Pe hârtie, recuperarea lui Lewis Hamilton din P11 la P5 în Marele Premiu al Turciei a reprezentat un progres decent. Dar Hamilton a recunoscut că a fost frustrat după ce o decizie târzie de intrare la boxe l-a făcut să piardă podiumul.
În ciuda faptului că a fost cel mai rapid în calificări, o penalizare l-a lăsat pe Hamilton în P11 pe grilă, pilotul Mercedes făcând o treabă excelentă în prima parte a cursei pentru a urca în top 5 în primele 20 de tururi.
În ultimele etape ale Marelui Premiu, Hamilton avea să ajungă până la P3, în spatele eventualului câștigător și coechipier Valtteri Bottas și al rivalului la titlu Max Verstappen – dar conversații tensionate se derulau prin intermediul radioului echipei, deoarece mai mulți piloți din jurul lui Hamilton au optat pentru a intra la boxe pentru anvelope intermediare noi în condiții semi-umede.
Hamilton a considerat că este favorabil să rămână afară, dar a fost chemat în turul 50 din 58, lăsându-l pe locul cinci – campionul mondial în exercițiu a rămas neimpresionat de apel, întrucât nu a reușit să progreseze cu noile sale anvelope, venind acasă în acel P5 din spatele lui Charles Leclerc și inginerul Pete Bonnington, la radio-ul echipei: „Nu ar fi trebuit să intrăm… Ți-am spus!”
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
„M-am simțit bine să mă aflu pe locul trei și am spus: „Dacă pot rezista aici până la sfârşit, acesta este un rezultat excelent de pe locul 11”, a spus Hamilton după ce a ieșit din cabina de pilotaj a lui Mercedes W12.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
„Cred că, în retrospectivă, ar fi trebuit să rămân afară sau să intru mult mai devreme, pentru că atunci când intri cu opt tururi rămase, nu ai timp să treci prin faza de granulare a acelei anvelope medii pe o pistă în uscare. Așa că am trecut prin această fază de alunecare în care aproape că am pierdut mai multe poziții. Deci da, un pic frustrant, dar asta este.”
Adăugându-se durerii lui Hamilton, Esteban Ocon a reușit să parcurgă întreaga cursă pe setul său inițial de anvelope intermediare pentru a revendica P10. Și Hamilton a recunoscut că a fost frustrat și de el însuși pentru că nu și-a urmat propria intuiție.
„Tocmai am coborât din mașină și nu am toate informațiile”, a spus Hamilton, „dar simt că ar fi trebuit să rămân afară. Sentimentul meu a fost să rămân afară și simt că asta ar fi trebuit să fac. Așa că sunt frustrat de mine însămi pentru că nu-mi urmăresc instinctul. Dar lucrez în echipă, așa că am făcut tot ce am putut cu sfaturile pe care le primeam.”
Rezultatul este că Hamilton a terminat pe locul al cincilea, iar Verstappen al doilea, fapt care îl face pe olandez să preia conducerea în clasamentul piloților, conducând acum cu șase puncte şi tot șase curse rămase.
Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!
Sursa: Formula 1Photocredit: Formula 1
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.