Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    2020 Marele Premiu al Toscanei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a fost cel mai rapid pentru Mercedes cu pneuri soft- o strategie cu două opriri pare cea mai rapidă pe hârtie.

    Posibile strategii în cursă:
    Cum Mugello este un circuit nou pe care nu este ușor de depășit, și pe care se dezvoltă de asemenea viteze ridicate, strategia va fi importantă în special prin faptul că uzura pneurilor și degradarea vor fi destul de ridicate. Această degradare, în special pentru pneurile roșu soft va fi cheia strategiei.

    Sunt posibile atât strategii cu una cât și cu două opriri, dar ca de obicei, echipele vor încerca să parcurgă cursa cu doar o singură oprire: în special cei din top 10 de pe grilă (toți pornesc cu pneuri soft).

    Pe hârtie, o strategie cu două opriri este ușor mai rapidă pentru cursa de 59 de tururi. Cea mai rapidă strategie cu două opriri constă în două stinturi a câte 19 tururi pe pneul soft plus un stint de 21 de tururi pe pneul medium galben (cel mai probabil în stintul intermediara). A doua cea mai rapidă strategie cu două opriri este cu un prim stint pe soft de 16 tururi, apoi două stinturi pe medium de 21 și 22 de tururi fiecare.

    Bazându-ne pe pneurile pe care le au la dispoziție piloții, o strategie cu o singură oprire este ușor mai lentă, dar marginal în privința uzurii: start pe soft și apoi schimb pe hard în turul 22. Aceasta este cea mai probabilă strategie pentru primii 10 de pe grilă.

    Cea mai lentă – dar mult mai flexibilă – strategie cu o singură oprire este una medium-hard, cu schimbul de pneuri în turul 26. Ca de obicei, în aceste strategii pneurile pot fi utilizate în ordine diferită, în funcție de circumstanțele individuale de cursă.

    Atenție la:

    • Strategie.Toți piloții au utilizat pneu P Zero roșu soft de la începutul la finalul calificărilor, astfel că cei din top 10 vor porni pe această compoziție. După primul stint, sunt câteva opțiuni. Cu un circuit nou și diferențe marginale între strategiile cu una sau două opriri, vor fi diverse tactici de cursă mâine – ceea ce ar putea face o diferență crucială.
    • Safety-car-uri. Mugello este un circuit de modă veche cu mici zone de eșapare și care este neiertător cu greșelile. Având în vedere cele două steaguri roșii din FP2 de ieri, apariția safety-car-ului reprezintă o posibilitate reală – iar strategia echipelor va trebui să fie flexibilă și să poată reacționa la asta.
    • Max Verstappen. Pilotul Red Bull a fost extrem de rapid de-a lungul weekendului până acum, fiind capabil să atingă ritmul Mercedes atât în calificări cât și în ritm de cursă.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing
    „A fost o nouă zi caniculară la Mugello, pneurile oferind performanțe bune. Deja în Q1 noul record al pistei de ieri a fost doborât, înainte de a fi și mai mult coborât în ultima sesiune. Toți piloții din top 10 vor porni în cursă pe pneul soft, ceea ce cu siguranță va avea un efect asupra strategiei. Controlul degradării pe soft la începutul cursei va fi crucial, iar asta va ajuta în decizia dacă va fi o strategie cu una sau două opriri, cu mai multe variante posibile. Pneul soft a fost utilizat de la startul și până la finalul calificărilor, dar compozițiile mai dure vor fi în scenă mâine, în special pentru piloții ce vor opta pentru o singură oprire.”

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...