ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Administratorii Raliului Dakar explică penalizarea lui Loeb după comentarii critice

    Administratorii Raliului Dakar au explicat de ce Sebastien Loeb a primit o penalizare de cinci minute, pentru viteză într-o zonă de viteză controlată, în etapa 4 a evenimentului din 2021 de miercuri.

    De nouă ori campion World Rally, Loeb a recurs miercuri seara la rețelele de socializare pentru a-și exprima sentimentele legat de ceea ce el a numit o sancțiune „incompetentă”, după ce s-a constatat că mașina sa, Bahrain Raid X-treme, a depășit limita de viteză de 30 km / h în perimetrul unei zone controlate din etapa a patra.

    Pedeapsa l-a retrogradat pe Loeb la locul șapte, atât în ordinea generală, cât și în clasamentul etapei. Cu toate acestea, comentariile lui Loeb l-au surprins pe președintele College of Stewards, Javier Soler.

    S-a aflat că echipa Bahrain Raid, condusă de Prodrive, nu va contesta penalizarea lui Loeb.

    „Sebastien Loeb nu a venit să ne vadă, nimeni nu ne-a sunat, nimeni nu a făcut nicio plângere cu privire la această problemă”, a spus Soler. „De aceea am fost surprinși în această dimineață să descoperim mesajele de pe rețelele de socializare”.

    Directorul Dakar Car Race, Luis Gomez, a explicat că Loeb a trecut prin zona cu limită de viteză de 30 km / h cu 107 km / h, ceea ce a declanșat penalizarea.

    „Era o zonă de limită de viteză (DZ) unde trebuiau să intre cu o anumită viteză”, a spus Gomez. „Pe o secțiune, a trecut cu o viteză mai mare decât cea indicată. Aceasta este informația dată de GPS, care ne este transmisă într-un raport. Există o reglementare clară care indică tipul de penalizare în funcție de viteza pe care a întrecut-o. Viteza stabilită a fost de 30 km / h și a trecut cu 107 km / h.”

    Loeb insistă asupra zgomotului de avertizare pe care GPS îl face atunci când intră în zonele de control al vitezei și că acesta nu a sunat, dar directorul raliului, David Castera, spune că aceste zone sunt marcate în roadbook și consideră că francezul ar fi trebuit să acorde mai multă atenție instrucțiunilor colaboratorului său de lungă durată -copilot Daniel Elena.

    „GPS-ul sună de fiecare dată când un punct de control este validat”, a explicat Castera. „Când ajungeți într-o zonă cu viteză limitată, GPS-ul se aprinde la 800 de metri și indică cu o săgeată cum să ajungeți la zona controlată de viteză. De atunci, aveți 180 de metri pentru a vă opri. Din câte am înțeles despre cele întâmplate, Sebastien nu a acordat atenție instrucțiunilor copilotului său, ci s-a bazat pe bip pentru a se opri. Nu este funcția sunetului. Funcția sa este de a indica faptul că un WP a fost validat. De asemenea, aveți informații pe roadbook și pe tabletă. El venea foarte repede și aștepta un semnal sonor. Problema este că nu a sunat sau că el nu a auzit. Când și-a dat seama, a lovit frâna, dar a fost prea târziu. Cred că este un risc imens să ai încredere în acel sunet”

    „Din experiența mea personală [ca și copilot] cu Stephane [Peterhansel] și Cyril [Despres], pilotul nu ar trebui niciodată să aibă încredere în sunet, ci în copilot. Sunt multe de pierdut și puțin de câștigat.”

    În prezent, evenimentul este condus de Stephane Peterhansel, de 13 ori câștigător, care îl conduce pe Nasser Al-Attiyah după cinci etape.

    Fostul coechipier Citroen WRC al lui Loeb a fost, de asemenea, critic față de organizatori, după ce a pierdut cu aproape o jumătate de oră înaintea primei reprize de 43 km din etapa a cincea, din cauza problemelor de navigație, spunând că raliul „arată mai mult ca o gimcană decât un raliu-raid”.

    Sursa: Dakar Rally

    Photocredit: Dakar Rally

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.