Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    2020 Marele Premiu al Toscanei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Mercedes a avut cel mai bun ritm la primul contact al Formulei 1 cu pista de la Mugello.

    Diferențele:

    Sumarul pneurilor – vineri:

    • Pilotul Mercedes, Valtteri Bottas a fost cel mai rapid în ambele sesiuni, Max Verstappen de la Red Bull fiind al doilea în FP1 și al treilea în FP2 după Lewis Hamilton, la o diferență de doar 0,2 secunde – ceea ce indică că vom avea o luptă strânsă în calificări și cursă.
    • Până acum am observat o diferență ușor mai mare (0,9 secunde) între pneul galben medium și cel roșu-soft, decât ne-am așteptat și o diferență de 0,7 secunde între medium și hardul alb.
    • Echipele și piloții au avut un prim contact cu Mugello în cele două sesiuni de antrenamente de azi, când au rulat pentru a se acomoda cu solicitările rapidei piste toscane, în condiții de temperaturi ridicate, de peste 30 de grade, respectiv 40 de grade la nivelul pistei.
    • Echipele au testat toate cele trei compoziții Pirelli disponibile (C1, C2 și C3: trei dintre cele mai dure din gamă), multe dintre echipe împărțindu-și strategia cu scopul de a acumula cât mai multe informații despre pneuri, utilizând diverse cantități de combustibil. Acest lucru este normal în antrenamentele de vineri, dar este acum în mod particular important pentru o nouă pistă foarte solicitantă și cu un asfalt foarte abraziv.
    • Așa cum ne-am așteptat, pneul soft a fost cel mai rapid – dar mulți piloți au raportat că performanța optimă pentru calificări a fost livrată doar un singur tur, ceea ce înseamnă că unii piloți ar putea încerca să pornească în cursă pe medium.
    • Dificultățile unui circuit cu un layout plin de urcări și coborâri coroborate cu temperaturile ridicate de azi au dus la o uzură și o degradare a pneurilor relativ ridicate – în special în ieșirile lungi – ceea ce va fi cu siguranță cazul și în cursă.
    • Planurile de antrenament au fost întrerupte de două ori de steagul roșu în a doua sesiune de antrenamente ceea ce a redus posibilitatea de a acumula cantitatea necesară de informații.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing
    ”Piloții s-au bucurat de un prim contact cu Mugello, recordul neoficial al pistei realizat în 2004 fiind depășit clar chiar din prima sesiune de antrenamente și coborât și mai mult în FP2, de fiecare dată cu pneul roșu soft. Ne așteptăm ca uzura să fie relativ ridicată pe parcursul ieșirilor lungi, cu o degradare puternică pentru soft. Datele strânse azi confirmă acest lucru. Din punctul de vedere al performanțelor am remarcat o diferență ușor mai mare între medium și soft, decât ne-am așteptat. Acesta va fi evident un factor crucial când vor trebui calculate strategiile pentru cursă și calificări, odată cu datele ce vor fi acumulate mâine în FP3. Evoluția aderenței pe pista „verde” cu care ne-am confruntat azi va continua cel mai probabil și mâine”

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...