Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    2020 Marele Premiu al Turciei – Avancronică – Pirelli Report.

    Cele mai dure compoziții la revenirea Formulei 1 în Turcia.

    De ce am ales aceste pneuri?

    • Pentru prima vizită din 2011 a Formulei 1 pe Istanbul Park (sezonul de debut al Pirelli în era modernă a Formulei 1) compania italiană a ales cele mai dure trei compoziții din gamă: C1 ca P Zero Alb hard, C2 ca P Zero Galben medium, și C3 ca P Zero Roșu soft.
    • Pentru a doua oară anul acesta – așa cum a fost cazul și în Portugalia, alocarea standard de pneuri a fost ușor modificată: piloții vor avea la dispoziție șapte seturi de soft, trei seturi de medium și trei seturi de hard. În mod normal sunt opt seturi de soft, trei de medium și două de hard – dar Turcia este atât de solicitantă încât seturile de hard au fost suplimentate: stresul asupra pneurilor precum tracțiunea, forța de apăsare și forțele laterale sunt la un nivel foarte ridicat.
    • Renumitul Viraj 8 este în mod special solicitant: un viraj foarte lung de stânga cu multi-apex, foarte asemănător Virajului 3 de la Sochi (pe care l-a inspirat) și care pune o mare presiune pe pneuri, în special pe cel dreapta-față.
    • Suprafața a fost reasfaltată recent și nimeni nu știe exact cum este noul asfalt. În absența unor date exacte în privința noii suprafețe, a fost făcută o nominalizare mai conservatoare a pneurilor.
    • În cele din urmă, nu sunt alte evenimente suport în weekend, ceea ce înseamnă că pista va fi destul de „verde”, în special vineri.

    Caracteristicile pistei:

    • Circuitul Istanbul Park este cunoscut ca una dintre cele mai rafinate creații ale lui Hermann Tilke – cu o mare varietate de viraje interesante de mare viteză, care solicită la maxim pneurile. La ultimul grand prix derulat aici în urmă cu nouă ani, Sebastian Vettel a trebuit să efectueze patru opriri în drumul său spre victoria pentru Red Bull. În total au fost 80 de pit-stop-uri pe parcursul ediției 2011 și cel mai mare număr de depășiri înregistrat la o cursă desfășurată pe asfalt uscat din 1983 încoace.
    • Virajul 1 este un alt punct vital, în timp ce linia dreaptă se încheie cu o urcare în genul Eau Rouge de la Spa: de fapt această zona a pistei este poreclită „faux rouge”.
    • Poziționat în partea asiatică a Istanbulului, circuitul nu a mai fost utilizat intens din 2011 și a suferit câteva modificări de siguranță pentru a fi conform actualelor standarde din Formula 1. A fost recent utilizat pentru o etapă a Campionatului Mondial de Rallycross.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:

    „Turcia este o nouă locație pentru fascinantul calendar de Formula 1 din 2020 și deși este un loc unde am mai fost prezenți în trecut o putem considera ca un nou circuit: în special pentru că nu cunoaștem deloc noua suprafață asfaltică. În privința pneurilor, ne așteptăm ca Turcia să fie un examen dur în privința energiilor la care vor fi supuse pneurile, motiv pentru care am schimbat alocarea cu o selecție mai dură – la fel cum am făcut pentru Portimao, deși noul asfalt ar putea fi mai puțin sever decât ne așteptăm.

    Așa cum a fost adeseori cazul anul acesta, informațiile colectate în antrenamentele libere vor fi cruciale, nu doar în privința degradării, dar în special a uzurii grație layout-ului solicitant. Desigur, nu putem vorbi despre Istanbul Park fără a lua în considerare Virajul 8: care anul acesta va fi probabil abordat flat-out de cea mai nouă generație a mașinilor de Formula 1 ce beneficiază de cea mai mare forță de apăsare aerodinamică, ceea ce va crește considerabil solicitarea pneurilor. Nu va fi o cursă ușoară pentru acestea astfel că un bun management al pneurilor va fi critic.”

    Alte știri Pirelli:

    • Ultima etapă a GT World Challenge Europe, al cărui furnizor exclusiv este Pirelli va avea loc pe pista de la Paul Ricard în același weekend cu Grand Prix-ul Turciei. Audi conduce în prezent în clasament, înaintea cursei de 1000km.
    • Ultima etapă a European Rally Championship, desfășurată în Ungaria a fost câștigată de echipajul susținut de Pirelli, Andreas Mikkelsen și Ola Fløene pe Skoda Fabia.
    • Pirelli va fi furnizorul recent anunțatei Formula Regional European by Alpine de anul viitor: o nouă categorie entry-level care se poziționează între Formula Renault Eurocup și Formula Regional Europe.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss