Home Endurance FIA World Endurance Championship (WEC) Marco Wittmann- Spin misterios la Austin: Ce s-a întâmplat?

Marco Wittmann- Spin misterios la Austin: Ce s-a întâmplat?

Vizualizări: 2202

Marco Wittmann s-a învârtit cu BMW M Hybrid V8 la Lone Star Le Mans și a trebuit să-și scurteze stintul – De ce era să se prăbușească în hypercar

Lupta cu căldura din Austin nu și-a pus amprenta doar pe partea tehnică a cursei, ci și pe partea de pilotaj. Marco Wittmann în BMW M Hybrid V8 a avut o misterioasă rotire.

Ulterior, la televizor a fost difuzat un mesaj radio în care Wittmann era complet epuizat și i se spunea de către inginerul său de cursă: „Haide, încă cinci ture!” Dar după derapaj, el s-a îndreptat imediat spre boxe.

Wittmann

Așadar, dublul campion DTM a lenevit în timpul antrenamentelor de pregătire? Deloc – a explicat el în timpul DTM de la Sachsenring: „Aveam o sănătate precară și erau 36 de grade Celsius. În cele din urmă, trebuie să spun că rotirea a fost rezultatul acestei temperaturi scăzute”.

Inițial, la televizor a existat confuzie cu privire la faptul dacă mesajul radio se referea la pneuri sau la condiția fizică a pilotului. Doar atunci când a fost întrebat, BMW a confirmat că nu a existat nicio problemă cu pneurile. Wittmann recunoaște acum că a fost o greșeală să fie pus în cockpit pentru un stint dublu chiar de la început. El a parcurs 100 din cele 120 de minute planificate.

„Corpul meu aproape că s-a prăbușit în timpul dublului stint”, spune el. „Ne-am gândit să facem un singur stint înainte de cursă din cauza frigului. În retrospectivă, aceasta ar fi fost cea mai bună decizie”.

Situația a fost cu adevărat dramatică: „La sfârșitul stintului dublu, aproape că m-am prăbușit. Pur și simplu îți dai seama când corpul tău este epuizat și este foarte cald. Iar aceste mașini nu sunt ușor de condus.

BMW nu este mai dificil de pilotat decât alte hypercaruri

Se spune că BMW M Hybrid V8 este o mașină greu de condus, lucru care pare să fie subliniat de o rotire a lui Wittmann și de un accident al coechipierului său Robin Frijns la 24 de ore de la Le Mans, precum și de câteva derapaje în IMSA SportsCar Championship. Potrivit lui Wittmann, totuși, aceasta nu este o problemă specifică BMW.

„Nu, asta se aplică hipercarurilor în general, nu în mod specific BMW”, răspunde el. „Pur și simplu ai o mulțime de sarcini de care trebuie să te ocupi în mașină – gestionarea energiei, setările, schimbările de echilibru cu întreaga problemă hibridă în fiecare tur. Aceste mașini sunt foarte solicitante. Nu este specific unui producător, este doar global în întreaga serie.”

Cu toate acestea, BMW M Hybrid V8 are un dezavantaj, după cum dezvăluie Wittmann: „Nu avem nimic de băut în mașina LMDh”. Asta în plus față de frig.

În cele din urmă, WRT cu BMW #15 (D. Vanthoor/Marciello/Wittmann) a reușit să evite o oprire suplimentară la boxe, deoarece Raffaele Marciello și Dries Vanthoor au reușit să își prelungească stinturile, astfel încât au trecut cu cinci opriri. La acest lucru a contribuit și galbenul pe tot traseul pentru recuperarea Peugeot 9X8 după patru ore. În final, recompensa a fost patru puncte câștigate cu greu.

  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Getty Images
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version