Noul venit Garrett Gerloff se descurcă foarte bine cu Kawasaki ZX-10RR în timpul primelor teste și se concentrează pe o problemă concretă
Morții trăiesc mai mult: această zicală poate fi aplicată proiectului WSBK al Kawasaki. După ce în aprilie 2024 a devenit clar că echipa de uzină va trece la Bimota, a existat o mare incertitudine cu privire la viitorul sportiv al Kawasaki. În vara anului 2024, foștii campioni mondiali ai seriei au anunțat că vor concura cu o singură motocicletă în 2025, care va fi folosită de Puccetti.
Echipa Puccetti se poate uita în urmă la câțiva ani dezamăgitori. Sezonul trecut, echipa privată Kawasaki cu Tito Rabat a terminat doar P20 în clasamentul piloților. Fostul campion mondial Moto2 a strâns doar 22 de puncte cu Puccetti Kawasaki.
Prin urmare, perspectivele pentru viitorul Kawasaki în campionatul bazat pe producția de serie nu au fost deloc pozitive, însă timpii pe tur din testele de iarnă încurajează ideea că culoarea verde va fi văzută în fruntea plutonului și în sezonul 2025 al WSBK.
Garrett Gerloff, noul venit la Kawasaki, s-a obișnuit rapid cu noua sa motocicletă și a surprins pe toată lumea cu timpi de tur puternici în timpul testelor de la Jerez. În comparație cu trecutul, echipa lui Manuel Puccetti primește mult mai mult sprijin din partea fabricii. Numele oficial al echipei „Kawasaki Puccetti Racing” arată deja clar că Kawasaki sprijină echipa mai puternic decât înainte.
Garrett Gerloff, mai rapid decât Axel Bassani, pilotul Kawasaki Works
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Noul venit Garrett Gerloff a pilotat deja Kawasaki de două ori. Imediat după finalul sezonului de la Jerez, fostul pilot Bonovo-BMW a avut prima experiență cu Kawasaki, dar nu i s-a permis să comenteze familiarizarea sa cu ZX-10RR, deoarece era încă sub contract cu BMW.
Un al doilea test a urmat săptămâna trecută la Jerez. Gerloff a putut să piloteze pentru prima dată în livrea verde, care va fi folosită și în 2025. Americanul a făcut și primele comentarii. Cu turul său de 1:38.839 la testul privat de la Jerez, el a ratat de puțin propriul său cel mai bun timp din ultimul weekend de curse. Un semnal pozitiv, mai ales având în vedere experiența sa limitată cu Kawasaki.
Remarcabil: Gerloff a rulat mai repede la al doilea test de la Jerez decât Axel Bassani, pilotul Kawasaki Works, în weekendul cursei. Gerloff a parcurs un total de 150 de tururi în cele două zile de teste, 72 de tururi în prima zi și 78 de tururi în a doua zi. El poate privi în urmă la patru zile de testare foarte pozitive.
„Testul a fost bun. Aș spune că a fost pozitiv”, comentează Gerloff. „Cred că am făcut un pas înainte față de ultima dată când am fost aici, ceea ce mă face să mă simt bine. Încă căutăm mai mult, dar sunt destul de mulțumit de cum a decurs totul aici.”
Gerloff vrea să elimine punctul său slab, concentrându-se pe performanțele din calificări
În trecut, Gerloff și-a câștigat o reputație de pilot bun în calificări. Pe un tur, americanul se luptă și cu Kawasaki-ul. „Am folosit pneuri SCQ pentru că încerc să lucrez la ritmul meu de Superpole – dar asta este ceea ce mă frustrează încă puțin”, recunoaște el. „Încerc să continui să lucrez la ritmul meu din Superpole”.
„Am sentimentul că mă lovesc de un zid și că nu pot merge mai repede”, explică Gerloff. „Dar asta s-a întâmplat cu fiecare motocicletă pe care am pilotat-o în WSBK. Așa că nu este din cauza acestei motociclete.”
După ce la primul test Gerloff a parcurs turele cu un carenaj nevopsit, la al doilea test de la Jerez a rulat pentru prima dată cu caroseria Kawasaki în tradiționala culoare verde.
„Este foarte frumos să pilotăm în culorile oficiale la acest test și să avem totul așa cum îl putem vedea acum. Este un program foarte mare și un efort foarte mare din partea acestor băieți. Știu că va fi bine, așa că trebuie doar să ne concentrăm în continuare pe noi înșine”, a comentat noul venit la Kawasaki.
Manuel Puccetti laudă feedback-ul lui Garrett Gerloff
Șeful echipei Manuel Puccetti a fost deja uimit de capacitatea noului său pilot de a se adapta rapid în timpul primului test. Puccetti a tras, de asemenea, o concluzie favorabilă după al doilea test: „A fost un test foarte pozitiv, mai ales dacă ne gândim că a fost doar a doua ieșire a lui Garrett cu Kawasaki.”
„A fost constant foarte rapid și ne-a ajutat să obținem o imagine de ansamblu completă a potențialului motocicletei noastre și să recunoaștem domeniile pe care trebuie să ne concentrăm în următoarele teste. Am folosit pentru prima dată echiparea 2025, care mi-a plăcut foarte mult”, a declarat Puccetti, încântat.
- Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Superbike (WSBK) pot fi găsite AICI
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.