ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Williams ar putea începe să folosească motoare Alpine din 2022

  După plecarea lui Cyril Abiteboul de la începutul anului și redenumirea echipei din Renault în Alpine, noi vești vin despre un posibil parteneriat tehnic...
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    2020 Marele Premiu al Turciei – Calificări – Pirelli Report.

    Primul pole pentru Lance Stroll obținut cu pneurile intermediare Cinturato Verde.

    Posibile strategii de cursă:
    Aceasta este una dintre cursele cu strategia cel mai greu de prognozat, datorită unui număr mare de factori. Primul și cel mai importat, condiția pistei. Asfaltul este foarte nou și alunecos, cu o evoluție rapidă, dar nu se știe câtă aderență va putea genera până în final. Vremea face ca toate calculele să fie și mai greu de făcut, cu temperaturi foarte coborâte și ploaie azi, în timp ce condițiile meteo de mâine sunt incerte. În sfârșit, nu există mari diferențe între o strategie cu o singură oprire și una cu două opriri.

    Pe hârtie, una cu două opriri este mai rapidă – dar echipele preferă mereu o singură oprire, în special dacă pot cumva să alterneze între cele mai moi compoziții din acest weekend. Deocamdată, pare aproape imposibil dacă grainingul observat la soft rămâne la fel ca și până acum, dar unele echipe ar putea încerca. Alternativ, acestea ar putea merge pe o soluție cu o singură oprire, dar utilizând compoziția Alb hard, dacă o pot aduce în fereastra de operare. Toate acestea depind evident de cum vor fi condițiile de cursă mâine, astfel că rămân încă multe semne de întrebare.

    Teoretic, o strategie cu două opriri este mai rapidă: cu două stinturi a câte 16 tururi pe Roșu soft, plus un stint de 26 de tururi pe Galben medium (cel mai probabil în stintul intermediar). O altă modalitate, dacă apare graining la soft, se pot face doar 14 tururi cu această compoziție, respectiv 22 de tururi pe medium.

    Dacă este destul de cald pentru a schimba pe compoziția hard, echipele pot încerca o strategie cu o singură oprire cu 30 de tururi pe medium și 28 de tururi pe hard. Alternativ, 20 de tururi pe soft și 38 de tururi pe hard.

    Să fim atenți:
    Vremea ploioasă a influențat acțiunea de azi pe Istanbul Park, atât în antrenamente libere cât și în calificări, cauzând o întârziere de 45 de minute când mai erau de disputat șase minute din Q1, perioadă urmată de o nouă perioadă de steag roșu, trei minute mai târziu.

    Au fost utilizate compozițiile de ploaie și intermediare în toate cele trei sesiuni de calificare, pole-ul fiind realizat cu pneurile intermediare în ultimele secunde din Q3.
    Aceasta a făcut ca un circuit deja alunecos să devină și mai dificil, alături de temperaturile extrem de scăzute, sun 12 grade Celsius.

    Pilotul Red Bull, Max Verstappen a fost cel mai rapid în toate sesiunile acestui weekend (atât în condiții de ploaie cât și pe uscat) în afară de cruciala sesiune Q3, în care într-un mod dramatic pilotul Force India, Lance Stroll a obținut pole-ul în fața lui Verstappen.
    Conform regulamentului, set-up-ul mașinilor nu poate fi schimbat acum chiar dacă mâine condițiile din timpul cursei ar putea fi diferite.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Condițiile nu ne-au permis să tragem prea multe concluzii după ziua de azi, cu un nivel al aderenței extrem de redus, temperaturi foarte coborâte și ploaie. Am văzut la lucru în antrenamente și calificări doar pneurile intermediare și pe cele de ploaie, pole-ul fiind obținut cu pneurile intermediare, pontul de schimb fiind în Q3, ceea ce a declanșat o luptă tensionată și intensă.

    Condițiile și întreruperile frecvente au făcut ca pilotajul să fie extrem de dificil azi, deși caracteristicile pneurilor de ploaie și intermediare au permis piloților să ruleze cât de mult posibil, uzura în aceste condiții fiind foarte redusă. Așa cum este adeseori cazul în aceste situații, pentru mâine avem o grilă destul de animată, și ne așteptăm să avem condiții uscate.

    Adăugând la pista alunecoasă și la opțiunile pentru strategie faptul că toți piloții au libertatea de a alege pneurile cu care vor porni ne așteptăm la o cursă imprevizibilă mâine cu mulți factori care vor condiționa acțiunea. Felicitări pentru Racing Point pentru inițiativa de a schimba primii pe intermediare și pentru ocuparea a primei și a celei de-a treia poziții pe grila de start.”

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Articolul Sponsorizat de: Pirelli

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Frank van Nunen

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Frank van Nunen