More

    Latest Posts

    Alex Rins „nu se vedea fără o motocicletă de fabrică” în MotoGP.

    Alex Rins recunoaște că vestea ieșirii echipei Suzuki din campionatului mondial de MotoGP la finalul sezonului 2022 l-a lăsat „speriat” și spune că a lua o motocicletă care nu este de echipa de uzina a fost ceva ce nu-și putea imagina.

    Triplul câștigător al cursei MotoGP a fost aruncat în mod neașteptat pe piața piloților din 2023, atunci când Suzuki și-a informat echipa că va pune capăt proiectului MotoGP la sfârșitul anului, în luna mai. Alex Rins s-a angajat în discuții cu mai multe echipe, printre care KTM, Gresini Ducati și LCR – în cele din urmă a semnat un contract pe doi ani direct cu Honda pentru a se alătura celei din urmă.

    Într-un interviu exclusiv acordat în cadrul emisiunii Tank Slappers Podcast de la publicație Autosport, Alex Rins recunoaște că s-a temut pentru viitorul său la aflarea primei vești – dar și de faptul că ar putea fi forțat să ia o motocicletă necompetitivă pentru a-și continua cariera. „Muncesc și mai mult de la an la an”, a spus Alex Rins. „Și știți că am fost puțin speriat când Suzuki și-a anunțat retragerea, pentru că nu mai sunt un pilot debutant și încercam să găsesc o motocicletă de fabrică, pe care din fericire am obținut-o”.

    Motocicletă, Rins

    „Dar am fost un pic speriat, pentru că nu a fost ușor, Este o plăcere să am contract cu un producător oficial, cu Honda. Cu siguranță, dacă aș fi semnat cu Lucio Cecchinello, fără o motocicletă oficială, era în regulă, dacă era singura cale pe care o acceptam. Dar sunt super-fericit, pentru că nu mă văd alergând fără o motocicletă oficială. Lasă-mă să explic, cred că am multă experiență, multă capacitate de a îmbunătăți o bicicletă. Așa că, la naiba, nu mă văd cu o bicicletă nu oficială. Este greu de explicat”.

    „Am avut opțiunea de a merge la Ducati, am avut mai multe opțiuni, de asemenea, dar la Ducati nu mi-au putut asigura o motocicletă oficială. Am înțeles cu adevărat și, de asemenea, le mulțumesc pentru că mi-au oferit o oportunitate. Dar în cele din urmă a fost Honda și sunt super-fericit. Am fost cu ei în 2014 în campionatul de Moto3, mai mult sau mai puțin sunt aceiași oameni care conduc proiectul – proiectul Moto3 și acesta”.

    În ultimii ani, piloții care au trecut la Honda de la alți producători au avut dificultăți în a găsi succesul, piloți precum Jorge Lorenzo și Pol Espargaro nereușind să reproducă forma din trecut pe RC213V. Alex Rins admite că are întrebări în cap despre cum se va descurca în adaptarea la Honda, dar nu pleacă deja cu gândul că motocicleta este dificilă. „Sincer, în capul meu, îmi pun această întrebare”, a adăugat el când a fost întrebat dacă la problemele cu care s-au confruntat alți piloți la Honda în trecut se gândește.

    Motocicletă, Rins

    „Dacă vedeți trecutul, Jorge Lorenzo a mers la Honda și s-a luptat mult. Pol Espargaro a făcut câteva curse bune, dar se luptă puțin. Alex Marquez a obținut câteva podiumuri, dar și el se luptă. Adică, sunt foarte încântat să mă alătur acestui proiect. Cu siguranță, nu mă gândesc într-un mod de genul ‘motocicleta este atât de dificilă, hai să vedem ce putem face. Nu mă gândesc la asta. Vreau doar să merg pe bicicletă, să încerc să fac bicicleta [să mi se potrivească] și să obțin rezultate”.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Getty Images

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss