Latest Posts

Alpine descoperă cauzele recentelor probleme de fiabilitate din F1

Vizualizări: 22746

Echipa Alpine F1 a identificat cauzele problemelor de fiabilitate care au afectat piloții săi în ultimele două weekenduri de curse.

În Austria, Fernando Alonso nu a reușit să ia startul în proba de sprint de sâmbătă, după ce mașina sa s-a oprit pe grilă. La momentul respectiv, echipa a indicat o defecțiune a ECU, care este o componentă de alimentare standard sau SSC folosită de toate echipele. Cu toate acestea, în urma unor investigații suplimentare efectuate la Enstone în această săptămână, s-a ajuns la concluzia că problema a fost mai mult din partea echipei și, prin urmare, nu a putut fi pusă direct pe seama piesei standard. Echipa știe acum că ECU nu primea energie.

„În acel moment, am crezut că a fost o defecțiune la ECU”, a declarat directorul echipei Alpine, Otmar Szafnauer, pentru presei. „Am dus-o înapoi la fabrică și am reușit să replicăm problema. Și nu a fost vorba de ECU. Este vorba de o cutie care alimentează ECU. Și astfel, ECU era în regulă, dar cutia care alimentează ECU nu era în regulă. Și dacă nu o alimentezi, se pare că ECU este mort. Toate indiciile arătau că ECU-ul era defect, dar noi nu știam atunci că nu funcționa cutia de alimentare. Și este o piesă AlpineF1”.

Alpine, F1

Între timp, problema la pompa de combustibil care l-a făcut pe Esteban Ocon să abandoneze la Silverstone și care s-a repetat la mașina francezului după steagul cu carouri în sprintul de la Red Bull Ring, a fost legată de pompa de înaltă presiune SSC furnizată de Bosch tuturor echipelor. Echipa Alpine F1 a depistat acum defecțiunea în urma unei reparații pe care chiar echipa a trebuit să o inițieze la începutul acestui an, după ce mai multe echipe au avut probleme cu pompa standard și, mai exact, cu conexiunea electrică la aceasta.

„Problema cu pompa de combustibil este că am avut câteva defecțiuni timpurii pe banc de încercare”, a explicat Szafnauer. „Prin urmare, am încercat să rezolvăm noi înșine aceste probleme, deoarece piesa standard Bosch nu funcționa într-o instalație de F1, deoarece este o piesă de mașină de șosea. Mai multe echipe au avut această problemă, iar noi și Scuderia Ferrari am primit dispensă de la FIA pentru a face propriile noastre remedieri. Prin urmare, am mers pe propria noastră cale pentru a rezolva problema Bosch”.

„Și propria noastră remediere a funcționat bine pentru primele nouă curse. Nu am avut probleme nici pe banc de probe, nici pe circuit. Apoi s-a întâmplat ceva, probabil că am văzut unele tipuri diferite de încărcări, indiferent de motiv. Și au început să cedeze. Și Bosch s-a îmbunătățit de la început, au făcut modificări pentru a îmbunătăți conexiunea electrică. Astfel, unele dintre echipe au folosit îmbunătățirea Bosch, iar două dintre echipe au folosit propria lor îmbunătățire”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Alpine, F1

„Lucrăm noi înșine la o nouă remediere pentru Franța și, în același timp, explorăm ceea ce Bosch a făcut recent pentru a remedia problema lor inițială”.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss