Latest Posts

Aston Martin Valkyrie va concura la Le Mans în 2023?

Vizualizări: 23883

Aston Martin urma să lupte pentru victoria generală la Le Mans cu hypercarul său Valkyrie, apoi și-a anulat planurile. Dar proiectul ar putea fi reluat pentru 2023. Linia de producție a lui Aston Martin Valkyrie este în funcțiune: va ieși din fabrică un hypercar Le Mans?

După repetiția generală de anul trecut, se spera ca ediția din 2022 a Le Mans să marcheze adevăratul început al erei hypercarurilor. Dar, cu Peugeot încă neconfirmată și cu o probabilitate tot mai mare ca Peugeot să își amâne intrarea în Campionatul Mondial de Anduranță până mai târziu în sezon, toți ochii sunt acum ațintiți asupra anului 2023.

Și pe bună dreptate. Într-una dintre cele două categorii de top vor veni echipe de uzină de la, așteptați, Ferrari, Porsche, Audi, Peugeot, BMW, Cadillac, Honda, Toyota, Alpine, Glickenhaus și… așteptați încă o dată și cu degetele doar puțin încrucișate, Aston Martin.

Aston Martin

Dar să spunem deocamdată că Aston Martin analizează foarte serios o revenire în locul în care s-a bucurat de mai mult succes decât oricare altul, inclusiv acea victorie categorică în 1959. Și să nu uităm că hypercarul Valkyrie a fost întotdeauna proiectat cu gândul la cursele de la Le Mans, până când administrația anterioară a pierdut fie interesul, fie mijloacele de a continua acest lucru.

Așadar, rezervați-vă din timp locul de campare, pentru că se pare că ceea ce părea deja a fi cel mai competitiv Le Mans din istorie (își mai amintește cineva o perioadă în care zece echipe de uzină se luptau pentru victorie?) va avea acum o dimensiune britanică, iar britanicii, așa cum am mai observat, iubesc Le Mans ca nicio altă țară, poate chiar și Franța.

Aston Martin

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cine va conduce? Aș spune că Nico Hülkenberg, probabil cel mai bun pilot “de rezervă” pe care și l-ar putea dori o echipă, este o certitudine, având în vedere recordul său de “a jucat o dată, a câștigat o dată” în această cursă. Și cum rămâne cu Sebastian Vettel? Și-a exprimat interesul pentru cursă în trecut și a descris ceea ce a făcut Hulkenberg ca fiind “o realizare incredibilă”, nu în ultimul rând, presupunem, pentru că a făcut-o în timp ce era și pilot de Formula 1 cu normă întreagă.

Așadar, pentru Sebastian, participarea la o disciplină poate să nu excludă participarea la cealaltă. Două Aston, echipe de piloți conduse de Nico și Seb. Asta da, ar fi ceva.

Echipa de vis de la Le Mans: Hulkenberg și Vettel pentru Valkyrie în 2023?

Dar nu aceasta este măsura ambițiilor lui Stroll. Posibil ca nu înainte de vreme, el plănuiește, de asemenea, prima serie de curse de tip one make de la Aston Martin. Aceasta este o afacere profitabilă, motiv pentru care majoritatea rivalilor săi, inclusiv Porsche, Lamborghini, Ferrari și McLaren, au de ceva vreme seriile lor, sau mai multe dintre ele.

Seria Aston Martin nu se va realiza însă pentru o vreme, deoarece Lawrence Stroll vrea ca aceasta să se bazeze pe mașina de stradă cu motor central de serie a Aston Martin, care nu a fost încă numită și care, probabil, nu va fi pusă în vânzare până în 2024.

Aston Martin

Dacă aveți nevoie de o reîmprospătare, fosta echipă de conducere a Aston Martin, condusă de Andy Palmer, a considerat că este esențial ca firma să devină un jucător în domeniul mașinilor cu motor central, deoarece acolo se află toți banii de pe piața mașinilor sport de super-lux: întrebați Ferrari, Lamborghini sau McLaren. Și acest lucru are sens din punct de vedere comercial.

Dar nu avea niciun istoric și se temea să nu fie luată în serios, așa că au fost luate măsuri pentru a-și stabili acreditările: de aici și acordul ca Red Bull să poarte aripile Aston Martin, de aici și Valkyrie, de aici și succesorul său, nu mai puțin nebunesc, Valhalla, toate acestea construind spre mașina care contează cu adevărat.

Aston Martin

Palmer l-a numit Vanquish, în conformitate cu o strategie de denumire pentru supercarul său emblematic care datează de peste 20 de ani, dar lui Lawrence Stroll nu-i place, așa că numele a fost eliminat. El consideră că are la dispoziție 18 luni pentru a se gândi la unul nou și va fi interesant de văzut dacă va rămâne la tradiția “V”, o literă care a fost folosită pentru prima dată pe un Aston Martin în 1951, când a oferit o opțiune cu compresie mare și carburator mare pe DB2 și a numit specificația motorului (nu mașina) “Vantage”.

Oricum s-ar numi, această mașină, ai cărei rivali de astăzi ar include Lamborghini Huracan, Ferrari F8 Tributo și McLaren 720S, este cea pe care va fi construit seria de curse monomarca Aston Martin.

  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Aston Martin Racing
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss