Latest Posts

6 motive pentru a fi încântat de cele trei noi adăugări la calendarul de curse F1 2020.

Vizualizări: 14547

Trei noi curse la Imola, Portimao și Nürburgring au fost adăugat în calendarul de curse revizuit pentru F1 din 2020 și nu am putut fi mai încântați. Iată de ce ar trebui să fii și tu.

1. Imola folosește un format de două zile care va condimenta lucrurile …
În afară de momentul în care ploaia intervine în proceduri, weekendul Grand Prix modern urmează un format familiar: trei zile cuprinzând trei sesiuni de antrenament pentru a face set-up, evaluarea anvelopelor și testarea pieselor noi, urmată de calificare și cursa. Dar pentru Marele Premiu Emilia Romagna de la Imola, acesta va fi zguduit cu echipele așteptate să aibă doar o singură sesiune de antrenament pentru a se pregăti înainte de calificare și cursă. Vestea proastă înseamnă că, cu o zi mai puțin, cei mai buni piloți ai F1 se confruntă cu provocarea magnifică al circuitului Imola; vestea bună este că va exista o mulțime de acțiune împachetate în două zile – și, sperăm, multă imprevizibilitate. Nu putem aștepta!

2.… Nu acea „stilul veche” Imola avea nevoie să fiu mai interesant.
Când AlphaTauri a testat la Imola înainte de prima cursă din 2020 în Austria, Daniil Kvyat și Pierre Gasly au râvnit despre pista italiană. Niciunul nu a mers aici într-o mașină F1, dar amândoi au venit dorind. „Este o școală destul de veche, este destul de aglomerată, bordurile sunt provocatoare”, a suflat Kvyat. „Aveți aceste curbe de mare viteză cu o zonă de degajare atât de scurtă, chiar simțiți că vă aflați la limita mașinii”, a adăugat Gasly. F1 nu a mai alergat la circuit din 2006, ceea ce face ca perspectiva de a vedea o mașină modernă care se confruntă cu spectaculosul Acque Minerali sau Rivazza este și mai tentantă. Imola este adesea amintită pentru tragedie, dar a fost de asemenea gazda unor momente epice – Alonso vs Schumacher în 2005, cineva? – și nu putem aștepta mai mult!

6 motive pentru a fi încântat de cele trei noi adăugări la calendarul de curse F1 2020.

3. F1 se întoarce în Portugalia pentru prima dată din 1996
Portugalia a fost gazda unor momente cu adevărat strălucitoare de-a lungul anilor: victoria strălucită a lui Stirling Moss la Porto în 1958, victoria dramatică a lui Niki Lauda, ​​cu jumătate de punct, asupra lui Alain Prost în 1984, și a victoriei de neuitat a F1 a lui Ayrton Senna, în mediul umed, în 1985, să numim doar trei. Însă cursele de Grand Prix nu s-au întors în Portugalia unde sportul cu motor este îndrăgit intens, de când Jacques Villeneuve a câștigat victoria pentru Williams în 1996, așa că este minunat că F1 se îndreaptă spre Circuitul Internațional Algarve din Portimao pentru prima dată. Pista pitorească, situată în sudul țării, va deveni al patrulea circuit portughez după Porto, Monsanto și Estoril care va găzdui o rundă a campionatului mondial de F1 – și chiar mai bine, va fi deschis fanilor.

6 motive pentru a fi încântat de cele trei noi adăugări la calendarul de curse F1 2020.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

4. Numele iconic Nürburgring se întoarce
Bine, deci F1 nu va intra în competiție, pe 22 km de Nordschleife, dar simpla mențiune a cuvântului „Nürburgring” trimite încă o freamăt pe multe coloanele de fani ai sportului cu motor. Și modernul Nürburgring este încă iconic în felul său – și un circuit care a produs de-a lungul anilor unele curse senzaționale roată la roată. Gândiți-vă la Michael Schumacher, care era la vânătoare pe Jean Alesi în 1995, primul victoria F1 a lui Mark Webber în 2009,  sau Fernando Alonso și Felipe Massa se duelând pentru victoria în o cursa haotică din 2007 – un Grand Prix care a fost condus pentru câteva momente de debutantul Markus Winkelhock. Și de parcă acest lucru nu ar fi fost destul de interesant, iar cursa a avut loc în regiunea Eifel din Germania în luna octombrie, vremea ar putea aduce o surpriză pentru a amesteca lucrurile!

5. O nouă provocare pentru piloți…
Lewis Hamilton este singurul dintre actualii piloți care a condus într-un test oficial F1 la Portimao, în timp ce doar Kimi Raikkonen a participat la un Mare Premiu la Imola. Doar câteva dintre piloți la grila actuala au pornit la Nürburgring, având în vedere că a fost ultima dată în calendar în 2013 (când Sebastian Vettel a câștigat pentru Red Bull), dar chiar și așa, cunoștințele recente sunt minime, iar pentru celelalte două curse, începe efectiv de la o foaie de hârtie goală – cel puțin în termeni F1. Fără a se baza pe un punct de referință actual, asta adaugă un element de surpriza – mai ales că aceste curse vor fi în jumătatea din spate a sezonului, când bătălia în campionatul va fi mai fierbinte.

6 motive pentru a fi încântat de cele trei noi adăugări la calendarul de curse F1 2020.

6.… și o nouă provocare și pentru echipe
La fel cum piloți nu au cunoștințe relevante reale pentru a apela, la fel echipele lipsesc date reale și actuale. Da, vor putea rula simulări, dar nu va fi ca Ungaria sau Silverstone sau orice alt circuit regulat din calendar în care pot să apară cu o idee foarte bună de configurare și la ce să te aștepți în termeni de degradarea și performanța anvelopelor. În afară de câteva note vechi din cursele trecute la Nürburgring și la Imola, vor învăța și dezvolta în timp real – și asta întotdeauna se pretează la perspectiva unei grile mixte și a unor surprize.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss