More

    Latest Posts

    Abandonul lui Leclerc cauzat de defecțiuni la turbo și MGU-H.

    Scuderia Ferrari a ajuns la concluzia că abandonul lui Charles Leclerc din Marele Premiu al Spaniei de Formula 1 a fost provocat de o defecțiune a turbo și MGU-H.

    Charles Leclerc părea că va obține o victorie confortabilă în GP-ul Spaniei, când mașina sa a pierdut brusc puterea în turul 27, când era liderul cursei. Scuderia Ferrari nu a avut niciun răspuns imediat cu privire la ce a mers prost cu unitatea de propulsie duminică seara și a dorit să aștepte o analiză adecvată la fabrica sa din Maranello. După ce a expediat unitatea de propulsie stricată înapoi peste noapte, s-a apucat de lucru luni pentru a dezasambla componentele și a afla ce s-a întâmplat.

    Leclerc

    A descoperit că atât turbo-ul, cât și MGU-H au fost lăsate deteriorate ireparabil – ceea ce îl va obliga pe Leclerc să ia componente de schimb de la următoarea cursă de la Monaco. O declarație din partea Scuderiei Ferrari a spus: „După ce am examinat PU-ul de pe mașina lui Charles Leclerc, am constatat că turbo și MGU-H sunt deteriorate și nu pot fi reparate. Cu toate acestea, după ce am analizat pe deplin defecțiunea și cauza acesteia, suntem convinși că nu s-a produs din cauza unui defect de proiectare sau a unei probleme de fiabilitate a acestor două componente sau a altor elemente ale PU”.

    Declarația Scuderiei Ferrari sugerează că problema a fost, prin urmare, una singulară, cauzată fie de circumstanțe externe, fie prin modul în care au fost utilizate. Unitatea de propulsie pe care Charles Leclerc a folosit-o în Spania a fost a doua din acest sezon, astfel că pentru Monaco Scuderia Ferrari va trebui să decidă dacă se întoarce la componentele folosite la începutul campaniei sau ia unele noi.

    Leclerc

    Regulile F1 limitează piloții la utilizarea a doar trei MGU-H și turbine pentru întregul sezon, astfel că pierderea acestor componente atât de devreme în viața lor deschide posibilitatea unei potențiale scăderi pe grilă mai târziu în cursul anului dacă ia un al patrulea set. Scuderia Ferrari a explicat, după abandonul lui Charles Leclerc în Spania, că nu a existat niciun avertisment cu privire la vreo problemă cu unitatea de propulsie în timpul cursei.

    Directorul echipei, Mattia Binotto, a declarat: „A fost o problemă bruscă. Cred că am aflat-o mai întâi de la Charles Leclerc, mai întâi mergând la radio, iar apoi de la ingineri care s-au uitat la date. Așa că a fost foarte bruscă”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss