2020 Supercars The Bend SuperSprint

Scott McLaughlin ar putea obține ar treilea titlu consecutiv în categoria Supercars, în acest weekend la The Bend, în timp ce Jamie Whincup se...
More

    Latest Posts

    MotoGP: Primul podium dublu pentru Suzuki din 2007

    Fabrica din Hamamatsu a avut motiv de sărbătoare în acest weekend-primul podium dublu, de la Misano din 2007. Suzuki Ecstar continuă să demonstreze că...

    Lupta epică pentru titlul MotoGP

    Foști coechipieri în Moto3, Fabio Quartararo și Joan Mir sunt favoriții la titlu în acest sezon. Cu Mark Maquez (de 8 ori campion) încă...

    Reacția celor de la Mercedes după Marele Premiu al Rusiei

    Toate privirile erau îndreptate asupra modului în care strategia se va desfășura, ambii piloți Mercedes începând cu pneuri diferite. Hamilton a primit două penalizări...

    Moto: Jacopo Hosciuc revine pe podium la Hockenheim.

    Etapa a treia din Northern Talent Cup, a debutat vineri, 25 septembrie, cu primele sesiuni de antrenamente libere. Printre piloții prezenți pe legendarul traseu...

    Astăzi, pilotul CNVC, Dani Oțil, vorbește despre „terapia” sa in acest episod din „Life on the Hill”

    În interviul de astăzi descoperim povestea lui Dani Oțil, pilotul reșițean pentru care motorsportul este un mod de viață. Venit din enduro, Dani a mărturisit despre Coasta că este o terapie, etapa să preferata fiind cea de la Reșița.

    De unde pasiunea pentru motorsport?
    Cred că fiecare din noi se naște cu o sămânță de pasiune pentru motorsport. Depinde cum o crești, în ce mediu te dezvolți. Eu sunt din Reșița, oraș cu tradiție la coasta și circuit stradal. Și acum, când simt miros de „doi timpi” îmi amintesc de karturile ce zbârnăiau pe sub geamuri.

    Ce înseamnă pentru tine „Life on the hill”?
    Nu stiu exact conceptul, dar termenul mă duce cu gândul la aproape fiecare weekend din ultimii 12 ani. Am un principiu: nu stau acasă în weekend nici daca e taifun. În fiecare weekend sunt la enduro, la costa sau la super-rally.

    Ce ne poți spune despre lupta cu secundele?
    E terapie. Nu doar cursa în sine. Stiu că toată lumea vorbește de bubuiala din urechi pe care o simți la start. Pentru mine e importanta și săptămână dinaintea cursei. Cu cât se apropie ziua cursei, cu atât inima bate mai tare.

    Pentru tine linia de start are și alta însemnătate decât cea fizica? Ce emoții aduce cu ea?
    Linia de start e linia de finish pentru toate pregătirile unei curse, indiferent de sport.

    Care este etapa ta preferata din campionat? Dar care ți se pare și cea mai dificilă?
    Cel mai mult îmi place Reșița. O să ziceți că sunt subiectiv. Așa e. Dar daca punem pe lista toate amănuntele…o să vedeți că veți deveni și voi: traseu, public, organizare, premiere…

    Viață la curse înseamnă asumarea unor decizii și a unor responsabilități. Cum încerci să gestionezi și să depășești?
    Teoretic încerc să mă comport că în business, să aplic principii, să fiu rațional, să fiu un bun manager…în realitate cred că reușesc să fiu doar un băiețel cu jucării mai scumpe.

    Ai un ritual anume înainte de start?
    Nu am. M-am apucat de curse auto mult după enduro. Acolo ești foarte expus și ziua e lunga. Daca ai în minte superstiții sau ritualuri, iți găsești motive să iți fuga mintea unde nu trebuie. Abia la coasta și la raliu am descoperit că avem colegi care își pun mănușile într-o anumită ordine, nu lasă pe nimeni să le închidă ușa…etc.

    Cursa s-a terminat. Ce sentimente aduce linia de finish?
    Depinde de rezultat. De cele mai multe ori zici că se putea mai repede, dar e bine că suntem întregi- și eu și mașină… oricum printre piloți circula o vorba…în marțea de după cursa, ești sigur mult mai rapid.

    Ai un mesaj anume pentru spectatorii ce vă însoțesc pe fiecare proba?
    Da! Un mare mulțumesc! Mai ales celor care vin în locații mai puțin turistice, stau în ploaie, în canicular…și o fac chiar din pasiune.

    Cum este atunci când cobori în parcul service iar pe proba spectatorii vă așteaptă?
    E foarte frumos. Uneori iți bate inima încă mai tare că la urcare. Am făcut multe sporturi…nu am mai întâlnit așa ceva…

    Plimbarea prin lumea Campionatului National de Viteza în Coasta continua cu alte povesti interesante ale oamenilor pasionați.

    Ana Maria Florea

    Latest Posts

    MotoGP: Primul podium dublu pentru Suzuki din 2007

    Fabrica din Hamamatsu a avut motiv de sărbătoare în acest weekend-primul podium dublu, de la Misano din 2007. Suzuki Ecstar continuă să demonstreze că...

    Lupta epică pentru titlul MotoGP

    Foști coechipieri în Moto3, Fabio Quartararo și Joan Mir sunt favoriții la titlu în acest sezon. Cu Mark Maquez (de 8 ori campion) încă...

    Reacția celor de la Mercedes după Marele Premiu al Rusiei

    Toate privirile erau îndreptate asupra modului în care strategia se va desfășura, ambii piloți Mercedes începând cu pneuri diferite. Hamilton a primit două penalizări...

    Moto: Jacopo Hosciuc revine pe podium la Hockenheim.

    Etapa a treia din Northern Talent Cup, a debutat vineri, 25 septembrie, cu primele sesiuni de antrenamente libere. Printre piloții prezenți pe legendarul traseu...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...
    Ana Maria Florea