Latest Posts

2020 Grand Prix Emilia Romagna – Avancronică – Pirelli Report.

Vizualizări: 13493

F1 revine la Imola cu compozițiile de la mijlocul gamei.

2020 Grand Prix Emilia Romagna – Avancronică - Pirelli Report.

De ce am ales aceste pneuri?

  • Pentru ultima, din seria fără precedent de trei curse desfășurate pe teritoriul Italiei anul acesta, Formula 1 revine la Imola pentru prima dată din 2006. Au fost alese cele trei compoziții din mijlocul gamei: C2 ca P Zero Alb hard, C3 ca P Zero Galben medium și C4 ca P Zero Roșu soft.
  • Acest weekend de cursă desfășurat imediat după Portimao, va fi diferit, fără antrenamente vineri și cu doar o sesiune de 90 de minute de antrenamente libere sâmbătă, înainte de calificări. Drept rezultat, cantitatea de pneuri a fost ajustată în consecință. În loc de obișnuitele 13 seturi vor fi doar 10 seturi disponibile pentru fiecare pilot pentru întreg weekendul: două seturi de hard, două seturi de medium și șase seturi de soft.
  • Piloții vor înapoia trei seturi de pneuri după fiecare sesiune, având în final același număr de seturi disponibile pentru calificări și cursă ca și în cazul unui eveniment standard. Alocarea de pneuri intermediare și de ploaie rămâne neafectată.
    Au fost alese pneurile din mijlocul gamei pentru că se potrivesc caracteristicilor de la Imola: un faimos circuit tehnic cu un mare număr de viraje diferite care testează fiecare aspect al performanțelor mașinii.

Caracteristicile pistei:

2020 Grand Prix Emilia Romagna – Avancronică - Pirelli Report.

  • Asemenea multor circuite istorice din Europa, Imola a fost original creat ca pentru o cursă stradală după Cel de-al Doilea Război Mondial, înainte de a deveni un circuit permanent care a și găzduit pentru prima dată o cursă de Formula 1 în 1963 (în afara campionatului).
  • A fost dezvoltat mereu de atunci, o serie de modificări fiind implementate de la ultima cursă de Formula 1, desfășurată în urmă cu 14 ani. Vechea Variante Bassa a dispărut, iar lunga linie dreaptă ce intra în Tamburello este acum întreruptă de două viraje de dreapta. Zone de evacuare au fost adăugate, în special în Variante Alta, și de asemenea există un nou paddock: au rămas doar vechiul turn Marlboro, din cadrul vechiului complex start-sosire.
  • În mod neobișnuit, Imola este un circuit care se parcurge în sens anti-orar, având 12 viraje la stânga și nouă viraje la dreapta. Spre deosebire de Portimao, circuitul este în unele zone foarte îngust, ceea ce face ca depășirile să fie dificile, fapt ce pune accent pe strategie.
  • Circuitul a fost reasfaltat de la ultima cursă de Formula 1 desfășurată aici, ceea ce înseamnă că suprafața este destul de netedă și nu pune foarte mult stres în anvelope. Din cauza acestui lucru au fost alese pneurile din mijlocul gamei, foarte potrivite cerințelor medii de aici.
  • Oricum, suprafața este încă denivelată și există câteva vibratoare înalte, ceea ce înseamnă că este important să se găsească un set-up adaptabil și să se păstreze trasa ideală. Ultima echipă de Formula 1 prezentă la Imola a fost Alpha Tauri, care a utilizat circuitul pentru o zi de filmare (plus câteva teste cu vechea mașină) în vară, înainte ca sezonul să se reia în Austria. Oricum, este prima dată când actuala generație de mașini hibrid vor alerga la Imola.

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Testele derulate săptămâna trecută la Portimao cu pneurile specificație 2021 au decurs bine, conform așteptărilor. Analizăm acum datele colectate, deoarece pe 1 noiembrie va trebui să definitivăm specificațiile pentru anul viitor. Weekendul acesta la Imola, sunt multe de făcut într-un timp destul de scurt. După ce au revenit din Portugalia echipele se confruntă cu o nouă cursă și cu un format restrâns al weekendului vizavi de timpul de antrenamente pe acest circuit aproape nou pentru majoritatea piloților – deși au avut același scenariu și pe Nurburgring recent.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Așa cum ne așteptăm de la un circuit cu atât de multă istorie, Imola este de modă veche ca și Mugello, și credem că piloții vor iubi această cursă. Găsirea set-up-ului ideal cât mai rapid va fi cheia succesului, natura tehnică a pistei făcând să se ia în calcul o serie de compromisuri, astfel că va fi dificil de găsit echilibrul perfect. Depășirile pot fi destul de dificile, iar vremea este imprevizibilă în această perioadă, astfel că strategia va juca un rol important – dar trebuie să fie totodată flexibilă pentru a putea fi adaptată la condițiile schimbătoare.”

2020 Grand Prix Emilia Romagna – Avancronică - Pirelli Report.

2020 Grand Prix Emilia Romagna – Avancronică - Pirelli Report.

Alte știri Pirelli:

  • Cursa de 24 de ore de la Spa, cel mai mare eveniment de motorsport pentru Pirelli din acest an a fost câștigată de Nick Tandy, Earl Bamber și Laurens Vanthoor pe un model Porsche. Cursa a fost întreruptă de câteva perioade de steag roșu, majoritatea timpului de pe perioada nopții rulându-se pe pneurile de ploaie Pirelli Cinturato. În total, Pirelli a montat peste 12.000 de pneuri cu o echipă de 65 de tehnicieni.
  • Pirelli a încheiat programul inițial de teste pentru Campionatul Mondial de Raliuri (WRC) cu aproape 1400 de kilometri efectuați – ceea ce echivalează cu o distanță competitivă a cinci raliuri în WRC.
Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss