Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    A treia victorie în MotoRC pentru Vlad Neaga.

    Nici o zi nu seamănă cu alta, nici un week-end de concurs cu altul, dar a treia victorie în Campionatul MotoRC by Rompetrol obținută de pilotul Vlad Neaga vine să confirme că rezultatele foarte bune sunt deja o constantă în parcursul acestuia în motociclismul viteză. Etapa a IV-a s-a desfășurat tot pe circuitul MotorPark România, în weekend-ul 4-6 septembrie 2020. De data aceasta, organizatorii au schimbat din nou sensul de rulare, adoptându-se inversul sensului orar al circuitului.

    Această etapă a cerut de la Vlad Neaga, pilotul VN Motorsport la Stock 1000, dublă concentrare, rezistență și constanță în cursă, pentru un motiv simplu: week-end-ul său (și al echipei) nu a fost deloc liniștit!

    Mai întâi, ziua de vineri,  datorită condițiilor meteo nefavorabile (ploaie multă), nu a mai putut fi una de antrenamente susținute, cum era de obicei. Apoi, deși sâmbătă vremea a fost bună, în timpul calificărilor toba motocicletei lui s-a fisurat,  iar Vlad a rămas cu timpul obținut până în acel moment, ceea ce l-a poziționat pe locul trei al grilei de start.

    Ziua cursei de duminică a fost și ea cu emoții încă de dimineață: de la montajul tobei proaspăt sudate până  la ultimele două minute înainte ca Vlad să iasă pe pistă în cursă, când echipa de mecanici lucra încă la setările frânei motocicletei lui, pentru cea mai bună optimizare.

    Lupta cu orele rămase până la cursă a fost una nebună și resimțită cel mai mult de mecanicii echipei care gestionau și stresul rezolvării problemelor mecanice la motocicleta Suzuki a tânărului rider.  Vlad a avut capacitatea de a se detașa de angoasa ridicată de problemele tehnice, care nu aduceau cu sine decât frustrare. Singura opțiune era încrederea în echipa de mecanici VN Motorsport că în ziua cursei, Suzuki-ul va fi pregătit pentru victorie.

    Setările nu au fost doar la motocicletă ci și la mentalul lui Vlad care, focalizat pe strategia cursei, a obținut a treia victorie în MotoRC.

    “În primele ture ale cursei, pe lângă căldură, am dat peste roiuri de insecte ce mi-au acoperit viziera și n-am mai văzut nimic! Încercam să-mi șterg cu mâna viziera, ca să văd ceva! Ritmul impus cursei nu era specific mie, așa că, din poziția a doua l-am depășit pe Cătălin Cazacu. Deja spre final, am simțit că anvelopa față începe să cedeze și că în viraje setările frânelor nu mai funcționau optim, așa că am rulat ultimele ture în condiții tare grele, mai încet, dar încercând să-mi conserv poziția de lider a cursei. Constanța a fost cheia succesului “, a declarat Vlad la sfârșitul cursei.

    Cu trei victorii din patru posibile, Vlad Neaga rămâne liderul clasamentului general al competiției MotoRC, clasa Stock 1000. Nu e ușor să fii în pielea unui rider atât de ambițios și talentat ca Vlad, dar adevărata victorie, ca în cazul oricărui sportiv, este păstrarea pasiunii jocului cât mai mult timp… poate pentru totdeauna.

    Mulțumim partenerilor și sponsorilor – TOTAL, ULEI ELF MOTO, MOTOBOOM, SUZUKI, SPEEDHOST, AXIMOTO – pentru sprijinul oferit și vouă tuturor pentru implicare și susținere.

    Mulțumim partenerilor și sponsorilor – Motoboom, Suzuki Romania, Total, Ulei Elf Moto, Speedhost, Aximoto – pentru sprijinul oferit și vouă tuturor pentru implicare și susținere.

    Ne vedem la următoarea etapă!

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...