Latest Posts

BoP 6h Austin 2024: Toyota penalizată de două ori după victoria de la Interlagos

Vizualizări: 15530

După victoria dominantă în Brazilia, Toyota suferă dublu din cauza ajustărilor BoP pentru cursa de 6 ore din Austin

Toyota trebuie să accepte atât o reducere a puterii, cât și o creștere a greutății ca parte a echilibrului de performanță (BoP) pentru cursa din acest weekend din Campionatul Mondial de Anduranță (WEC) de la Austin.

Cele două hypercar-uri Toyota GR010 HYBRID Le Mans au pierdut 9 kW și, respectiv, 12 CP din puterea de bază pentru cursa de 6h de la 1 septembrie, iar greutatea lor minimă a fost mărită cu 5 kilograme. Această ajustare a fost făcută în urma victoriei constructorului japonez la ultima cursă WEC de la Interlagos, în luna iulie.

Cu toate acestea, mașinile japoneze au primit o creștere a puterii la viteze mai mari ca parte a ajustărilor BoP introduse la 24 de ore de la Le Mans în iunie.

Peste 250 km/h, Toyota beneficiază de o creștere a performanțelor de 4,6 %, ceea ce corespunde unei creșteri de 1,8 % față de Interlagos.

La Circuit of The Americas (COTA) duminica viitoare, Toyota va concura cu o putere de bază de 497 kW (666 CP) și o greutate minimă de 1.060 de kilograme – comparativ cu 506 kW și 1.060 de kilograme în Brazilia.

Liderul campionatului WEC, Porsche, care a terminat pe locul doi după Toyota în Brazilia, a pierdut de asemenea putere și a câștigat greutate pentru cel de-al șaselea eveniment al sezonului.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Toyota

Mașina de serviciu de la Penske Motorsport și mașinile client de la Jota și Proton vor rula cu 509 kW (682 CP), cu 3 kW (4 CP) mai puțin decât la Interlagos, și o greutate minimă de 1.053 kilograme, adică cu două kilograme mai mult.

Pentru dublul câștigător Ferrari de la Le Mans, 499P LMH, care nu a terminat mai sus de locul cinci în Brazilia, greutatea minimă a fost redusă cu 5 kilograme. Cu toate acestea, a pierdut 3 kW din puterea de bază sub Austin-BoP.

Peugeot 9X8 2024 LMH a primit o reducere de greutate de 14 kilograme pentru Austin. Puterea sa de bază este redusă cu 1 kW. La viteze de peste 250 km/h, există o pierdere suplimentară de 1,2 procente.

BMW beneficiază de ajustările BoP pentru Austin: M Hybrid V8 LMDh este cu 7 kilograme mai ușor decât în Brazilia și câștigă 1 kW suplimentar. Lamborghini SC63 LMDh este, de asemenea, cu 9 kilograme mai ușor și câștigă 1 kW de putere.

Mașinile Alpine și Cadillac LMDh și-au văzut greutatea redusă cu 3 și, respectiv, 2 kilograme, în timp ce ambele au pierdut 1 kW din puterea de bază.

Nu există nicio ajustare BoP pentru Isotta Fraschini Tipo 6 LMH Competizione după ce producătorul italian a anunțat săptămâna trecută că își încheie colaborarea cu echipa franceză Duqueine și se retrage din restul sezonului 2024 WEC.

Acțiunea pe circuitul de la COTA va începe vineri la ora locală 12:40.

Toyota

BoP 6 Hours of Austin – Hypercar

Alpine A424 (LMDh)
Greutate minimă: 1.041 kilograme (-3)
Putere maximă: 515 kW (-1)
Modificarea puterii de la 250 km/h: -3,2 procente (-1,9)
Max. Cantitate de energie per stint: 907 megajouli (-3)
Handicap la realimentare: –

BMW M Hybrid V8 (LMDh)

Greutate minimă: 1.037 kilograme (-7)
Putere maximă: 513 kW (+1)
Modificarea puterii de la 250 km/h: -0,9 (-0,9)
Max. Cantitate de energie per stint: 906 megajouli (-2)
Handicap la realimentare: –

Cadillac V-Series.R (LMDh)

Greutate minimă: 1.037 kilograme (-2)
Putere maximă: 518 kW (-1)
Modificarea puterii de la 250 km/h: -0,6 procente (+0,9)
Max. Cantitate de energie per stint: 907 megajouli (0)
Handicap la realimentare: –

Toyota

Ferrari 499P (LMH)

Greutate minimă: 1.055 kilograme (-3)
Putere maximă: 500 kW (-3)
Variația puterii de la 250 km/h: +1,9 % (+0,1)
Max. Cantitate de energie per stint: 901 megajouli (-4)
Impuls hibrid de la: 190 km/h
Handicap la realimentare: 0,2 secunde

Lamborghini SC63 (LMDh)

Greutate minimă: 1.030 kilograme (-9)
Putere maximă: 520 kW (+1)
Modificarea puterii de la 250 km/h: 0,0 procente (+1)
Max. Cantitate de energie per stint: 908 megajouli (-1)
Handicap la realimentare: –

Peugeot 9X8 2024 (LMH)

Greutate minimă: 1.037 kilograme (-14)
Putere maximă: 509 kW (-1)
Modificarea puterii de la 250 km/h: -1,2 procente (-1,2)
Max. Cantitate de energie per stint: 902 megajouli (-7)
Impuls hibrid de la: 190 km/h
Handicap la realimentare: 0,2 secunde

Toyota

Porsche 963 (LMDh)

Greutate minimă: 1.053 kilograme (+2)
Putere maximă: 509 kW (-3)
Modificarea puterii de la 250 km/h: +0,7 procente (+0,7)
Max. Cantitate de energie per stint: 907 megajouli (-1)
Handicap la realimentare: –

Toyota GR010 Hybrid (LMH)

Greutate minimă: 1.065 kilograme (+5)
Putere maximă: 497 kW (-9)
Modificarea puterii de la 250 km/h: +4,6 procente (+1,8)
Max. Cantitate de energie per stint: 906 megajouli (-6)
Impuls hibrid de la: 190 km/h
Handicap la realimentare: 0,2 secunde

Toyota

  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Getty Images
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss