More

    Latest Posts

    Alonso cu Alpine, cel mai rapid pe ploaie în FP1 la Suzuka.

    Fernando Alonso, pilotul echipei Alpine F1, a fost cel mai rapid în fața celor de la Scuderia Ferrari, Carlos Sainz și Charles Leclerc, în prima sesiune de antrenamente pentru Marele Premiu al Japoniei din 2022, care a fost umedă pe toată durata.

    Ploaia care a căzut abundent în cele 30 de minute premergătoare sesiunii de o oră care a început la ora locală 12:00 la Suzuka a făcut ca nicio mașină să nu iasă la boxe, chiar dacă precipitațiile au încetat să mai cadă până la momentul în care s-a aprins culoarea verde de ieșire. Kevin Magnussen a devenit primul pilot care a ieșit după cinci minute și i s-a alăturat astfel eroul de acasă Yuki Tsunoda – deși niciunul dintre piloți nu a parcurs un tur cronometrat, Yuki Tsunoda raportând “câteva râuri” pe pistă la finalul primului sector.

    Toate informațiile despre MP al Japoniei AICI.

    Nicholas Latifi, Mick Schumacher și Lance Stroll s-au aventurat, de asemenea, spre finalul primelor 15 minute – dar doar pilotul Haas F1 a rămas afară pentru a stabili un timp. Prin urmare, timpul de 1m52,237s al lui Mick Schumacher a stabilit reperul primului loc la 1m52,37s, stabilit cu pneuri de ploaie complete. Acestora li s-au alăturat tot mai multe mașini pe măsură ce prima treime a FP1 se încheia, Charles Leclerc declarând că, în curând, crede că condițiile vor fi potrivite pentru pneuri intermediare.

    Alonso

    Coechipierul său, Carlos Sainz, a depășit timpul lui Mick Schumacher cu primul său tur rapid cu 1m49,952s, înainte ca Charles Leclerc, urmând la câteva secunde în urmă pe pista, ajungând ușor pe primul loc cu 1m49,103s. Mașinile Scuderia Ferrari au continuat să circule și să înregistreze timpi mai rapizi pe pneuri de ploaie – primul cu 1m38,104s al lui Charles Leclerc, iar Carlos Sainz, care se plânsese că aude un sunet ciudat din motorul său, despre care se credea că ar putea proveni de la turbo, a forjat în față cu 1m47,758s.

    Max Verstappen, coechipierul lui Fernando Alonso, Esteban Ocon și Valtteri Bottas au fost primii piloți care au ieșit pe pneuri Intermediate imediat după jumătatea cursei – primii doi numiți au făcut acest lucru pentru primele lor tururi în FP1. Așa cum a devenit o mișcare aproape caracteristică pentru Max Verstappen în FP1-urile din acest an, Max Verstappen a trecut imediat în fruntea timpilor cu primul său tur – 1m44.059s.

    Alonso

    Valtteri Bottas și Esteban Ocon s-au poziționat apoi, de asemenea, în fața piloților Scuderia Ferrari care au folosit pneuri Intermediate, la fel ca și câștigătorul din Singapore, Sergio Perez – deși la 2,886s în spatele coechipierului său, care a efectuat până atunci un al doilea zbor pentru a îmbunătăți cel mai bun timp la 1m43,362s. Al doilea tur de pistă al lui Esteban Ocon l-a adus apoi în față cu 1m43,022s, înainte ca ploaia să revină și să se intensifice stropii de apă pe traseul de 3,6 mile.

    Dar acest lucru nu a împiedicat inițial îmbunătățirea timpilor, piloții Scuderia Ferrari fiind acum pe pneuri Intermediate și zburând pe măsură ce se apropiau ultimele 20 de minute. Charles Leclerc a revenit în față cu un timp de 1m42.634s, care a prezentat o alunecare masivă aproape de bordurile de ieșire la ieșirea din al doilea viraj Degner, înainte ca Carlos Sainz să îl bată cu 1m42.563s. În spatele lor a venit Fernando Alonso, care și-a croit drumul spre cei mai rapizi timpi în primele două sectoare (Carlos Sainz a păstrat cel mai rapid sector final) și spre primul loc cu un timp de 1m42.248s.

    Alonso

    Condițiile care s-au înrăutățit odată cu începerea ultimelor 15 minute au făcut ca mai mulți piloți să aibă momente de ieșire de pe pistă – inclusiv cei doi din mașinile roșii. Carlos Sainz a alunecat în scurgere în virajul Spoon, în timp ce Charles Leclerc a alunecat pe bordurile dintre virajele Degner într-un tur, înainte de a patina complet în pietriș în acel punct în turul următor. Charles Leclerc a revenit chiar și la pneuri de ploaie integrală pentru un ultim tur, dar s-a alăturat în curând celorlalți colegi ai săi la boxe.

    Perechea de la Alfa Romeo F1, Zhou Guanyu (locul 11 în clasament) și Valtteri Bottas, a condus o ultimă explorare în masă în ultimele două minute – dar niciun pilot nu și-a îmbunătățit timpii pe pneuri ude complete, Valtteri Bottas alunecând în scurgere la 130R. Cei 10 piloți care au ieșit din nou – inclusiv perechea Scuderia Ferrari – au fost în schimb trimiși să completeze starturile de antrenament pe ploaie pe linia dreaptă principală, așa cum este tipic pentru orice sesiune de antrenament.

    Alonso

    La întoarcerea la boxe, după ce și-a încheiat startul, Mick Schumacher a pierdut controlul mașinii sale Haas F1 în vârful dealului de la sfârșitul primului sector și a lovit zidul – dând jos colțurile din față de pe mașină. Ordinea finală în spatele primilor trei după toate acestea s-a încheiat cu Esteban Ocon, Kevin Magnussen, Max Verstappen, Mick Schumacher și Lando Norris – pilotul echipei McLaren F1 fiind nevoit să intre la boxe după ce a primit o notificare de avertizare a motorului în timpul primelor tururi.

    Valtteri Bottas și Sergio Perez au completat top 10, diferența față de primul loc fiind de aproape două secunde. Lewis Hamilton a fost al 13-lea, în spatele lui Daniel Ricciardo, care a fost nevoit să traverseze în fugă șicana chiar în momentul în care ploaia a început să cadă din nou abundent în ultimele etape. Celălalt pilot care a avut parte de o călătorie în pietriș a fost Nicholas Latifi – pilotul echipei Williams Racing s-a blocat și a alunecat la viteză mică la Hairpin imediat după ce s-au împlinit 30 de minute.

    Alonso, Alpine

    Vremea umedă este prognozată să persiste pe parcursul primei zile de acțiune F1 la Suzuka din 2019, datorită pandemiei COVID-19.

    Rezultatele primului antrenament liber al Marele Premiu al Japoniei:

    Alonso Alonso

    GP24 PronoContest, jocul 100% gratuit de Pronosticuri Formula 1:

    Alonso, Alpine
    Faceți clic pe imaginea de mai sus pentru a accesa site-ul GP24 PronoContest (https://gp24-pronocontest.ro/) unde puteți juca jocul de pronosticuri F1 100% gratuit și puteți câștiga premii interesante.
    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss