-sezon. Noul monopost al echipei din Silverstone a prezentat multe similitudini cu mașina Mercedes F1 din 2019, determinând pe mulți să pună la îndoială legalitatea conceptului. Cu soluțiile aerodinamice care împărtășesc multe asemănări cu W10, noul RP20 a fost denumit „Pink Mercedes”.

    În ciuda afirmațiilor potrivit cărora RP20 este o copie ale W10, directorul tehnic al Racing Point, Andrew Green, a fost încrezător că echipa sa a făcut totul în cadrul regulamentului sportiv. Britanicul a dezvăluit că FIA a vizitat fabrica ale echipei în Silverstone pentru a-și verifica mașina RP20 în raport cu design-urile Mercedes, iar organul de conducere a fost mulțumit de rezultate.

    Întrebat ce l-a motivat pe Racing Point să-și abandonează conceptul anterior și să se inspire din Mercedes, Szafnauer a spus că nu a fost o idee și mișcare bruscă, întrucât echipa sa a avut în vedere mult timp o abordare aerodinamică diferită, dar îi lipseau resursele financiare necesare.

    „Ne uităm la acest concept de mai mult timp, în principal pentru că suntem constrânși cu cutia de viteze pe care o cumpărăm de la Mercedes. (Ei) și-au dezvoltat carcasa cutiei de viteze pentru a merge împreună cu acest concept”.

    „Am cumpăra acea carcasă de la ei și am folosi un concept aero total diferit, ceea ce însemna că suntem întotdeauna compromisă. Așadar, de mult timp, am vrut să trecem la conceptul aerodinamic de tip Mercedes – neavând o rake ridicată, un capăt posterior mai joasa – dar pur și simplu nu am avut niciodată resurse financiare pentru a face acest lucru”.

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.