Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    F1: 2020 Marele Premiu al Belgiei – Avancronică

    Compoziții cu un pas mai soft pentru faimoasele încercări de pe Spa Francorchamps.

    De ce am ales aceste pneuri?

    • Pentru Marele Premiu al Belgiei, compoziția Pirelli C2 a fost selectată ca varianta P Zero Alb hard, C3 ca varianta P Zero Galben medium, iar C4 ca P Zero Roșu soft. Această selecție este cu un pas mai soft decât nominalizarea de la Spa Francorchamps de anul trecut.
    • Această selecție a fost făcută pentru că majoritatea piloților au optat anul trecut pentru pneurile medium și soft. De fapt cei mai mulți dintre piloți au selectat numai puțin de 10 seturi de soft în 2019 și un singur set de hard (deși acest lucru nu va fi posibil anul acesta, toate alocările fiind standard: două seturi de hard, trei seturi de medium și opt seturi de soft).

    Caracteristicile pistei:

    • Vremea în Belgia, în această perioadă a anului este extrem de variabilă. Deși temperaturi ridicate au mai fost simțite ocazional la Spa în trecut, în Ardeni va fi puțin probabil să avem aceeași vreme ca și în Spania (anul trecut Marele Premiu al Belgiei s-a derulat cu temperaturi ale pistei de sub 30 de grade Celsius) – iar ploaia reprezintă mereu o posibilitate. Este chiar probabil să plouă pe o anumită zonă a pistei, iar restul să rămână uscat. Dacă plouă, drenajul poate fi o problemă, mici șuvoaie de apă putând cauza acvaplanare. Este un alt motiv pentru care au fost selectate pneurile de la mijlocul gamei.
    • Această variație s-a realizat și pentru că pista are o lungime a turului de 7.004 km – cel mai lung din F1 – fiind atât de variată, cu viraje epice precum Eau Rouge, supune pneurile unor forțe extrem de diverse: atât vertical cât și lateral. Drept rezultat, Spa este unul dintre cele mai solicitante circuite pentru pneuri din întreg sezonul. Asfaltul este de asemenea destul de agresiv cu pneurile.
    • Și nu doar virajele reprezintă o mare încercare: cu aproape 800 de metri lungime, Kemmel Straight răcește pneurile, afectând aderența pe următoarea secvență de viraje.
    • În ciuda dificultăților pe care le ridică Spa, anul trecut am avut strategii cu o singură oprire, primii trei clasați utilizând o strategie soft-medium (nominalizarea fiind cu un pas mai dură). Trei dintre piloții clasați în top 10 au oprit de două ori, în timp ce Daniel Ricciardo de la Renault a făcut practic întreaga cursă cu pneurile medium după o oprire prematură.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing

    „Reputația pistei de la Spa vorbește de la sine: este un circuit de modă veche cu multe diferențe de nivel și alte variabile, pe care piloții îl iubesc datorită încercărilor și senzațiilor la care sunt supuși. Selecția de pneuri de anul acesta este cu un pas mai soft decât anul trecut, deși ne așteptăm ca mașinile să fie considerabil mai rapide, așa cum a fost cazul în cea mai mare parte a sezonului actual. Spa este una dintre puținele locații care se desfășoară la data stabilită inițial, astfel că echipele au la dispoziție suficiente date, deși probabil că acesta este circuitul unde condițiile sunt cel mai greu de prezis. Astfel echipele și piloții care reușesc să se adapteze cel mai rapid circumstanțelor schimbătoare vor fi recompensați. Singura diferență față de anul trecut este că acum nu s-a mai desfășurat cursa de 24 de ore de la Spa: va fi interesant de văzut dacă asta are vreun efect – deși orice cauciuc așternut anterior pe pistă este de obicei spălat de ploaie. În sfârșit, dar foarte important sunt sigur că Anthoine Hubert va fi în memoria celor mai mulți weekendul acesta și vrem să-i aducem un omagiu, la un an de la dispariția sa.”

     

    Alte Știri Pirelli

    • Formula 2 și Formula 3 vor păstra recordul de apariții la fiecare Grand Prix de anul acesta, fiind prezente inclusiv la Spa.
    • Starul Pirelli în vârstă de 18 ani, Oliver Solberg a stabilit recent un nou record, devenind cel mai tânăr pilot care câștigă un eveniment al Campionatului European de Raliuri FIA în ani consecutivi. Fiind cel mai tânăr câștigător care s-a impus într-o etapă ERC, Rally Liepaja din Letonia, anul trecut, el a repetat această victorie în urmă cu două săptămâni.

    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss