More

    Latest Posts

    Aprilia dezvăluie modelul motocicletei MotoGP pentru sezonul 2022

    Aprilia și-a dezvăluit culorile pentru sezonul MotoGP 2022, deoarece este pregătită să concureze ca participant de sine stătător, pentru prima dată de la revenirea sa.

    Constructorul italian a revenit în MotoGP în 2015, după o absență de 11 ani, unindu-și forțele cu echipa satelit Gresini Racing. Acest lucru i-a permis echipei Aprilia să profite de beneficiile financiare pe care echipele independente le-au obținut de la organizatorii MotoGP Dorna Sports, având în același timp la dispoziție o echipă de mecanici. Dar Aprilia și Gresini s-au despărțit la sfârșitul sezonului 2021, acesta din urmă devenind o echipă satelit Ducati pentru 2022.

    2021 a fost cel mai puternic an în MotoGP pentru Aprilia de la întoarcerea sa, marca obținând primul podium în epoca modernă a MotoGP, când Aleix Espargaro a ocupat al treilea loc la Marele Premiu al Marii Britanii. Marca a fost singurul producător care și-a putut dezvolta pe deplin motocicleta pentru 2021, în ciuda regulilor COVID, deoarece este singurul producător concesionat – cu Aprilia revizuind radical pachetul RS-GP.

    Aprilia îi va avea din nou pe Aleix Espargaro în 2022, cu Maverick Vinales alăturându-i-se cu normă întreagă, după ce a participat la cinci din ultimele șase runde din 2021 după plecarea sa de la Yamaha. După ce a încheiat testul de pre-sezon de la Sepang din weekendul trecut pe locul al doilea la general, Espargaro a spus că noua Aprilia a fost „de necrezut” în viraje, dar a suferit de unele probleme.

    „Cel mai bun lucru este virajul, motocicleta este mult mai îngustă”, a spus Espargaro. „Au făcut o treabă bună pentru că nu este ușor cu aceste motociclete, motorul, electronica sunt foarte mari și nu este ușor să reduci dimensiunea și să pui totul sub șasiu. „Deci, au făcut o treabă bună. Motocicleta nu este o revoluție, este doar o continuare a lui RS-GP 21, dar mai îngustă, mai agilă, motocicleta se întoarce mai mult.

    Aprilia Racing

    „Ceea ce trebuie să îmbunătățim este că încă există multă vorbărie. Aici, în Malaezia, îmi amintesc că în 2020 am avut și discuții. „Așadar, conversația este ceva pe care trebuie să o îmbunătățim. Și așa cum am spus, în această eră MotoGP ai nevoie de putere. „Motorul este ceva mai puternic, dar nu suficient. Și șasiul este diferit, iar distribuția greutății am schimbat-o puțin. „Din primul tur pe acest circuit motoicicleta a căzut în viraj, iar asta te ajută foarte mult.
     
    „Dar creează și o problemă, pentru că mai ales în virajul rapid, viteza pe care o pot duce este incredibilă, este uimitor. “Dar creez mult mai multă vorbărie. Dar este prima dată când cred că am pilotat aici în Malaezia și nu am ieșit niciodată larg – este imposibil.” Toți producătorii și echipele, cu excepția echipei VR46 Ducati, și-au dezvăluit modelele pentru 2022, acesta din urmă urmând să facă acest lucru pe 24 februarie.
     
    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiți AICI!
     
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss