Rebellion nu va participa la finala WEC din Bahrain.

762

Echipa din LMP1 a celor de la Rebellion Racing a confirmat: cursa de 24 de ore de la Le Mans a fost ultima sa apariție în Campionatul Mondial de Anduranță FIA și nu va participa la finala sezonului în Bahrain.

CEO-ul Rebellion, Calim Bouhadra a spus participarea echipei la cursa de 8 ore din Bahrain, din 14 noiembrie, depindea de posibilitatea de a-i învinge pe cei de la Toyota în lupta pentru titlul WEC.

După locul al doilea în clasicul francez, soldat cu puncte duble pentru Gustavo Menezes, Norman Nato și Bruno Senna, trio-ul încă se află la 30 de puncte în detrimentul echipajului # 8 al celor de la Toyota, sezonul acesta oferind doar 39 de puncte în ultma cursă.

Având în vedere că Rebellion R-13 ar fi fost singurul non-hibrid de pe grilă în LMP1, recuperarea unui astfel de deficit s-ar fi bazat pe scenariul în care ambii bolizi Toyota ar fi rămas inafara cursei.

Bouhadra a confirmat marți faptul că echipa elvețiană a luat decizie finală și irevocabilă de a abandona cursa din Bahrain, încheind efectiv implicarea echipei în WEC. Înseamnă că ultima cursă din această epocă, din categoria LMP1 a WEC, va avea doar două mașini din clasa superioară.

Retragerea celor de la Rebellion din Bahrain înseamnă că cele două echipaje Toyota se vor lupta pentru onorurile sezonului acesta al WEC știind că nu pot termina mai jos de locul doi.

Victoria de la Le Mans pentru Sebastien Buemi, Brendon Hartley și Kazuki Nakajima în Toyota cu numărul #8 i-a aruncat în fruntea clasamentului WEC, având 175 de puncte.

Mike Conway, Kamui Kobayashi și Jose Maria Lopez conduceau clasamentul înaintea weekend-ului trecut, după ce au câștigat trei dintre cele șase curse anterioare WEC, dar acum, după eșecul de la Sarthe, se află cu 7 puncte în urmă.

Cu 38 de puncte oferite pentru victorie și doar 27 pentru locul al doilea, înseamnă că oricare dintre echipajele Toyota care iese în frunte în Bahrain va câștiga titlul, indiferent de ce mașină obține pole-ul.

Dacă regulile folosite în cursele anterioare (cu excepția celei de la Le Mans) ar fi în vigoare, echipajul cu numărul # 7 al lui Conway, Kobayashi și Lopez s-ar bucura de un avantaj de 0,47 secunde pe tur.

Sursa:
Photocredit:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza