Latest Posts

Actualizările Mercedes Imola au fost dezvăluite în timp ce echipele de Formula 1 caută îmbunătățiri ale fluxului de aer.

Vizualizări: 11979

Echipa Mercedes AMG F1 a introdus o serie de modificări minore la monopostul său de Formula 1 în încercarea de a ajuta atât la răcire, cât și la separarea fluxului de aer care îi afectează performanța.

Constructorul german de automobile se luptă să rezolve problemele legate de „problemele” din interiorul modelului W13, care nu îi permit să elibereze întregul potențial pe care crede că îl are mașina. Acesta a pus în așteptare orice actualizare majoră a mașinii sale până când va înțelege pe deplin ce se află în spatele dificultăților sale, dar acest lucru nu l-a împiedicat să ofere câteva evoluții minore pentru Marele Premiu din Emilia Romagna din acest weekend.

Având în vedere că mașina suferă de porpoising excesiv, Mercedes AMG F1 încearcă să afle care sunt factorii declanșatori ai fenomenului și care sunt separările fluxului de aer care pot declanșa problematica de a se bloca atunci când mașina se apropie de sol. Mai multe dintre modificările Mercedes AMG F1 introduse la Imola se concentrează pe acest factor de separare a fluxului de aer. După cum se poate vedea mai sus, a reprofilat șaiba superioară a lonjeroanelor de impact lateral și carcasa oglinzilor sale.

Mercedes

Echipa spune: „Aceste modificări de geometrie au fost introduse pentru a elimina mici zone de separare a fluxului de aer și, astfel, îmbunătățim fluxul de aer către partea din spate a mașinii. Mercedes AMG F1 a redus, de asemenea, curbura podelei din fața pneului spate pentru a ajuta la “eliminarea unei mici zone de separare a fluxului de aer și pentru a îmbunătăți fluxul în difuzor, ceea ce duce la o creștere a încărcăturii spate”.

În plus, există, de asemenea, o revizuire a plăcii de capăt a deflectorului inferior care ajută la generare: „o sarcină locală crescută pe deflectorul inferior din interiorul roților spate, care la rândul său crește sarcina generală a difuzorului”. Ca urmare a unor compromisuri de răcire care l-au afectat în special pe Lewis Hamilton la Marele Premiu al Australiei, Mercedes a adăugat, de asemenea, o a treia paletă de virare laterală a șasiului în fața admisiunii de intrare a sidepodului (se vede mai jos).

Echipa a declarat: „Aceste palete îmbunătățesc calitatea fluxului de aer în conducta radiatorului lateral și, prin urmare, îmbunătățesc răcirea generală a mașinii”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Mercedes

Red Bull Racing face modificări minore.
Red Bull Racing a făcut, de asemenea, câteva modificări minore la mașina sa, în încercarea de a încerca să-i îmbunătățească performanțele. A adăugat o aripă secundară cu deschidere îngustă pe chila de la podea, care este similară cu modelele concurenților, pentru a încerca să îmbunătățească generarea forței de apăsare în această zonă.

De asemenea, echipa a introdus o răcire suplimentară a frânelor spate, deoarece echipa a avut unele probleme de supraîncălzire în primele curse. Modificările aduse conductelor de admisie și de ieșire vor oferi o masă mai mare de flux de aer pentru o mai bună răcire a materialelor de frânare și a etrierelor de frână.

Nicio schimbare la Scuderia Ferrari.
În timp ce Mercedes AMG F1 și Red Bull Racing au introdus unele schimbări pentru acest weekend, Scuderia Ferrari a ales să nu introducă nicio modificare. Mattia Binotto, directorul echipei Scuderia Ferrari, a explicat după Marele Premiu al Australiei că formatul comprimat de la Imola, din cauza cursei de sprint, a însemnat că nu a existat suficient timp pentru a evalua upgrade-urile și a se pregăti pentru acest eveniment.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss