More

    Latest Posts

    Aston Martin Valkyrie va concura la Le Mans în 2023?

    Aston Martin urma să lupte pentru victoria generală la Le Mans cu hypercarul său Valkyrie, apoi și-a anulat planurile. Dar proiectul ar putea fi reluat pentru 2023. Linia de producție a lui Aston Martin Valkyrie este în funcțiune: va ieși din fabrică un hypercar Le Mans?

    După repetiția generală de anul trecut, se spera ca ediția din 2022 a Le Mans să marcheze adevăratul început al erei hypercarurilor. Dar, cu Peugeot încă neconfirmată și cu o probabilitate tot mai mare ca Peugeot să își amâne intrarea în Campionatul Mondial de Anduranță până mai târziu în sezon, toți ochii sunt acum ațintiți asupra anului 2023.

    Și pe bună dreptate. Într-una dintre cele două categorii de top vor veni echipe de uzină de la, așteptați, Ferrari, Porsche, Audi, Peugeot, BMW, Cadillac, Honda, Toyota, Alpine, Glickenhaus și… așteptați încă o dată și cu degetele doar puțin încrucișate, Aston Martin.

    Aston Martin

    Dar să spunem deocamdată că Aston Martin analizează foarte serios o revenire în locul în care s-a bucurat de mai mult succes decât oricare altul, inclusiv acea victorie categorică în 1959. Și să nu uităm că hypercarul Valkyrie a fost întotdeauna proiectat cu gândul la cursele de la Le Mans, până când administrația anterioară a pierdut fie interesul, fie mijloacele de a continua acest lucru.

    Așadar, rezervați-vă din timp locul de campare, pentru că se pare că ceea ce părea deja a fi cel mai competitiv Le Mans din istorie (își mai amintește cineva o perioadă în care zece echipe de uzină se luptau pentru victorie?) va avea acum o dimensiune britanică, iar britanicii, așa cum am mai observat, iubesc Le Mans ca nicio altă țară, poate chiar și Franța.

    Aston Martin

    Cine va conduce? Aș spune că Nico Hülkenberg, probabil cel mai bun pilot „de rezervă” pe care și l-ar putea dori o echipă, este o certitudine, având în vedere recordul său de „a jucat o dată, a câștigat o dată” în această cursă. Și cum rămâne cu Sebastian Vettel? Și-a exprimat interesul pentru cursă în trecut și a descris ceea ce a făcut Hulkenberg ca fiind „o realizare incredibilă”, nu în ultimul rând, presupunem, pentru că a făcut-o în timp ce era și pilot de Formula 1 cu normă întreagă.

    Așadar, pentru Sebastian, participarea la o disciplină poate să nu excludă participarea la cealaltă. Două Aston, echipe de piloți conduse de Nico și Seb. Asta da, ar fi ceva.

    Echipa de vis de la Le Mans: Hulkenberg și Vettel pentru Valkyrie în 2023?

    Dar nu aceasta este măsura ambițiilor lui Stroll. Posibil ca nu înainte de vreme, el plănuiește, de asemenea, prima serie de curse de tip one make de la Aston Martin. Aceasta este o afacere profitabilă, motiv pentru care majoritatea rivalilor săi, inclusiv Porsche, Lamborghini, Ferrari și McLaren, au de ceva vreme seriile lor, sau mai multe dintre ele.

    Seria Aston Martin nu se va realiza însă pentru o vreme, deoarece Lawrence Stroll vrea ca aceasta să se bazeze pe mașina de stradă cu motor central de serie a Aston Martin, care nu a fost încă numită și care, probabil, nu va fi pusă în vânzare până în 2024.

    Aston Martin

    Dacă aveți nevoie de o reîmprospătare, fosta echipă de conducere a Aston Martin, condusă de Andy Palmer, a considerat că este esențial ca firma să devină un jucător în domeniul mașinilor cu motor central, deoarece acolo se află toți banii de pe piața mașinilor sport de super-lux: întrebați Ferrari, Lamborghini sau McLaren. Și acest lucru are sens din punct de vedere comercial.

    Dar nu avea niciun istoric și se temea să nu fie luată în serios, așa că au fost luate măsuri pentru a-și stabili acreditările: de aici și acordul ca Red Bull să poarte aripile Aston Martin, de aici și Valkyrie, de aici și succesorul său, nu mai puțin nebunesc, Valhalla, toate acestea construind spre mașina care contează cu adevărat.

    Aston Martin

    Palmer l-a numit Vanquish, în conformitate cu o strategie de denumire pentru supercarul său emblematic care datează de peste 20 de ani, dar lui Lawrence Stroll nu-i place, așa că numele a fost eliminat. El consideră că are la dispoziție 18 luni pentru a se gândi la unul nou și va fi interesant de văzut dacă va rămâne la tradiția „V”, o literă care a fost folosită pentru prima dată pe un Aston Martin în 1951, când a oferit o opțiune cu compresie mare și carburator mare pe DB2 și a numit specificația motorului (nu mașina) „Vantage”.

    Oricum s-ar numi, această mașină, ai cărei rivali de astăzi ar include Lamborghini Huracan, Ferrari F8 Tributo și McLaren 720S, este cea pe care va fi construit seria de curse monomarca Aston Martin.

    • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Aston Martin Racing


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss