Latest Posts

2020 Marele Premiu al Spaniei – Antrenamente Libere

Vizualizări: 10917

Temperaturi la nivelul pistei peste 50 de grade, Bottas cel mai rapid în FP1 pe Soft.

2020 Marele Premiu al Spaniei – Antrenamente Libere

Diferențele:

2020 Marele Premiu al Spaniei – Antrenamente Libere

 

Sumarul Pneurilor – Vineri:
Temperaturile au trecut azi de 50 de grade după-amiază, dar pilotul Mercedes, Valtteri Bottas a fost cel mai rapid în sesiunea de dimineață cu pneurile de compoziție P Zero Roșu soft, îmbunătățind timpul echivalent de anul trecut. Coechipierul său Lewis Hamilton a fost cel mai rapid în cea de-a doua sesiune FP2, de asemenea pe soft, dar fără a doborî timpul lui Bottas din FP1.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Având la dispoziție cele mai dure trei compoziții din gama P Zero F1 nominalizate pentru Marele Premiu al Spaniei, derulat în premieră în August, echipele s-au concentrat pe descifrarea modului cum cele trei compoziții lucrează în aceste condiții de temperatură, atât în stinturi scurte, cât și lungi și diverse cantități de benzină.

Cum temperaturile ridicate vor persista și mâine, echipele au evaluat de asemenea posibilitatea de a rula în Q2 pe compoziția medium.

În timp ce pe primele trei poziții s-au clasat „titularii” obișnuiți – cele două Mercedes și Max Verstappen de la Red Bull – am văzut și câteva performanțe notabile în FP2 din partea lui Daniel Ricciardo de la Renault, clasat pe patru și a lui Romain Grosjean de la Haas clasat pe cinci.

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Performanțele de azi ale pneurilor au fost în linie cu așteptările, diferențele dintre compoziții fiind acolo unde ne-am așteptat. Munca de azi a constat în evaluarea tuturor compozițiilor, cu accent pe soft, pe un tur de circuit, și de asemenea pentru stinturi mai lungi, pneu ce va reprezenta probabil cheia strategiei. Până acum, am văzut o diferență clară de performanță între soft și hard, ceea ce subliniază importanța înțelegerii modului cum lucrează acest pneu pentru a-i maximiza potențialul, câteva echipe urmărind probabil o strategie cu două opriri care să implice această compoziție, cu scopul de a capitaliza mai multă viteză prin tururi mai rapide. Această analiză va continua peste noapte, dar toate cele trei compoziții par să joace un rol important aici, așa cum am dedus din stinturile lungi efectuate pe fiecare dintre acestea în antrenamente”.

2020 Marele Premiu al Spaniei – Antrenamente Libere

TIMPI TOP 3 TIMES

FP1

Bottas

1m16.785s

SOFT C3 NOI

Hamilton

1m16.824s

SOFT C3 NOI

Verstappen1m17.724s

SOFT C3 NOI

FP2

Hamilton1m16.883s

SOFT C3 NOI

Bottas

1m17.170s

SOFT C3 NOI

Verstappen1m17.704s

SOFT C3 NOI

Cele mai multe tururi pe fiecare compoziție

CompozițiePilot

Tururi

HARD C1

Russell28

MEDIUM C2

Giovinazzi

25

SOFT C3Ocon, Sainz

24

 

2020 Marele Premiu al Spaniei – Antrenamente Libere

 

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss