Latest Posts

100 de victorii pentru Hamilton. Duminică la Marele Premiu al Rusiei. –Cursă– Pirelli Report.

Vizualizări: 19848

100 de victorii pentru Lewis Hamilton au fost bifate și acum se trece la următoarea statistică de record, cea a celui de-al 8-lea Campionat Mondial. Va fi anul acesta, anul viitor, niciodată? Spuneți-ne ce părere aveți în comentarii.

100 de victorii

Momente cheie:

  • Pornit din poziția a patra a grilei, pilotul Mercedes AMG F1, Lewis Hamilton a bifat 100 de victorii în F1 și a revenit în fruntea clasamentului. La fel ca și ceilalți piloți el a mers pe o strategie cu două opriri, trecând de pe P Zero Galben medium C4 pe P Zero Alb hard C3 în turul 27 și apoi pe pneurile intermediare Cinturato Verde în ultimele tururi odată cu apariția ploii. El l-a urmarit pe Lando Norris de la McLaren F1 care a condus cea mai mare parte a cursei după ce a plecat din pole, dar care a schimbat pe intermediare în ultimul tur terminând în final pe șapte.
  • Pilotul Red Bull Racing, Max Verstappen a ajuns pe locul doi după ce a plecat de pe poziția 20 cu pneuri hard pe care le-a schimbat apoi pe medium și ulterior pe intermediare cu trei tururi înainte de final.
  • Majoritatea piloților au pornit pe pneurile medium, iar șapte pe hard. Înainte de apariția ploii, toți piloții au adoptat două dintre cele mai rapide strategii: medium-hard, sau hard-medium.

100 de victorii

Strategii Pitstop în timpul cursei:

100 de victorii

100 de victorii

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cum a performat fiecare pneu:

  • HARD C3: Utilizat pentru primul stint de către majoritatea piloților porniți din spatele grilei, precum și de pilotul Alpine F1, Fernando Alonso pornit de pe șase și care a încheiat în final pe aceeași poziție. Pilotul RedBull Racing, Max Verstappen a ponit pe această compoziție de pe poziția 20 și a ajuns până pe locul secund încă din primul stint. Acest pneu le-a permis lui Sergio Perez, Antonio Giovinazzi și Fernando Alonso să efectueze în primul stint câte 36 de tururi. Acest pneu a dovedit o bună consistență de-a lungul întregii curse.
  • MEDIUM C4: Cel mai popular pneu de start, cu primii cinci de pe grilă pornind pe aceasta compozitie. Medium a dovedit o bună rezistență, deși unele mașini au suferit de graining la pneul stânga față. Oricum, Lando Norris a efectuat 28 de tururi pe medium înainte de a trece pe hard pentru stintul final.
  • SOFT C5: Nu s-a potrivit ideal condițiilor de azi, cu o pistă „verde” și rece care a favorizat grainingul. Singurul pilot care l-a utilizat azi a fost Yuki Tsunoda de la AlphaTauri care l-a utilizat pentru două tururi în final, înainte de a trece pe intermediare.
  • INTERMEDIARE: Un element cheie al cursei, piloții utilizând aceasta anvelopa la apariția ploii, precum Hamilton căruia i-a oferit un avantaj crucial pe final.

100 de victorii

100 de victorii

Formula 3 cursa 3:
Trident a câștigat titlul la echipe, mulțumită victoriei lui Jack Doohan pornit din pole. Australianul s-a luptat din greu cu coechipierul său Clement Novalak, ambii luptând însă cursa fără să riște să piardă titlul în favoarea Prema – al cărei pilot, Dennis Hauger a obținut ieri titlul.

Rezultatul de azi îl plasează pe Doohan pe locul secund în ierarhia finală. Încă odată, piloții au utilizat P Zero Alb hard de-a lungul celor 20 de tururi, care a demonstrat un înalt nivel de performanță și rezistență. Oricum, pneurile lui Novalak au suferit după duelul intens cu Doohan, ceea ce a făcut ca pilotul ART, Frederik Vesti să treacă pe doi într-un final strâns.

Formula 3 cursa 3:
Cursa principală de 28 de tururi, care a inclus un pitstop obligatoriu, a fost câștigată de ocupantul pole-ului și lider al campionatului, Oscar Piastri (Prema). Toți piloții, în afară de cinci au pornit pe pneurile supersoft P Zero Mov, cu pilotul Hitech, Liam Lawsaon utilizând rezistența suplimentară  a pneului medium P Zero Galben pentru a trece la conducere după oprirea piloților din fața sa aflați pe supersoft pentru schimbul de pneuri.

După 17 tururi, a oprit pentru supersoft – Piastri preluând conducerea la puțin timp după asta, pentru a relua duelul cu pilotul ART, Theo Pourchaire pe o strategie similară supersoft-medium dar cu un prim stint ușor mai lung. Lawson a încheiat pe opt (poziție de pe care a pornit) fiind cel mai sus plasat pilot care a pornit pe medium.

100 de victorii

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„După condițiile de ploaie de ieri, ploaia a venit din nou în ultimele tururi – și a decis cursa. Până atunci, piloții au obținut maximul de la condițiile de pistă uscată având la dispoziție întreaga libertate de a alege pneurile de start având alocare de slick-uri intactă. Pista „resetată” de ploaie a dus la ceva derapaje și graining în startul cursei, dar cu timpul fenomenul s-a estompat.

Rezistența pneului hard la abraziune s-a dovedit bună pentru condițiile existente, cu câteva stinturi foarte lungi, de peste 35 de tururi, în timp ce medium a rezistat 28 de tururi în mâinile lui Lando Norris. În cele din urmă, pneurile intermediare au făcut diferența, echipele utilizându-le în urma experienței din calificări pentru a extrage maximum de performanță exact când a contat mai mult, în final.”

Rezultate complete, Marelui Premiu al Rusiei:

100 de victorii

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss