Latest Posts

2020 Marele Premiu al Toscanei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

Vizualizări: 27673

Mercedes a avut cel mai bun ritm la primul contact al Formulei 1 cu pista de la Mugello.

2020 Marele Premiu al Toscanei – Antrenamente Libere - Pirelli Report

Diferențele:

2020 Marele Premiu al Toscanei – Antrenamente Libere - Pirelli Report

Sumarul pneurilor – vineri:

  • Pilotul Mercedes, Valtteri Bottas a fost cel mai rapid în ambele sesiuni, Max Verstappen de la Red Bull fiind al doilea în FP1 și al treilea în FP2 după Lewis Hamilton, la o diferență de doar 0,2 secunde – ceea ce indică că vom avea o luptă strânsă în calificări și cursă.
  • Până acum am observat o diferență ușor mai mare (0,9 secunde) între pneul galben medium și cel roșu-soft, decât ne-am așteptat și o diferență de 0,7 secunde între medium și hardul alb.
  • Echipele și piloții au avut un prim contact cu Mugello în cele două sesiuni de antrenamente de azi, când au rulat pentru a se acomoda cu solicitările rapidei piste toscane, în condiții de temperaturi ridicate, de peste 30 de grade, respectiv 40 de grade la nivelul pistei.
  • Echipele au testat toate cele trei compoziții Pirelli disponibile (C1, C2 și C3: trei dintre cele mai dure din gamă), multe dintre echipe împărțindu-și strategia cu scopul de a acumula cât mai multe informații despre pneuri, utilizând diverse cantități de combustibil. Acest lucru este normal în antrenamentele de vineri, dar este acum în mod particular important pentru o nouă pistă foarte solicitantă și cu un asfalt foarte abraziv.
  • Așa cum ne-am așteptat, pneul soft a fost cel mai rapid – dar mulți piloți au raportat că performanța optimă pentru calificări a fost livrată doar un singur tur, ceea ce înseamnă că unii piloți ar putea încerca să pornească în cursă pe medium.
  • Dificultățile unui circuit cu un layout plin de urcări și coborâri coroborate cu temperaturile ridicate de azi au dus la o uzură și o degradare a pneurilor relativ ridicate – în special în ieșirile lungi – ceea ce va fi cu siguranță cazul și în cursă.
  • Planurile de antrenament au fost întrerupte de două ori de steagul roșu în a doua sesiune de antrenamente ceea ce a redus posibilitatea de a acumula cantitatea necesară de informații.

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing
”Piloții s-au bucurat de un prim contact cu Mugello, recordul neoficial al pistei realizat în 2004 fiind depășit clar chiar din prima sesiune de antrenamente și coborât și mai mult în FP2, de fiecare dată cu pneul roșu soft. Ne așteptăm ca uzura să fie relativ ridicată pe parcursul ieșirilor lungi, cu o degradare puternică pentru soft. Datele strânse azi confirmă acest lucru. Din punctul de vedere al performanțelor am remarcat o diferență ușor mai mare între medium și soft, decât ne-am așteptat. Acesta va fi evident un factor crucial când vor trebui calculate strategiile pentru cursă și calificări, odată cu datele ce vor fi acumulate mâine în FP3. Evoluția aderenței pe pista „verde” cu care ne-am confruntat azi va continua cel mai probabil și mâine”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

2020 Marele Premiu al Toscanei – Antrenamente Libere - Pirelli Report

2020 Marele Premiu al Toscanei – Antrenamente Libere - Pirelli Report

2020 Marele Premiu al Toscanei – Antrenamente Libere - Pirelli Report

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss