Home Moto MotoGP MotoGP- „Încălzirea pneurilor”: Duo Yamaha în Australia cu o mare problemă

MotoGP- „Încălzirea pneurilor”: Duo Yamaha în Australia cu o mare problemă

Vizualizări: 1115

MotoGP: Quartararo și Rins descriu aceeași problemă în ambele curse de la Phillip Island – Anvelopa are nevoie de prea mult timp pentru a funcționa – Risc constant de accident la începutul cursei

Yamaha a câștigat de șase ori în clasa întâi pe Phillip Island, ultima dată până acum cu Maverick Vinales în 2018. Alex Rins a câștigat în Australia în 2022 cu Suzuki. Acum, perspectivele de succes nu erau bune. Problemele tehnice au jucat, de asemenea, un rol.

„Problema a apărut doar la retrogradare”. Cu toate acestea, intrarea directă în Q2 a fost la îndemână, Quartararo terminând al unsprezecelea. Coechipierul său Rins a terminat al zecelea și astfel s-a calificat pentru a doua secțiune de calificare.

motogp

„Este foarte important, pentru că înseamnă că pornim mai departe”, a declarat un Rins încântat. „Primele tururi de cursă sunt întotdeauna critice”. Aceasta a fost a patra oară în acest sezon când spaniolul s-a calificat în Q2.

El s-a calificat al nouălea pe a treia linie a grilei. Dar în sprint a ocupat doar locul al doisprezecelea. „Problema a fost startul”, a spus Rins. „Timpul meu de reacție a fost fenomenal, dar apoi am avut o mulțime de rotiri și a trebuit să mă joc cu ambreiajul pentru a menține roata din față pe sol”.

„Apoi mi-a luat cinci sau șase tururi să aduc pneul spate la temperatură. A fost foarte dificil, pentru că aproape am făcut un high-side la ieșirea din virajele 2, 3, 7 și la ieșirea din ultimul viraj. Asta a fost dificil de gestionat”.

Quartararo a terminat sâmbătă direct în fața coechipierului său, pe locul unsprezece. Și el a avut aceeași problemă cu pneul. „Nu a fost aproape deloc aderență pentru noi și am avut multe probleme”, a declarat fostul campion mondial, confirmând impresiile lui Rins.

Aceeași problemă cu pneurile în Marele Premiu

a terminat pe locul nouă duminică. „Ritmul meu a fost destul de bun în a doua jumătate a cursei, dar în prima jumătate aproape că am intrat în high-side de cinci ori. Anvelopa spate nu a fost niciodată pregătită”, a declarat francezul, descriind aceeași problemă.

„Trebuie să lucrăm la asta, pentru că de la Mandalika am avut probleme în a aduce pneul la temperatură. Am avut un start foarte bun și am recuperat șase sau șapte locuri. Dar apoi nu am avut ritmul celor din fața mea”.

„Când Raul m-a depășit, am văzut că anvelopa lui era deja pregătită. Încălzirea pneului a fost cea mai mare problemă a noastră. Sunt mulțumit de ultimele zece tururi”. Fiindcă Quartararo a fost capabil să recupereze locuri în faza finală.

Problema temperaturii pneurilor s-a repetat și pentru Rins în Marele Premiu. „A fost aceeași problemă ca în sprint, pentru că a fost nevoie din nou de multe tururi pentru ca pneul să ajungă la temperatură. Apoi am stabilit timpi rapizi pe tur”.

„L-am ajuns din urmă pe Fabio și am încercat să îl depășesc, dar mi-am distrus pneurile în acest proces.” În timp ce Quartararo a făcut progrese în ultimele etape, Rins a rămas în aceeași poziție și a terminat în cele din urmă pe locul 13.

„A fost mai bine decât sâmbătă, pentru că am schimbat ceva cu amortizorul spate. Sunt mulțumit de munca mea, am dat sută la sută”, a spus Rins. „Nu sunt mulțumit de rezultat pentru că întotdeauna ne dorim să câștigăm”.

Care este obiectivul lui Quartararo

A reușit Yamaha să profite de viteza sa bună în viraje la Phillip Island? „Nu, virajele au fost o problemă. Cotul costumului meu de piele a fost distrus”, a declarat Rins. Deoarece motocicleta se simțea grea la schimbarea direcției, el a fost „distrus” fizic după cursă.

Quartararo a fost la 19 secunde în spatele câștigătorului Marelui Premiu, dar la doar nouă în spatele lui Francesco Bagnaia, pe locul al treilea. Quartararo a putut vedea, de asemenea, grupul de urmărire din fața sa pe pistă.

Prin urmare, Yamaha nu mai este chiar atât de departe? „Trebuie să verificăm diferența față de al doilea grup”, a subliniat Quartararo. „Top 4 nu este realist. Dacă mă uit la primii 5 și primii 6, am fost mai rapid decât ei la sfârșitul cursei.”

„Acesta trebuie să fie primul nostru obiectiv. Dacă ne putem lupta în mod constant între locurile 5 și 7, acesta ar fi un obiectiv bun pentru începutul noului sezon.” Pentru că atunci Yamaha ar fi în grupul din spatele Ducati.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version