Latest Posts

WSBK Estoril (Sprint): Bulega îl învinge pe Razgatliuoglu în sprintul spre linia de sosire!

Vizualizări: 3530

Nicolo Bulega a câștigat cursa Superpole din cadrul Campionatului Mondial de Superbike de la Estoril – Toprak Razgatlioglu a fost învins la o diferență infimă – Jonathan Rea a căzut

Nicolo Bulega, pilotul de uzină Ducati, a obținut victoria în cursa Superpole din cadrul Campionatului Mondial de Superbike de la Estoril (Portugalia). Bulega s-a impus într-un final palpitant în fața pilotului de uzină BMW Toprak Razgatlioglu. La linia de sosire, 0,003 secunde au decis victoria sau înfrângerea – cel mai strâns final din istoria campionatului bazat pe producție.

Toprak Razgatlioglu, Danilo Petrucci (Barni-Ducati) și Jonathan Rea (Yamaha) au format prima linie a grilei duminică dimineață. Campionul mondial Alvaro Bautista (Ducati) a luat startul în cursa de sprint doar de pe poziția a unsprezecea a grilei, pe rândul patru.

Pista a fost complet uscată la startul cursei Superpole. Majoritatea piloților au optat pentru compoziția SCQ. Doar Toprak Razgatlioglu, Jonathan Rea, Alex Lowes (Kawasaki) și Iker Lecuona (Honda) au optat pentru compusul mai dur SCX.

Bulega

Toprak Razgatlioglu este luat prin surprindere de Danilo Petrucci în primul tur

Razgatlioglu a câștigat sprintul spre primul viraj. Petrucci și-a păstrat poziția a doua. Ei au fost urmați de cele două Yamahas de uzină ale lui Andrea Locatelli și Jonathan Rea. Alvaro Bautista nu a avut un start bun și a pierdut o poziție.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Petrucci a preluat conducerea în primul tur, deoarece Razgatlioglu a lăsat ușa deschisă în virajul 9. Razgatlioglu a mai pierdut două poziții în fața lui Locatelli și Rea în primul tur, dar i-a depășit ușor pe cei doi Yamahas pe linia dreaptă.

În turul doi, Razgatlioglu a preluat conducerea în virajul 9. Petrucci nu a avut ritmul necesar pentru a-l urma pe Razgatlioglu. Locatelli l-a depășit la începutul turului al treilea, iar Nicolo Bulega l-a depășit și el pe Petrucci. Bulega și Locatelli au făcut schimb de poziții în turul trei.

Bulega

Alvaro Bautista luptă să avanseze, Jonathan Rea pierde poziții

Razgatlioglu a controlat ritmul în frunte. Bulega a rulat la o jumătate de secundă în spatele liderului BMW. Locatelli a pierdut legătura. Petrucci a rulat pe poziția a patra și, de asemenea, s-a chinuit să țină pasul cu ritmul ridicat.

Cursa lui Bautista pentru a-l ajunge din urmă a avut succes. După patru tururi, campionul în exercițiu era deja pe poziția a cincea. Pentru Rea, lucrurile au mers în direcția opusă. Sextuplul campion mondial a pierdut poziții și era doar P7 după cinci tururi.

Bulega a luptat din greu pentru a nu-l lăsa pe Razgatlioglu să scape. Duo-ul de frunte s-a distanțat clar de restul plutonului. În spatele lor, s-a format un grup de trei cu Locatelli, Petrucci și Bautista.

Bulega

Peste limită: Jonathan Rea a căzut în virajul 10

Rea a luptat din greu pentru a nu mai pierde teren, dar a depășit limita în turul șase și a căzut. În virajul 10, Rea a derapat la viteză mică și s-a îndreptat spre interior.

Nord-irlandezul a fost norocos să nu fie lovit de unul dintre piloții următori. Rea și-a redresat Yamaha și a continuat cursa în P22. El a terminat la 27 de secunde în urma penultimului loc și este doar P10 în a doua cursă principală.

Doar 0,1 secunde îi despart pe Razgatlioglu și Bulega cu un tur înainte de finalul cursei

Razgatlioglu și Bulega s-au apropiat în frunte. Bulega a stabilit un nou record în turul opt și a redus diferența la mai puțin de trei zecimi de secundă. Coechipierul său de la Ducati, Bautista, a preluat poziția a treia. După ce Bautista a trecut de Petrucci, el a depășit cu ușurință Yamaha-ul lui Locatelli pe linia dreaptă.

Bulega a intrat în ultimul tur la 0,110 secunde în spatele lui Razgatlioglu și era la mică distanță de BMW-ul cu numărul 54, dar Bulega nu a reușit să găsească o cale de a-l depăși pe Razgatlioglu pe partea virajată a pistei.

Bulega

Cel mai strâns final din istoria Campionatului Mondial de Superbike!

Bulega a luat mult avânt în ultimul viraj și a ieșit din șir. Doar 0,003 secunde i-au despărțit pe Bulega și Razgatlioglu la linia de sosire. Prin câștigarea sprintului, Bulega a demonstrat că îl poate învinge pe Razgatlioglu într-un duel direct.

„Am dat totul în ultimul tur”, a explicat Bulega. „Toprak a făcut o cursă foarte bună și a fost foarte rapid. Dar am fost capabil să-l urmăresc. Și am încercat ceva neobișnuit în ultimul tur. Asta a dat roade”, a spus încântat câștigătorul cursei de sprint.

„Nu a fost o cursă ușoară, pentru că a trebuit să forțez mult în fiecare tur”, a comentat Razgatlioglu. „Bulega a fost foarte puternic, îl felicit. Am avut o alunecare mare în ultimul viraj. Motocicleta nu a accelerat bine. Am pierdut victoria în ultimii metri. Nu este bine, dar mai avem încă o cursă”.

Bulega

Alvaro Bautista trece de pe locul 11 pe grilă în top 3

Bautista a terminat cursa de sprint la 4,2 secunde în urmă, pe poziția a treia, și și-a asigurat un loc pe prima linie a grilei pentru cursa finală. Locatelli a pierdut contactul în ultimele două tururi și a terminat al patrulea. Petrucci a completat top 5.

Alex Lowes a adus Kawasaki în top 6, în timp ce punctele finale au revenit celor doi piloți de uzină Honda, Xavi Vierge și Iker Lecuona, precum și pilotului GoEleven Ducati, Andrea Iannone.

Scott Redding (Bonovo-BMW) a ratat la limită intrarea în top 9, ocupând locul 10, terminând chiar în fața coechipierului său de la Bonovo, Garrett Gerloff. Michael van der Mark (BMW) a terminat sprintul în spatele lui Axel Bassani (Kawasaki) în P13. Acest lucru a însemnat că doar unul dintre cele patru BMW-uri a terminat în puncte.

Dominique Aegerter (GRT-Yamaha) a terminat sprintul în P16 și astfel a plecat cu mâna goală, la fel ca Philipp Öttl (GMT94-Yamaha), care a terminat în P21.

Bulega

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Superbike (WSBK) pot fi găsite AICI
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss